מועדון הכרטיסים של שופרסל ולאומי קארד נחשב לאחד הגדולים, אם לא הגדול ביותר, בשוק כרטיסי האשראי החוץ-בנקאיים
בשוק הפרסום נערכים לשינוי: מקאן ת"א, שמחזיק בתקציב ניו-פארם, צפוי לנסות לקבל נתח גדול יותר בתקציב שופרסל - על חשבון גיתם ואדלר-חומסקי
הרשת החדשה תמנה 15 סניפים: 11 שנרכשו מהמשביר ו-4 נוספים ■ מה יקרה לשחקניות האחרות בשוק? ■ פרשנות: עוד סרט רע או האביר על ה"קולגייט" הלבן?
בעלי ניו-פארם בחרו בקפלן לרכישת 12 סניפים ■ קפלן, עד לאחרונה מבעלי גלובוס מקס, יקרא לרשת החדשה WePharm ■ האחים ניסנוב משכו את הצעתם לרכישת הסניפים
למעבר של רשת שופרסל מלאומי קארד לכאל עשויות להיות השלכות מרחיקות לכת על הענף כולו ■ "גלובס" ממפה כמה מהשינויים האפשריים
מעבר של שופרסל לחברת כרטיסי אשראי אחרת יחייב מכירה חוזרת של הכרטיסים החדשים
מדובר באחד ממועדוני כרטיסי האשראי החוץ-בנקאיים הגדולים בשוק עם חצי מיליון לקוחות
המתחרים על סניפי ניו-פארם שיימכרו במסגרת העסקה עם שופרסל: בנט קפלן תחת השם WePharm והאחים ניסנוב ■ האתגר העיקרי לרוכשים: אישור ההסכמים להפעלת בתי המרקחת מול קופות החולים והמשכירים
הערכות: רכישת 11 סניפי הפארם במטרה להקים רשת פארם חדשה צפויה להסתכם בכ-15 מיליון שקל ■ בנט קפלן והאחים איציק ושרון ניסנוב, שני הרוכשים הפוטנציאליים, מסרו התחייבויות בדבר העסקה
שופרסל וניו-פארם משפרות עמדות: מוסיפות שני סניפי ניו-פארם לתשעת הסניפים שיימכרו ■ לרוכש שיקים רשת פארם חדשה מחיר העסקה יופחת מ-130 מיליון שקל ■ בהתאם לתמורה ממכירת 11 הסניפים, בשופרסל מעריכים כי הפחתת התמורה תסתכם במיליוני שקלים בודדים
המועד האחרון לחתימת הסכמי המכר והמועד האחרון להשלמת העסקה נקבעו ל-30 בנובמבר ול-31 בדצמבר בהתאמה ■ מחיר העסקה יופחת ■ ל"גלובס" נודע כי גוד פארם יצאה מהמו"מ לרכישת ניו-פארם
המדינה הגישה תביעה לפינוי מתחם העיצוב דן דיזיין סנטר ומתחם שופרסל הסמוך אליו ■ עוד תובעת המדינה תשלום פיצויים בסך מוערך של 175 מיליון שקל בגין הפרת חוזים שנכרתו עמה סביב השימוש במקרקעין ■ דן דיזיין: "תביעת-סרק"
שופרסל השיקה מותג פרטי של קולה, שלווה בשיווק אגרסיבי, מחיר תחרותי ועיצוב כמעט זהה למקור ■ האם מדובר בצעד קטן בדרך של הרשת להפוך למותג-על מפלצתי? סרטון מיוחד
בשלב זה שירות "סרוק וקנה" מוצע באופן בלעדי לחברי מועדון לקוחות שופרסל ופועל כפיילוט בסניף שופרסל דיל בכפר-סבא הירוקה, ובמהלך השנה הוא יורחב לסניפים נוספים
קבוצת נטו: ענקית מזון ישראלית - שמקפידה על פרופיל תקשורתי נמוך
כחלק מהחדרת מותג הקולה הפרטי שלה, שופרסל מוכרת את המשקה במחיר מוזל ואינה מאפשרת הצבה של המתחרה במסגרת מבצעים לחגים
אורי וטרמןאיציק אברכהןהצעת רכשיוסי אמירמשקיעים מוסדייםפזפרשמרקטקמעונאותרשתות שיווקשלומי אמיר