שירות לקוחות

כתבות אחרונות

 
מוקד טלפוני / צילום: Shutterstock, Andrey_Popov

הקלה למפעילי התקשורת: יוכלו לספק שירות מבוסס דיגיטל כתחליף למוקדנים

משרד התקשורת פרסם שימוע המציע לחייב את חברות התקשורת להפעיל מוקדי שירות דיגיטליים ולייעל את השירות במוקדים הטלפוניים

גד פרץ 30.05.2021
טוני שיי / צילום: Reuters, Richard Brian

מנכ"ל זאפוס לשעבר טוני שיי האמין בשירות לקוחות מוצלח וקבע רף גבוה למתחרות

היזם שמת בסוף השבוע שעבר בשריפה טיפח חברה לממכר נעליים באינטרנט, כתב רבי מכר והיה גורו לנושאי ניהול

וול סטריט ג'ורנל 04.12.2020
עוד מסעדה סגורה בצל הסגר השני בישראל / צילום: כדיה לוי, גלובס

הנפגעים העיקריים מהסגר: העובדים בענפי המכירות והשירותים

בראש רשימת דורשי העבודה החדשים באוקטובר נמצאים מוכרים בחנויות, עובדי מזכירות, מטפלים בילדים ועובדי מסעדות • ישנה ירידה בהיקף מחוסרי העבודה בענף זה לעומת ספטמבר, אך היא מתונה לעומת הירידה בתום הסגר הראשון

דפנה ברמלי גולן 11.11.2020
עובדי וויקס / צילום: אלן צצקין
Wix | ראיון

הסטארט-אפ שהוקם בתוך Wix כדי לתמוך בשירות הלקוחות

לפני כמה שנים הבינו ב-Wix שמערך התמיכה שלהם בלקוחות צריך שדרוג • הם לקחו את אלעד ערן, שניהל את שירות הלקוחות, והפקידו אותו על משימה - בניית הטכנולוגיה שמאחורי מערך התמיכה • יצא מזה סטארט-אפ שמשרת מאות לקוחות

עמרי זרחוביץ' 05.11.2020
מוקד שירות לקוחות / אילוסטרציה: shutterstock, שאטרסטוק

משרד התקשורת: לא יהיו הקלות בזמני המענה של המפעילים בסגר

במקביל התיר לחברות להציע ערוצי שירות אלטרנטיביים באינטרנט ובוואטסאפ, על מנת שהחברות תוכלנה להתמקד במתן מענה אנושי מהר בטלפון לכאלה ששירות באפיקים האלטרנטיביים אינו מתאים להם

גד פרץ 30.09.2020
מוקד שירות לקוחות / אילוסטרציה: shutterstock, שאטרסטוק

נערכים לסגר: משרד התקשורת הורה על צמצום העבודה במוקדי השירות בחברות התקשורת

על פי ההודעה מוקדי השירות יעבדו 8 שעות במקום 10 שעות שבשגרה • בנוסף מאפשר המשרד חריגה בזמני המענה כך ש-20% מהשיחות לא יעמדו ביעד הקבוע בחוק של 6 דקות מענה

גד פרץ 14.09.2020
מלצרים במסעדת קופי בר. "באמצעות הקול והגוף מפגינים רצון לעשות טוב לאורחים" / צילום: איל יצהר

קורונה, למה את לא מחייכת אלי: המסכה לקחה לכולנו את החיוך. יש אנשים שזה קשה להם יותר

עד לפני כמה חודשים יכולנו להתנצל בחן, ליצור קשר באמצעות הבעה ולהגיד שלום עם השפתיים • אבל החיוך, המרכיב העיקרי שלנו בהעברת מסר, נלקח מאיתנו עם החובה לעטות את מסכת הקורונה • איך מתמודדים המלצרים ושאר נותני השירות עם המציאות החדשה, ומה זה עושה לעסקים

פולי טובמן 12.09.2020

באונליין ובחנויות פיזיות: האם יש דרך להכיר את הלקוח שלכם טוב יותר?

