קמפיין הפרסום שיתמקד בבובות ראווה "מגניבות", באמצעות משרד הפרסום קריספין פורטר אנד בוגוסקי, ידגיש כי מוצרי החברה שווים לכל נפש - וזאת לאחר הכישלון של הרשת לעמוד בדרישות הצעקה האחרונה בתחום האופנה
מדובר בירידה של 10% לעומת פברואר 2008 הקניונים הגדולים רשמו ירידה ממוצעת של 10.5% בפדיונות, לעומת ירידה של 9% בפדיונות הפאואר סנטרים
קווי ביגוד של ידוענים כמו שרה ג'סיקה פרקר ו-ונוס וויליאמס מחפשים שותפים חדשים ומורידים את טווח המחירים
במקביל כשלו המגעים של בעלי הרשת, הזוג אתי ואודי צאיג, להכניס שותף לרשת לפי שווי של 15 מיליון שקל
אחת מתופעות הלוואי המבורכות של המיתון היא שכולנו הופכים לאלגנטיים מאוד
בזארה, מנגו, ML ורנואר - יחס הדיבור, הביקורים בחנויות ומימוש הקניות מצביעים על פוטנציאל צמיחה לעומתם, המותג פוקס הוא בין המדוברים ביותר - אך אחוז הדיבור השלילי לגביו גבוה ומעיד על פגיעותו
לטענתם, רובם פוטרו בינואר מבלי ששולמו להם זכויותיהם לפי דין, בהן שכר דצמבר וינואר, פיצויי פיטורין ותשלומים סוציאליים נלווים עוד טוענים העובדים כי החברה חייבת כספים רבים לספקים ונושים רבים אחרים
6 הסניפים החדשים נפתחו כקונספט של SHOP IN SHOP בסניפי המשביר לצרכן החברה עתידה לפתוח בשנה הקרובה עוד שתי חנויות עצמאיות של המותג
הקמפיין, בהשקעה של מיליון שקל, כולל קטלוג, מודעות בעיתונות היומית, בעיתונות הרוסית, במגזיני הנשים והתרבות ובמקומונים וכן פוסטרים בנקודות המכירה
מנכ"ל קסטרו קורא לה "מפלצת", בזארה משוכנעים שהם "הרבה יותר אופנתיים", ובהוניגמן סבורים כי "מי שחלש ייעלם"
המחקר גילה כי מה שמושך נשים לגברים הוא לא הבושם, אלא הביטחון העצמי המשודרג שלהם בשל השימוש בבושם החדש
הרשת תיפתח בשיתוף עם המעצבות האחיות צוקר הרשת צפויה למנות 6-10 חנויות וצפי המכירות הוא מספר מיליוני שקל בודדים לשנה
היקף הפרסום של המותג TNT נע בשנים האחרונות סביב 3 מיליון דולר במחירי מחירון, ושל הוניגמן סביב כ-2.5 מיליון דולר במחיר מחירון תקציב הפרסום של הקבוצה התנהל בעשור האחרון במשרד הפרסום גלר-נסיס
חנות ראשונה של הרשת בארץ תיפתח ב-2010 לתאגיד האופנה השבדי כ-1,600 בתי-כלבו בעולם הפועלים תחת המותג H&M, ומציעים אופנה זולה לגברים, נשים וילדים, לצד מוצרי קוסמטיקה
הסניף ייפתח בכיכר המדינה ויכלול מוצרים של מגוון מותגים איטלקיים יוקרתיים בכוונת הרשת לפתוח 5 סניפים נוספים בתקופה הקרובה
פעילות החברה בתחום האופנה, הכוללת את 31 סניפי סולוג ואת מכירות הביגוד ב-71 סניפי גלי, הניבה לחברה הפסד תפעולי של 757 אלף שקל בשורה התחתונה רשמה החברה ברבעון השלישי רווח נקי של 6.2 מיליון שקל
בגדיםברנאר ארנוהפניקס גמאכרטיסי אשראינעלייםעיצוב אופנהקמעונאותקניותרשתות אופנהתרבות: אופנה