חומרת הפקקים - לפחות כפי שהם משתקפים מ-37 המסלולים שבוחן מדי חודש מדד גלובס-Waze - לא החריפה במיוחד בשנתיים וחצי האחרונות
פתיחת הנתיב השלישי בכביש החוף צפויה להקל באופן משמעותי על גודש התנועה ולהגביר את רמת הבטיחות
מדוח של הבנק עולה כי ההשקעה בתחבורה ציבורית נמוכה יחסית וכי התלות ברכב פרטי מאוד גבוהה
הדבקת פערי התשתיות בין ישראל לעולם דורשת השקעה של מאות מיליארדים - כ-75% מהתקציב השנתי ■ ללא איחוד כוחות עם המגזר הפרטי זה לא יקרה ■ ישראל יכולה להפוך תוך עשור למדינה שפקקי הבוקר בה יסתיימו ב-9 בבוקר
בין היתר, המשפחות הצעירות שנשלחו לחבל לכיש צריכות לממן כביש גישה בן 4 מסלולים ליישוב ■ משרד השיכון: סטנדרט הבנייה ביישוב גבוה
השטח המוקצה בישראל לתחבורה המונית הוא מהקטנים בעולם ■ אולי אפשר להתנחם בכך שמשרד התחבורה הודיע בסוף השבוע כי יגביר את האכיפה בנתיבים המיוחדים ויתקין בהם מצלמות
כך נראה פרויקט התשתיות הגדול ביותר בהיסטוריה של ישראל: 5 מנהרות ענק שנחפרו לאורך עשרות ק"מ, 10 גשרים, ותחנת הרכבת הגדולה בארץ שנמצאת 80 מטר מתחת לאדמה
מדד התחבורה לאוקטובר: כביש האגרה רשם ירידה לא אופיינית, שכן בדרך כלל בחגים יהודיים הנסיעות בו עולות כי הוא קולט את התנועה לאזורי הנופש בצפון הארץ
מדיניות הבנייה בארץ מותאמת למכוניות פרטיות ■ בדיקה כלכלית מגלה כי שינוי מדיניות זו היה חוסך הון למדינה, מפחית את יוקר המחיה לאזרחים ומשפר מאוד את החיים של כולם ■ כמה עולה לנו ה"קוטג'" עם שתי מכוניות פרטיות?
למרות ההשקעות העצומות בפיתוח תשתיות תחבורה, משך הזמן שרוב האנשים מבלים בדרך לעבודה נותר קבוע ■ ההסבר לכך לא נעוץ בכלי הרכב ובמצב הכבישים, אלא באופי האנושי
חברת נתיבי ישראל השלימה את כריית המנהרות בכביש 1 החדש ■ עלות כביש 1 כולו נאמדת בכ-2.5 מיליארד שקל
ראש הממשלה בטקס פריצת המנהרה האחרונה בקו הרכבת המהירה בין ת"א לירושלים: "אנחנו מקימים מנהרות שמאפשרות חיים, צמיחה וקידמה"
הממוצע לנסיעה בשעות הבוקר (7-9) ביום ראשון ב-37 הנתיבים שבודקת עבורנו חברת וויז עמד בחודש אוגוסט האחרון על 46 דקות - לעומת 54 דקות בינואר השנה
בחודש יוני נרשמו עליות קלות בנסיעות בשירותי התחבורה הציבורית (גט טקסי ורכבת ישראל), וירידות בנסיעות בכבישים - איילון, כביש 6 והנתיב המהיר ובשימוש בתל-אופן
לקראת הבחירה במהלך היח"צ הבא של שר התחבורה
צמד הגשרים ייבנה מעל עמק מוצא, בגובה של כ-30 מטר מעל הקרקע, ועד להשלמתם ימשיכו הנהגים לנסוע בכביש הקיים, וזאת ללא כל הפרעה לתנועה
פרויקט המטרו של גוש דןהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"ערכבת ישראלרשות המטרותחבורה ציבורית