אופנה

כתבות אחרונות

 

ארה"ב: רשת האופנה אולד נייבי מנסה להתאושש באמצעות שיבה לשורשיה הקיטשיים

קמפיין הפרסום שיתמקד בבובות ראווה "מגניבות", באמצעות משרד הפרסום קריספין פורטר אנד בוגוסקי, ידגיש כי מוצרי החברה שווים לכל נפש - וזאת לאחר הכישלון של הרשת לעמוד בדרישות הצעקה האחרונה בתחום האופנה

אדוורטייזינג אייג' 03.03.2009

פדיון רשתות האופנה בקניונים בפברואר - הנמוך ביותר מזה 3 שנים

מדובר בירידה של 10% לעומת פברואר 2008 ; הקניונים הגדולים רשמו ירידה ממוצעת של 10.5% בפדיונות, לעומת ירידה של 9% בפדיונות הפאואר סנטרים

אילנית חיות 02.03.2009

מסימני המיתון: הקמעונאים המובילים בארה"ב נוטשים את מותגי הסלבריטאים

קווי ביגוד של ידוענים כמו שרה ג'סיקה פרקר ו-ונוס וויליאמס מחפשים שותפים חדשים ומורידים את טווח המחירים

אדוורטייזינג אייג' 26.02.2009

סימני מיתון? הוראות הקבע של רשת האופנה "ילדותי" חוזרות מהבנק

במקביל כשלו המגעים של בעלי הרשת, הזוג אתי ואודי צאיג, להכניס שותף לרשת לפי שווי של 15 מיליון שקל

אילנית חיות 18.02.2009

מה ללבוש לשיחת הפיטורים

אחת מתופעות הלוואי המבורכות של המיתון היא שכולנו הופכים לאלגנטיים מאוד

לוסי קאלוויי, פייננשל טיימס 17.02.2009

מדד המותגים המדוברים: פוקס, קסטרו וזארה הם מותגי האופנה המדוברים ביותר

בזארה, מנגו, ML ורנואר - יחס הדיבור, הביקורים בחנויות ומימוש הקניות מצביעים על פוטנציאל צמיחה ; לעומתם, המותג פוקס הוא בין המדוברים ביותר - אך אחוז הדיבור השלילי לגביו גבוה ומעיד על פגיעותו

מוריס כהונאי 12.02.2009

עובדי רשת האופנה נינה מבקשים צו פירוק לחברה בטענה כי היא חדלת פירעון

לטענתם, רובם פוטרו בינואר מבלי ששולמו להם זכויותיהם לפי דין, בהן שכר דצמבר וינואר, פיצויי פיטורין ותשלומים סוציאליים נלווים ; עוד טוענים העובדים כי החברה חייבת כספים רבים לספקים ונושים רבים אחרים

יצחק דנון 04.02.2009

מותג האופנה הספרדי ספרינפילד פתח 6 סניפים חדשים בהשקעה של 25 מיליון שקל

6 הסניפים החדשים נפתחו כקונספט של SHOP IN SHOP בסניפי המשביר לצרכן ; החברה עתידה לפתוח בשנה הקרובה עוד שתי חנויות עצמאיות של המותג

שירות גלובס‏ 22.01.2009

יבה דון תוביל קמפיין למעצב האופנה רונן חן תמורת סכום מדווח של 20 אלף דולר

הקמפיין, בהשקעה של מיליון שקל, כולל קטלוג, מודעות בעיתונות היומית, בעיתונות הרוסית, במגזיני הנשים והתרבות ובמקומונים וכן פוסטרים בנקודות המכירה

שירות גלובס 07.01.2009

כניסת ענקית האופנה השוודית H&M לארץ שולחת את הענף למלחמת הישרדות

מנכ"ל קסטרו קורא לה "מפלצת", בזארה משוכנעים שהם "הרבה יותר אופנתיים", ובהוניגמן סבורים כי "מי שחלש ייעלם"

יעל בן-ישראל 03.01.2009

מחקר: בושם משפר את הביטחון העצמי של גברים

המחקר גילה כי מה שמושך נשים לגברים הוא לא הבושם, אלא הביטחון העצמי המשודרג שלהם בשל השימוש בבושם החדש

22.12.2008

זכיינית לי קופר פותחת רשת חדשה לאופנת קז'ואל

הרשת תיפתח בשיתוף עם המעצבות האחיות צוקר ; הרשת צפויה למנות 6-10 חנויות וצפי המכירות הוא מספר מיליוני שקל בודדים לשנה

‎‎אילנית חיות‏ 22.12.2008

מערך הפרסום החדש של הוניגמן: באומן יטפל ב-TNT ויהושע יטפל בהוניגמן

היקף הפרסום של המותג TNT נע בשנים האחרונות סביב 3 מיליון דולר במחירי מחירון, ושל הוניגמן סביב כ-2.5 מיליון דולר במחיר מחירון ; תקציב הפרסום של הקבוצה התנהל בעשור האחרון במשרד הפרסום גלר-נסיס

ענת ביין-לובוביץ' 09.12.2008

משפחת חורש, יבואנית טויוטה, קיבלה את הזיכיון בישראל לרשת H&M

חנות ראשונה של הרשת בארץ תיפתח ב-2010 ; לתאגיד האופנה השבדי כ-1,600 בתי-כלבו בעולם הפועלים תחת המותג H&M, ומציעים אופנה זולה לגברים, נשים וילדים, לצד מוצרי קוסמטיקה

אילנית חיות 09.12.2008

רשת אביזרי האופנה PLUSIT פותחת סניף חדש בת"א בהשקעה של 2 מיליון שקל

הסניף ייפתח בכיכר המדינה ויכלול מוצרים של מגוון מותגים איטלקיים יוקרתיים ; בכוונת הרשת לפתוח 5 סניפים נוספים בתקופה הקרובה

שירות גלובס 08.12.2008

בגלל המבצעים האגרסיביים: פעילות האופנה של בריל הניבה הפסד תפעולי

פעילות החברה בתחום האופנה, הכוללת את 31 סניפי סולוג ואת מכירות הביגוד ב-71 סניפי גלי, הניבה לחברה הפסד תפעולי של 757 אלף שקל ; בשורה התחתונה רשמה החברה ברבעון השלישי רווח נקי של 6.2 מיליון שקל

אילנית חיות 01.12.2008

   484950515253545556575859606162   

   נמצאו 984 כתבות   |   עמוד 60 מתוך 62