מה ארגונים עושים כדי להכיר טוב יותר את הלקוחות שלהם, איך לקוחות מגיבים לכך שמוכרים בחנויות פיזיות מכירים אותם, ומה גורם ללקוחות לספק מידע על עצמם? • תוכנית עבודה: סדרת שידורי הלייב של "גלובס"

עמרי זרחוביץ' וקרן קירש 23.06.2020
מוקד שירות לקוחות / אילוסטרציה: shutterstock, שאטרסטוק
בלעדי

תוצאות לא טובות בבדיקה של זמני המענה במוקדי חברות התקשורת

הליך פיקוח של המשרד מצא כי רוב חברות התקשורת לא עמדו בזמני המענה הטלפוני (6 דקות) ויידרשו לשלם קנסות במיליוני שקלים • שמות החברות טרם פורסמו, מכיוון שההליך נמצא בעיצומה של בדיקה

גד פרץ 15.06.2020
מורה בבית ספר יסודי בארה"ב מעבירה שיעור באפליקציית זום / צילום: Amanda Inscore, רויטרס

דעה: זה הזמן ליצירתיות דיגיטלית

הפתרונות והכלים לאתגרי הקורונה כבר כאן • שלוש נקודות מפתח בדרך לשינוי הנדרש מחברות ומארגונים בעידן החדש

צחר רותם 18.05.2020

המועצה לצרכנות: להחזיר לעבודה מלאה את מוקדי חברות התקשורת

המועצה לצרכנות קוראת למשרד התקשורת לבטל את ההקלות שניתנו לחברות התקשורת על רקע משבר הקורונה ולהחזיר את כל הפעילות לעבודה מלאה מהר ככל הניתן • ל"גלובס" נודע כי המשרד עומד לקבל בקרוב החלטה ברוח זו

גד פרץ 06.05.2020
דוד אמסלם / צילום: יוסי זמיר

אמסלם החליט סופית: מפעילי הסלולר יחזרו לתת מענה בתוך 6 דקות

המפעילים טענו כי כל עוד מערכת החינוך לא חוזרת לתפקוד מלא, הם יתקשו להחזיר העובדים לפעילות מלאה • ההסתדרות מנגד דרשה להחזיר לעבודה כמה שיותר עובדים כמה שיותר מהר

גד פרץ 30.04.2020
שוק הסלולר / צילום: שאטרסטוק

הערכות: אלפי עובדים בשוק התקשורת ייצאו לחופשה ללא תשלום

ועדי העובדים וההסתדרות מנהלים מגעים עם הנהלות חברות התקשורת למציאת פתרון לעובדה שפעילות המכירות והשירות כמעט ונעצרה כליל ולכן הערכה היא שלא יהיה מנוס מחל"ת

גד פרץ 15.03.2020
העומס הרגשי של עובדי שירות לקוחות / אילוסטרציה: shutterstock, שאטרסטוק

בוטים לא היו עומדים בזה: העומס הרגשי של עובדי שירות לקוחות

מחקר שמובילה פרופ' ענת רפאלי מהטכניון בדק כיצד משפיעים רגשות הלקוחות על עבודת נותני שירות בשיחות צ'ט, וואטסאפ ומסרונים • הממצאים: רגשות שליליים, אף שהם מיעוט מהשיחות, מאטים באופן משמעותי את העבודה • האם בוטים יכולים להיות פתרון?

דפנה ברמלי-גולן 27.02.2020
דיילת אוויר מגישה מים לנוסע  / צילום: שאטרסטוק

מי הנוסעים הכי מעצבנים ומה באמת קורה בשירותים של המטוס: הדיילים חושפים את כל הסודות

מה המקום הכי מזוהם במטוס ומי הם הנוסעים הכי מעצבנים? דיילים בעבר ובהווה גילו ל"גלובס" 10 סודות אוויריים מפתיעים במיוחד • נא להדק חגורות

מיכל רז-חיימוביץ' 11.01.2020
משכנתא / צילום: שאטרסטוק

הצרכנים הישראלים לא מרוצים מהשירות - בעיקר בענף תיווך הנדל"ן

לפי סקר שערכה הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן, הישראלים לא מרוצים מהשירות שהם מקבלים, לא מרוצים מאי-היכולת להשוות מחירים, לא מרוצים מרמת התחרות ומהיכולת לעבור בין חברות באותו ענף

מיכל רז-חיימוביץ' 05.01.2020

   123456789101112131415   

   נמצאו 371 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 24