Cimagine Media הישראלית נמכרת לסנאפצ'ט תמורת 35 מיליון דולר ■ לפי הערכות, החברה, שיצאה לדרכה לפני 4 שנים, פיתחה פתרון של מציאות רבודה
יניב ויצמן, מנכ"ל ובעלי Teenk: "הסוכנות נמצאת בכל רגע נתון עם היד על הדופק בכל הקשור לעולם התוכן של צעירים ונוער, בדגש על אפליקציות וגאג'טים,
חברת סנאפ, מפעילת האפליקציה המצליחה, הגישה מסמכים לקראת IPO ■ שווי ההנפקה הצפוי - 25 מיליארד דולר, משקף מכפיל של כמעט 70 על ההכנסות החזויות
במסגרת מיתוג מחדש של זרוע ההשקעות גוגל קפיטל, שנקראת כעת CapitalG, מופיע באתר האינטרנט שלה הלוגו של חברת המסרים הוויזואליים - שערכה עשוי לזנק ל-35-25 מיליארד דולר במסגרת הנפקה שמתוכננת עפ"י השמועות למארס הקרוב
סנפצ'ט שנהנית מפופולריות בקרב המשתמשים הצעירים תנסה לרכב על גב הפרסום שעשה לה לאחרונה נשיא ארה"ב ותנפיק מניות בהיקף כספי כולל של 4 מיליארד דולר
האפליקציה שזוכה להצלחה יוצאת דופן בקרב צעירים עשויה לקבל תג מחיר של 25 מיליארד דולר ■ ההכנסות הצפויות של החברה ב-2018 - קרוב ל-2 מיליארד דולר
פייסבוק פותחת חזית נוספת במאבק מול סנאפצ'ט: מוסיפה פילטרים ופונקציות חדשות לצילומים ולסרטונים הנשלחים דרך אפליקציית הוואטסאפ
מתי תימכר הרשת החברתית - ולמי? ■ גוגל צריכה נוכחות במדיה החברתית ומחזיקה שק מזומנים, לפייסבוק היכולת לשקם את הביצועים הפיננסיים, דיסני וסיילספורס גם בתמונה
החברה הודיעה כי תיקרא מעתה "סנאפ אינק": "אנחנו כבר לא רק אפליקציה חברתית" ■ משקפי השמש החכמים, שנקראים "ספקטקלס", מצלמים סרטוני וידאו ומשתפים אותם
תחום הלייב סטרימינג צומח, ויו-טיוב מנסה להחזיר את היתרון הראשוני שהיה לה ■ לפי פייסבוק, משך הצפייה בשידור חי של משתמש ממוצע גדול פי שלושה ממשך הצפייה בסרטונים אחרים
חברת הלואו קוסט WOW אייר מציעה לכם לטוס לטייל וללון במלונות בחינם במשך 3 חודשים ■ כל שעליכם לעשות זה לדווח על החוויות באפליקציית סנאפצ'ט ■ ואיך מתקבלים לעבודה הזו?
41% מהאמריקאים בגילאי 18-34 משתמשים באפליקציית סנאפצ'ט מדי יום
חקיקה חדשה עלולה להגביל את הגישה של צעירים מתחת לגיל 16 לרשתות חברתיות ואף למנועי חיפוש ■ "הרבה אנשים בהלם מהמהלך הזה, כי הוא מנוגד לחלוטין לדרך שבה העולם עובד בימים אלה"
הסיפור הזה עורר בשבוע החולף סערה ברשת ומספק הצצה לצד האחר של הרשתות החברתיות: צפו בוידוי אישי חושפני של דוגמנית מוכרת שמעורר הדים, למרות שיש רבים הטוענים שזה פשוט עוד תעלול שיווקי
תעבורת הווידיאו באפליקציה זינקה פי שלושה במשך חצי שנה ■ שוק פרסומות הווידיאו יצמח השנה בקצב של 42%
זאת כיוון שהתקינו Adblock ■ אז איך בכל זאת אפשר להיות התוכן שהצרכן צורך ולא הפרסומת מלפניו, מאחוריו ומצדדיו?
גוגלדוחות כספייםחברות הייטקטיקטוקמטא (META)מציאות רבודהפיטוריםפייסבוקקיצוציםרשתות חברתיות