באוקטובר נשבר שיא כאשר 155 אלף נסיעות נרשמו בנתיב, קפיצה אדירה מממוצע השימוש בו השנה, שהוא 125 אלף נוסעים בחודש
מתכננת מחוז ת"א ברשות מקרקעי ישראל, גילי טסלר, מבהירה כי הגדלת יחידות הדיור בתעש תלויה בקידום קו רכבת מרעננה לפ"ת שתעבור במתחם תעש
(עדכון) - שיכון ובינוי וסולל בונה, שהפסידו לשפיר הנדסה במכרז להארכת הכביש, החליטו לערער על תוצאות המכרז לביהמ"ש ■ במסגרת הערעור יבקשו החברות מביהמ"ש להוציא צו מניעה שימנע את תחילת העבודות ■ שפיר: שיכון ובינוי מכלה את זמנם של בתי המשפט
מודל השכרת מכונית לפי שעה כבר מצליח בברלין, לונדון ופריז - ותעשיית ה"car sharing" העולמית צומחת בשיעור 45% בשנה
משרד התחבורה ורכבת ישראל מקדמים תוכנית להארכת קו הרכבת המהיר לירושלים, באמצעות מנהרה תת-קרקעית ■ גורמי תכנון בירושלים מתנגדים מחשש כי הדבר יבוא על חשבון רשת קווי הרכבת הקלה
איפה הולכים יותר ברגל, איפה המונים מדוושים באופניים, ומה הפופולריות של התחבורה הציבורית? ■ דוגמה: קווי רכבת תחתית באורך של 240 קילומטרים נחפרו בבייג'ין מאז 2008; מאות קווי אוטובוס חדשים התווספו לרשת הקווים
במרכז הפרויקט הוספת נתיב נסיעה שלישי בקטע הכביש בין מחלף חבצלת השרון וזכרון יעקב שאורכו 40 קילומטרים
ישראל על גלגלים: מה הקשר לרמת הכנסה (חזק), והאם תחבורה ציבורית משפיעה (בקושי)? ■ ועוד: כיצד ייתכן שמשקי-הבית בת"א מצהירים על 60 אלף מכוניות פרטיות, כשהעיר משמשת "בית" לכ-200 אלף מכוניות?
5 מיתוסים על אמצעי התחבורה שאנחנו כל-כך מתקשים לוותר עליו
הנחת שתי מסילות רכבת נוספות לאורך החוף תהיה כרוכה בהליכי תכנון ואישור מורכבים וככל הנראה תחייב הפקעת קרקעות נרחבת בשטחים שחלקם הגדול באזורי ביקוש
אחרי שנים שבהן עמד שומם ושימש למעשה כשוליים בכביש, ייפתח בחודש הבא הנתיב החדש של נתיבי איילון - 10 קילומטרים ממחלף חולות עד צומת חולון לכיוון צפון
משטרת ישראל מעדכנת על עבודות שיפוץ ושיקום של גשר רוקח-נמיר בת"א החל מהלילה ולמשך כשבועיים, במהלכם תיסגר התנועה על הגשר, יצומצמו נתיבים על דרך נמיר משני הכיוונים, וייסגרו שדרות רוקח מצומת אבן גבירול לכיוון דרך נמיר
עו"ד יהודה רווה מסביר את הכישלון ברכבת הקלה בתל-אביב ומזהיר מטעויות שנעשו במכרזי הנמל הפרטי ■ עו"ד רווה: שומע אומדנים שפרויקט הרכבת הקלה יעלה 20 מיליארד שקל וייתכן שלא יושלם אף פעם במתכונת הנוכחית
סוכנותהאנרגיה הבינלאומית מעריכה כי עלות הדלק לכלי רכב יחד עם ההשקעות בפיתוח תשתיות תחבורה עד 2050 יגיעו לסכום של 515 טריליון דולר ■ אוטובוסים ורכבות יחסכו כ-10%
מחקר שפרסם מרכז אדווה: בעיית הגודש בכבישים צפויה לגרום למשק נזקים של עד 25 מיליארד שקל לשנה, בשנת 2030
זאת עקב עבודות תשתית שמבצעת חברת החשמל ■ הנתיבים ייסגרו לשני הכיוונים בעוד שבועיים בין השעות 22:00 ועד 5:00 בבוקר שלמחרת, בקטע שבין מחלף גנות בדרום ועד מחלף גלילות (כביש 5) בצפון
פרויקט המטרו של גוש דןהרכבת הקלהמטרומירי רגבמשרד התחבורהנדל"ן: תשתיותנת"ערכבת ישראלרשות המטרותחבורה ציבורית