בעלי ניו-פארם בחרו בקפלן לרכישת 12 סניפים ■ קפלן, עד לאחרונה מבעלי גלובוס מקס, יקרא לרשת החדשה WePharm ■ האחים ניסנוב משכו את הצעתם לרכישת הסניפים
למעבר של רשת שופרסל מלאומי קארד לכאל עשויות להיות השלכות מרחיקות לכת על הענף כולו ■ "גלובס" ממפה כמה מהשינויים האפשריים
מעבר של שופרסל לחברת כרטיסי אשראי אחרת יחייב מכירה חוזרת של הכרטיסים החדשים
מדובר באחד ממועדוני כרטיסי האשראי החוץ-בנקאיים הגדולים בשוק עם חצי מיליון לקוחות
המתחרים על סניפי ניו-פארם שיימכרו במסגרת העסקה עם שופרסל: בנט קפלן תחת השם WePharm והאחים ניסנוב ■ האתגר העיקרי לרוכשים: אישור ההסכמים להפעלת בתי המרקחת מול קופות החולים והמשכירים
הערכות: רכישת 11 סניפי הפארם במטרה להקים רשת פארם חדשה צפויה להסתכם בכ-15 מיליון שקל ■ בנט קפלן והאחים איציק ושרון ניסנוב, שני הרוכשים הפוטנציאליים, מסרו התחייבויות בדבר העסקה
שופרסל וניו-פארם משפרות עמדות: מוסיפות שני סניפי ניו-פארם לתשעת הסניפים שיימכרו ■ לרוכש שיקים רשת פארם חדשה מחיר העסקה יופחת מ-130 מיליון שקל ■ בהתאם לתמורה ממכירת 11 הסניפים, בשופרסל מעריכים כי הפחתת התמורה תסתכם במיליוני שקלים בודדים
המועד האחרון לחתימת הסכמי המכר והמועד האחרון להשלמת העסקה נקבעו ל-30 בנובמבר ול-31 בדצמבר בהתאמה ■ מחיר העסקה יופחת ■ ל"גלובס" נודע כי גוד פארם יצאה מהמו"מ לרכישת ניו-פארם
המדינה הגישה תביעה לפינוי מתחם העיצוב דן דיזיין סנטר ומתחם שופרסל הסמוך אליו ■ עוד תובעת המדינה תשלום פיצויים בסך מוערך של 175 מיליון שקל בגין הפרת חוזים שנכרתו עמה סביב השימוש במקרקעין ■ דן דיזיין: "תביעת-סרק"
שופרסל השיקה מותג פרטי של קולה, שלווה בשיווק אגרסיבי, מחיר תחרותי ועיצוב כמעט זהה למקור ■ האם מדובר בצעד קטן בדרך של הרשת להפוך למותג-על מפלצתי? סרטון מיוחד
בשלב זה שירות "סרוק וקנה" מוצע באופן בלעדי לחברי מועדון לקוחות שופרסל ופועל כפיילוט בסניף שופרסל דיל בכפר-סבא הירוקה, ובמהלך השנה הוא יורחב לסניפים נוספים
קבוצת נטו: ענקית מזון ישראלית - שמקפידה על פרופיל תקשורתי נמוך
כחלק מהחדרת מותג הקולה הפרטי שלה, שופרסל מוכרת את המשקה במחיר מוזל ואינה מאפשרת הצבה של המתחרה במסגרת מבצעים לחגים
(עדכון) - בדרך למיזוג, שופרסל תצטרך להיפטר מ-9 סניפי ניו-פארם - בהם חמישה הפסדיים ■ התקדים של רשות ההגבלים: כתנאי למיזוג תתבצע מכירת הסניפים לגורם אחד ■ במתמודדים: סנטר-פארם, גוד פארם ורמי לוי
הכנסות רשת הדראגסטורים מקבוצת המשביר, שאמורה להימכר לשופרסל תמורת 130 מיליון שקל, צנחו ב-9% במחצית הראשונה של 2017
מי מרוויחה יותר - יצרנית מזון או רשת קמעונאית? תובנות מדוחות שטראוס ושופרסל
אורי וטרמןאיציק אברכהןהצעת רכשיוסי אמירמינוי בכיריםמשקיעים מוסדייםפזקמעונאותרשתות שיווקשלומי אמיר