לקוח הרשת טוען כי חויב במע"מ של 18% גם לאחר שהמע"מ ירד ל-17%
לקוח וואלה! שופס הגיש את הבקשה בגין הפרת חוק פסולת אלקטרונית - לאחר שנאלץ לפנות מדפסת ישנה
משקיעים בזירת המסחר איזי פורקס טוענים כי הפסידו מיליוני שקלים תוך זמן קצר, תוך שהחברה ניזונה מההפסדיהם ופעלה נגדם ■ המחוזי דחה חלק מהותי מתביעה ייצוגית נגד איזי פורקס וקבע כי לא ניתן לברר את הנזק למשקיעים ואת היקף הקבוצה לה מגיע פיצוי
לפי התביעה, רמ"י לא השיבה לציבור את הסכומים העודפים אשר שולמו מתחילת אוקטובר השנה ■ הערכות: רמ"י אמורה להחזיר לציבור כ-10 מיליון שקל
לטענת התובעת, חברת הליסינג שלמה Sixt גבתה מלקוחותיה פער תיווך של מאות שקלים, תוך שהטעתה אותם לחשוב שהיא גובה "החזר הוצאות ביטוח", כאשר המבטחת היא החברה-האחות שלמה ביטוח
לטענת התובע, הרשת הציגה מחירים של בקבוקי משקה כשהם אינם כוללים את מחיר הפיקדון
הרקע לתביעה הוא גיוס ההון שביצעה החברה לפני מספר ימים ■ החברה: "כתב התביעה רצוף באי-דיוקים"
חברת הדקה ה-90 נתבעה על כך שהטיסות לספרד בוצעו באמצעות חברת לואו קוסט, ולא בחברת איבריה כמובטח
בבקשה לייצוגית נגד פלאפון, סלקום ופרטנר נטען כי תעריפי השיחה בכרטיסי החיוג נותרו גבוהים מאוד גם לאחר הרפורמה בסלולר, ובמשך 20 שנה מחירם לא ירד ולו באגורה
"אני ילד בן 12, לא עשיתי רע לאף אחד, למה זה מגיע לי ולעוד אלפי ילדים?" ■ האם התביעות הייצוגיות שמתגבשות בבתי המשפט יעזרו לשנות את המצב?
בי"ד הארצי החליט לעכב ביצוע של ייצוגית של עובדים שכבר אושרה - במסגרתה אמורים היו להיות משולמים לעובדים תשלומי פנסיה שלא קיבלו ע"ס 7 מיליון שקלים
במסגרת עמדה שהגיש לעליון, גורס וינשטיין, כי אין במניע הכלכלי של התובע ועורך-דינו, כדי להוות עילה לדחיית ההליך הייצוגי. זאת, אפילו כאשר עורך-הדין הוא יוזם ההליך, תוך חשש לביצוע עבירה של שידול לקוח
נוסעים בקו 1 של דן לא מקבלים עודף ממכונות הכרטוס האוטומטיות שנמצאות על האוטובוסים ■ תגובת משרד התחבורה לשאלה לאן הולך הכסף תרגיז אתכם במיוחד
נוסעים רבים נתקלו בכך: הרכבת מתעכבת בהגעה לתחנה ביותר מ-30 דקות ■ הפיצוי: כרטיס נוסף בחינם ■ הבעיה: לא רק שהרכבת שומרת זאת בסוד, אלא שהפיצוי לא מתאים לבעלי "חופשי-חודשי" ■ הרכבת: הנוהל שונה
למרות שחוק הפסולת האלקטרונית בתוקף כבר שנה, משווקים רבים אינם מפנים את מוצרי החשמל הישנים מבתי הלקוחות, או מחייבים אותם בתשלום על כך ■ שורת בקשות לייצוגית הוגשו בחודשים האחרונים בנושא
התביעות אושרו כייצוגיות לפני כשנתיים ובדרך עברו תהליך של אין-ספור דיונים ודחיות ו-4 ניסיונות כושלים לפשרות, ונראה כי הפשרה החמישית בדרך
שלושה פסקי דין בשבועבית דין לעבודהבית המשפט העליוןחוק הגנת הצרכןמחיר מופרזעורכי דיןפיצוייםפשרהשכר טרחהתנובה