בעל מניות מיעוט בדסק"ש הגיש בקשה לתביעה נגזרת בכ-1.28 מיליון שקל נגד נוחי דנקנר, אי.די.בי פתוח ו-12 דירקטורים בדסק"ש, בטענה כי כתוצאה מאיחוד דוחות דסק"ש עם שופרסל בניגוד לדין אישרו חלוקה אסורה של דיבידנד
יונה יהב קובל בפני מנכ"ל שופרסל על כך שמסקר של המועצה לצרכנות עלה כי ארבעה מתוך 10 הסניפים היקרים ביותר בארץ ממוקמים בחיפה: "מדובר בהפקעת מחירים שערורייתית" ■ שופרסל בתגובה: "נפעל בנדון ככל שיידרש"
הבדיקה מראה פערים של עשרות אחוזים במחירים בין הרשתות השונות וגם בין סניף לסניף באותה הרשת ■ באשדוד תמצאו את הסל הזול ביותר; שופרסל שלי הכי יקרה; נסיעה של 2 ק"מ תחסוך לכם 27% במחיר
מחיר מגבוני smart clean: כמעט 70 אגורות למגבון, לעומת 16 אגורות במגבון דומה בהולנד
ספק גדול: "ההרשעה תכניס את כולם לסוג של סדר, ואנשים יתחילו להתנהג לפי קוד אתי מסודר כי יבינו שבקצה יש גם שכר ועונש"
התנהלות רשתות המזון הולמת מאפיה או ארגון פשע, לא את המגזר העסקי
רשת שופרסל ובכיריה הורשעו בניסיון לעשות הסדר כובל, לאחר שהפעילו לחץ על ספקים שלא לספק את מותגיהם במחירי רצפה לרשתות מתחרות ■ מומחים להגבלים מציינים כי פסה"ד תקדימי ובעל השלכות רוחב
אלרוב תערער לרשות המסים על דרישת תשלום של 32 מיליון שקל בגין שומות מס לשנים 2008-2011
הכרעת הדין בעניינו של מנכ"ל שופרסל לשעבר, מלמדת על השוק בו פעל האיש לא פחות מעל האיש עצמו ■ זה שוק בו כולם מכירים את כולם, כולם מהלכים אימים על כולם וגרוע מכל - כולם מיישרים קו עם כולם. על חשבון הצרכן אלא מה
הכרעת הדין בנוגע לשופרסל - פרק היסטורי בתולדות התחרות בישראל
מפצלת את תת-הרשת "יש" ל"יש בשכונה" ול"יש חסד", ובנוסף מרחיבה את פעילות המותג הפרטי עם יצירת מותג פרטי פרימיום
הרקע לכתבי האישום - שתי חשיפות של "גלובס" ■ גם סמנכ"ל הסחר של שופרסל אלי גידור והרשת עצמה הורשעו בהפרת תנאי מיזוג וניסיון להסדר כובל
שתי הבשורות העיקריות שקובע התיקון לחוק, שהגיש ח"כ יוני שטבון, הן שתוקף תווי השי יהיה ל-5 שנים, ושהסכום הנקוב בתווים יהיה אחיד ויינתן למימוש מלא
כפי שנחשף ב"גלובס", שופרסל הסירה מוצרים מהמדפים במטרה ללחוץ על ספקים שיפעלו להפסקת המבצעים ברשת המתחרה מגה ■ החשיפה הובילה לפתיחת חקירה פלילית נגד שופרסל ובכיריה ולהגשת כתב אישום נגדם
לקוחות שהזמינו סל מוצרים ברשת דרך האתר של שופרסל יפוצו בגין הפרשים במחירי הסל שהוצג במהלך ההזמנה ובין החיוב בפועל בהתאם למועד האספקה
הדוחות הרבעוניים של רשתות השיווק חושפים את האמת מאחורי התחרות הקשה ביניהן ■ בזמן שרשתות הסופרמרקטים פותחות סניפים ללא הכרה, המכירות בחנויות הזהות קטנו, הרווחיות התפעולית נשחקה, והשורה התחתונה דועכת
אורי וטרמןאיציק אברכהןיוסי אמירמינוי בכיריםמשקיעים מוסדייםפזקמעונאותרשות ניירות ערךרשתות שיווקשלומי אמיר