החברה חתמה על הסכם לשילוב הפיתוח שלה באתרי MSN מבית מיקרוסופט ■ טיוינצ'י מציעה פלטפורמת OTT מלאה - תשתית לניהול התוכן וגביית כסף בעבורו
זאת, כמהלך ראשון במסגרת שיתוף הפעולה האסטרטגי עם נענע10 ■ במסגרת ההשקה, יספק msn ישראל גם תכנים מחברת החדשות של ערוץ 10 ומנענע10, לצד תכנים נוספים שיגיעו מאתרים אחרים, בהם אתר הספורט one
פייסבוק עולה למקום ה-3 אחרי וואלה וגוגל, על חשבון ynet שנדחק למקום ה-4 ■ msn ואורנג-'טיים מאבדים מכוחם ■ Mako מתחזק בזכות "האח הגדול" ומתברג לראשונה במקום ה-6
הנדוניה של נענע10 תהיה תכני הווידיאו של ערוץ 10, ו-msn יביא את הטכנולוגיה של מיקרוסופט והטראפיק של הוטמייל ומסנג'ר ■ מחלקות המכירות באתרים יאוחדו, בניסיון לקעקע את הדואופול של וואלה ו-ynet
זאת בגין פרסומים שגויים על שוב בשני האתרים ■ ההסכם - במסגרת הליך גישור משפטי
זאת במסגרת שיתוף-פעולה לטווח ארוך עם אתר הקניות Get It
ynet מתחזק בפברואר, לעומת וואלה שנחלש מעט MSN נכנס לעשירייה עוד בסקר: 60% מהגולשים נוהגים לקרוא טוקבקים
כך עולה מדו"ח של חברת המחקר Hitwise הרחק מאחורי גוגל משתרכים יאהו, msn ו-ask עם נתח של 17.8%, 5.6%, ו-3.1% בהתאמה 44 מנועי חיפוש נוספים היו אחראיים רק ל-1.4% מהחיפושים באינטרנט בארה"ב
המהלך הוא חלק מקמפיין של ממשלת סין ל"שמירה על המוסר ברשת האינטרנט" במהלך קמפיין הצנזורה הנוכחי של סין הוזהרו גם ענקיות אינטרנט דוגמת גוגל, MSN ומנוע החיפוש הסיני Baidu
זאת לעומת 39%, בגילאי 13 ומעלה, במגזר היהודי כ-68% במגזר הערבי מחוברים לאינטרנט, לעומת 76% במגזר היהודי
עדי אייל, המנהל החדש של חטיבת האון-ליין במיקרוסופט, אומר ל"גלובס": "אני מקבל לידיי מותג פגוע, MSN ישראל - ומבטיח לבנות משהו חדש"
מיקרוסופט ישראל חשפה היום את הגירסה החדשה של Windows Live ואת חטיבת האונליין, שאחראית על ניהול פורטל MSN המקומי הלייב היא סדרה של 25 שירותי רשת שהוכרזה היום ב-54 מדינות וב-48 שפות
ג'ון מנגלאארס, סמנכ"ל חטיבת האון-ליין של מיקרוסופט באירופה, משיק מחדש את MSN ישראל, ממשיך להשקיע בפיתוח מוצרים בתקופה שבה אי-הוודאות שולטת, ומרוצה מביטול עסקת גוגל-יאהו ראיון בלעדי
ביידו מצפה להכנסות בטווח 151-155 מיליון דולר, גבוה ברובו מעל תחזית האנליסטים סמנכ"ל הכספים הכחישה תוכנית לרכישה עצמית חוזרת של מניות
לנדא מילא בעבר מגוון תפקידים בכירים בפורטל תפוז ושימש כמשנה למנכ"ל האתר אסף מור מונה לסמנכ"ל מכירות של חטיבת האון-ליין ב-msn, ואילו לתפקיד עורך ראשי של חטיבת האון-ליין מונה אלעד ברינדט