שירות לקוחות

כתבות אחרונות

 

ליקויים קשים בשירות: תו אמון הציבור נשלל מחברת נטוויז'ן

שורת תלונות של צרכנים: ריבוי חיובים לא מוצדקים, הטעיית לקוחות, פער בין הבטחה למימוש וקושי בהתנתקות ■ לחברה הוקצו 8 חודשים לתיקון הליקויים - והיא לא עמדה בזה ■ נטוויז'ן: "השירות נר לרגלנו"

אפרת אהרוני 17.02.2015
טלפנית / צילום: שאטרסטוק

מי צריך שירות לקוחות בטלפון? הפתרונות שיקלו על הצרכנים

מייל, מסרון, וואטסאפ, צ'אט, פייסבוק ועוד ועוד: לא חסרות דרכי תקשורת היום, אך כשמדובר בשירות לקוחות, רבות מהחברות הישראליות מסתפקות היום במענה אוטומטי, בניווט קולי ובדרישה למשלוח פקס ■ אפשר גם אחרת

אפרת אהרוני 09.02.2015
בניין הוט HOT / צלם: מץ 76

קשישה צורפה ללא ידיעתה לטריפל הוט ב-1,000 ש' בחודש

הוט סירבה לתת החזר על החיובים המופרזים, סירבה להציג מסמכים ולא איפשרה ללקוחה לקבל פירוטי שיחות ■ הוט: "הנושא בבדיקה מקיפה, אך הואיל ומדובר בלקוחה מבוגרת ועל מנת להעניק לה פתרון, נזכה אותה מיידית"

אפרת אהרוני 19.01.2015
נציגת שירות / צילום: thinkstock

אורנג' חייבה לקוח על ביטוח במשך 8 שנים - למכשיר שאין לו

החיוב המצטבר: 3,240 שקל ■ אורנג' הציעה ללקוח החזר על חצי שנה בלבד - אך נאלצה לשלם כל הסכום ■ פיצוי על עוגמת-נפש ללקוח המטורטר: 16 שקל

מיכל רז-חיימוביץ' 15.01.2015

כיצד מפצה אל-על נוסעים שהחמיצו בגללה טיסה?

בשל "אובר בוקינג" בטיסה חזור מפורטוגל, הציעה אל-על לנוסע לעבור לטיסה חלופית דרך יעד נוסף - אלא שהדרך חזרה הביתה לא צלחה יפה כמתוכנן

אפרת אהרוני 13.01.2015

כך מנסות החברות למנוע מאיתנו לקנות מוצרי חשמל בחו"ל

לקוח שרכש בארה"ב שואב אבק רובוטי של חברת ניטו ופנה פנה אל מעבדת היבואן בישראל, נדרש לשלם מאות שקלים על תיקון וחלקי חילוף

מיכל רז-חיימוביץ' 30.12.2014

לקוחה של 012 סמייל: חויבתי על שיחות של מישהו אחר

בחברה סירבו תחילה להשיב את הכסף ללקוחה עד שהמנוי הנכון ישלם את חובו ■ 012 סמייל: "מתנצלים - ההתנהלות לא תואמת את הנהלים"

מיכל רז-חיימוביץ' 23.12.2014
יוני דריאל ניר קרן ואוהד אורן / צילום: אייל יצהר

בעלי עסקים, כך תנהלו את הלקוחות שלכם בצורה יעילה

הדרך לפיתוח אפליקציית ניהול הלקוחות ONDiGO עברה באמצעות ראיונות עם מאות בעלי עסקים קטנים בארה"ב

רועי גולדנברג 19.12.2014

מנכ"ל הוט: "ניתן לראות ירידה של 50% בזמני ההמתנה"

הוט ממשיכה בניסיונות להחזיר את מערך שירות הלקוחות לפסים חיוביים: מודיעה על פתיחת מוקד שירות חדש בכפר סבא שבו יועסקו 250 נציגי שירות חדשים ■ אילן צחי: "הוט מתייחסת במלוא הרצינות לשיפור חווית השירות"

גד פרץ 09.12.2014
שיחת שירות לקוחות / צילום: thinkstock

חברות תקשורת ורפואה יחויבו לספק מענה אנושי תוך 3 דקות

ועדת הכלכלה אישרה לקריאה שנייה ושלישית את התיקון לחוק הגנת הצרכן שהציע ח"כ איתן כבל, שנועד להרחיב את החובה לספק לצרכנים מענה טלפוני חינם

אפרת אהרוני 02.12.2014
סמסונג / צחי הופמן

הסמסונג S3 של בתי כבה - והתחיל הסיוט שלי עם סקיילקס

ליאת רון מתארת שירות גרוע ותוהה האם סמסונג צריכה להיות מודאגת מכך שהשאירה את זיכיון המכירה ללקוחות הפרטיים בידי סקיילקס ■ סמנכ"ל השירות של סקיילקס: "הופקו לקחים למניעת הישנות מקרים כאלה בעתיד"

ליאת רון 20.11.2014
אהוד פלג / צילום: איל יצהר

המועצה לצרכנות: להורות להוט להוזיל את החבילות ב-10%

מנכ"ל המועצה לצרכנות, עו"ד אהוד פלג, מבקש ממועצת הכבלים להורות להוט להפחית זמנית את מחירי החבילות, כפיצוי על השירות הגרוע והפגיעה בצרכנים ■ הוט: "אנו בעיצומו של תהליך השקעה מאסיבי בשיפור השירות"

אפרת אהרוני 19.11.2014
פטריק דרהי / צילום: איל יצהר

ניתוח "גלובס": לקוחות שאינם בטריפל לא מעניינים את הוט

האסטרטגיה של פטריק דרהי בהוט: 1. לקוח שאינו לקוח טריפל - פחות מעניין. 2. רווח לפני שירות. 3. הישראלים זועמים ונעלבים? לא נורא, יעבור להם

גד פרץ 18.11.2014
סניף מחסני חשמל / צילום: איל יצהר

לקוח מחסני חשמל תושב יו"ש: הרשת סירבה לספק לי שירות

נציגת הרשת ללקוח: "אנו לא שולחים טכנאים מעבר לקו הירוק מבחינה מצפונית וביטחונית" ■ רק לאחר פניית "גלובס" הגיעו טכנאי החברה לבית הלקוח ותיקנו את המוצר ■ מחסני חשמל: "אנו מטפלים בתקלות בכל הארץ"

מיכל רז-חיימוביץ' 11.11.2014

שוב: לקוח פלאפון גילה כי שילם על מתנה שהובטחה בחינם

בשבוע שעבר פורסמה ב"הכול כלול" וב"גלובס" עדות של עובד לשעבר בפלאפון, המספר כי נציגי החברה סילפו את האמת ודחפו ללקוחות "מתנות" שגובים עליהן כסף ■ תלונה נוספת שהגיעה ל"גלובס" מעלה תמונה דומה

מיכל רז-חיימוביץ' 11.11.2014

מנכ"ל הוט: "העליהום נגדנו מעורר זעם לא רלוונטי"

אילן צחי בדיון בכנסת על השירות בהוט: "אין הנחיה לעובדים לשקר; רמת השירות לא מקובלת עליי" ■ נציג משרד התקשורת: "שהוט יקבלו כל חודשיים מיליון ו-2 מיליון ו-3 מיליון שקל קנס" ■ קריאות לקחת להוט את הרישיון

אפרת אהרוני 10.11.2014

   2345678910111213141516   

   נמצאו 371 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 24