מותג הפרימיום "ריו מארה" צפוי להתייקר בכ-10% כך שהמחיר הנמוך ביותר לצרכן יעמוד על כ-17 שקל ליחידה • לטענת החברה, העלייה נובעת מהעלייה העולמית במחירי הטונה, מה שעשוי להשפיע גם על השחקניות האחרות שמייבאות טונה לישראל • לאחרונה עלה גם המחיר של מוצרי הנייר והבשר הקפוא
רשות ההגבלים העסקיים בודקת האם יוניליוור, שטסוביץ, דיפלומט ופרוקטר אנד גמבל חסמו תחרות במטרה לשמור על מחירים גבוהים, והאם הן פגעו בקיום יבוא מקביל
משרד הכלכלה פרסם את רשימת מוצרי הטואליטקה הראשונה שעליהם תחול חובה להציג את פערי המחירים בין ישראל למדינות שונות ■ בין המוצרים: משחות שיניים קולגייט ודאודורנטים של ספיד סטיק, ג'ילט ודאב ■ שסטוביץ: "הנתונים עליהם נסמך הצו רצופים כשלים ושגיאות"
לובושיץ, שניהל בשסטוביץ את חטיבת הסחר והמכירות, ינהל את יבואנית המזון של האחים ויליגר החל מינואר הקרוב
שסטוביץ משיקה גרסה בריאה יותר של קראנצ'וס, הנושאת כיתוב שלפיו הוא עומד בתקנות משרד הבריאות ■ "מוקדם לקבוע איך תשפיע הרפורמה על הרגלי הקנייה של הצרכנים, אם היא תהפוך מוצרים או מותגים מסוימים ללא רלוונטיים"
נמשכת מגמת ההתאוששות בשוק המזון והצריכה ■ נתחי השוק של הספקיות תנובה ושסטוביץ נמצאים בצמיחה ■ לעומת זאת, הנתחים של אסם-נסטלה, יוניליוור והחברה המרכזית בירידה
בבקשה לתביעה ייצוגית נגד יבואנית פסטה ברילה נטען כי אריזות הקרטון של המותג שנמכרות ברשתות השיווק בישראל נגועות בחרקים מזה תקופה ארוכה ■ ברילה: "הפסטה משווקת בישראל ובעולם תוך הקפדה על איכות גבוהה"
אתר MINE, בו הושקעו 1.8 מיליון שקל, מתמחה בפריטי יוקרה במצב חדש יחסית וכולל מנגנון לזיהוי זיופים ■ בין המותגים שניתן לרכוש בו: זארה, טופשופ, שאנל ודניאלה להבי - אך לדברי המייסדים, קסטרו לא עברו את הסלקציה האופנתית
יוניליוור, שסטוביץ ודיפלומט התבקשו לנמק בתוך חודש מדוע מחירי המוצרים שהן מייבאות גבוה בעשרות ולעתים מאות אחוזים לעומת מחיריהם במדינות אחרות
כמה מהם בקושי ידועים לציבור, מסתתרים מאחורי חומת הפרטיות - אבל מפקיעים מחירים, רושמים רווחיות חריגה מאוד ואחראים לחלק נכבד מיוקר המחיה ■ מי יעצור את החגיגה של יבואני המזון, שמתנהלת על חשבוננו?
רשת השיווק פותחת חזית מול שסטוביץ - ורכשה 200 אלף יחידות קולגייט טוטאל שאמורות להספיק ל-3 חודשים ■ גם החזית מול יוניליוור מתרחבת: שופרסל הזמינה ביבוא מקביל דאודורנט AXE
יבוא מקביל? "זה פרזיטיות" ■ פערי תיווך? "עבדנו עם ספקים והצלחנו להוריד מחירים" ■ ההאשמות מצד קמעונאים ויצרנים? "דיוק לא היה הצד החזק שם" ■ יוני שסטוביץ משיב אש בראיון בלעדי למגזין G
ברקע הוויכוח המסחרי ניצבים היחסים המתוחים בין הצדדים, שראשיתם בהחלטת רשת ויקטורי למכור ביבוא מקביל מוצרים המיובאים לארץ ע"י שסטוביץ וכן מוצרים שהיא רכשה באופן עקיף
למרות מבחני טעימה מוצלחים, המותג לא הצליח לכבוש את הצרכן הישראלי ■ בחברה שוקדים על שיפור המוצר במטרה להשיקו מחדש בעתיד
"תשאלי מי זאת ליימן-שליסל, חוץ משניים וחצי אנשים אף אחד לא יודע. ומה עם חברת דיפלומט? אף אחד לא יודע מי זו. וגם שסטוביץ שקופה לצרכן הישראלי"
שיווק שני מותגי משחות השיניים עבר לחברת ההפצה שסטוביץ, שתקציב הפרסום שלה מטופל ב-y&r ישראל ■ המשרד טיפל בעבר במותגים
אסםדיפלומטרשות התחרותהעלאת מחיריםטואלטיקהיוקר המחיהמחירי המזוןמשרד האוצרענף המזוןקמעונאות