סיימה את 9 החודשים הראשונים של 2008 עם עלייה של 6% במכירות ל-85 מיליון שקל, לעומת 80 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד; ועם הפסד תפעולי של 1.5 מיליון שקל, לעומת 2.3 מיליון שקל בתקופה המקבילה
סך הכנסות החברה ברבעון השלישי - 175.89 מיליון שקל זינוק של 47.5% בהוצאות המימון ל-12.22 מיליון שקל שיעור הרווח התפעולי עלה ל-3.2%
המנכ"לים של 6 רשתות אופנה מובילות מודאגים מהחורף המתעכב ומהמשבר שפוגע בצריכה בשיחה עם "גלובס" הם מעריכים כי היפוך במגמה השלילית עדיין רחוק, ומספרים כיצד הם נערכים לעבור את התקופה הקשה
המצב הכלכלי טומן בחובו מבצעים בכל ענף - ובראש ובראשונה בענף האופנה החורף המתמהמה תורם את חלקו, והרשתות מנסות להיפטר מהמלאי באמצעות מבצעים עצמאיים או בשיתוף עם חברות האשראי והקניונים
ההכנסות עלו ב-2.9% ל-108.5 מיליון שקל ללא תוצאות TAGWOMAN והפחתה חד-פעמית ברבעון השני, H&O רשמה רווח נקי של 2.6 מיליון שקל ב-9 החודשים הראשונים של 2008
הירידה נרשמה מתחילת נובמבר רשתות השיווק פתחו במבצעי מכירות אגרסיביים בעלי רשת אופנה: "אם המצב יימשך, לכמה מהרשתות ייגמר האוויר"
הקמפיין, בהשקעה של 500 אלף שקל, יכלול מודעות במגזיני נשים ובעיתונות, פוסטרים בחנויות, שילוט חוצות, יחסי ציבור ודיוור ישיר
עוד לפני התוכנית השתתפה טוקרב בתחרות מלכת היופי ובקמפיינים של אינדולה, קרמה וקרוקר
הקמפיין, בהשקעה של 50 אלף דולר, כולל יחסי ציבור, פרסום בנקודות המכירה, מודעות בעיתונות החילונית והדתית ובאתרי אינטרנט
הסניף החדש יציע תיקים, נעליים וחגורות של חברת האופנה האיטלקית Ittierre בכוונת החברה לפתוח 5 סניפים נוספים במרכזי הערים הגדולות
הסניפים החדשים ייפתחו בקניון מול הים באילת וברחוב ביאליק ברמת-גן בכוונת החברה לפתוח עד סוף 2009 כ-5 סניפים נוספים
מנכ"ל ובעלי פוקס טען בכנס הקניונים באילת כי המשבר הנוכחי יהיה "עמוק מאוד וקצר מאוד" פוקס נערכת לירידה של 3%-5% במכירות, ותצמצם את תקציב פתיחת החנויות החדשות מ-25 מיליון שקל ל-4 מיליון בלבד
זאת למרות שהעונה עוד לא ממש החלה בחלק מהמקרים מדובר במבצעים אגרסיביים במיוחד שמטרתם, כך נראה, להיפטר ממלאי
המשביר לצרכן חונכת מתחרה לקסטרו, פוקס ופול אנד בר: רשת של המותג הספרדי SPRINGFIELD בהשקעה של 20 מיליון שקל תחנוך בקרוב רשת נוספת למותג ההלבשה התחתונה women'secret
מבין רשתות האופנה, האנליסט של אופנהיימר ממליץ על AEO ו-URBN עדכון לדירקטוריון קניון המניות
גם אם הוא עוד לא ממש כאן, הרשתות הקמעונאיות כבר מתחילות להרגיש את המיתון: הלקוחות שומרים על הארנק קרוב לכיס ומכרסמים בפדיון "גלובס" סקר רשתות קמעונאיות שונות כדי לבדוק כיצד הן נערכות לשינויים
בגדיםברנאר ארנוהפניקס גמאכרטיסי אשראינעלייםעיצוב אופנהקמעונאותקניותרשתות אופנהתרבות: אופנה