הירידה הורגשה במיוחד בדיזנגוף-סנטר, קניון רמת-אביב וקניון עזריאלי מהשוואת המכירות בשבוע שלפני פסח השנה לעומת אותה תקופה אשתקד, עולה כי הקניונים רשמו ירידה כללית של 13.7% בפדיונות
נציגי H&M ערכו לאחרונה בארץ סיור לאישור מיקומים בחנו בנוסף מיקומים בדיזנגוף סנטר, בירושלים, בקניון הזהב, בקניון שבעת הכוכבים, בגן העיר, בגרנד קניון, ב-G כפר-סבא ובביג נצרת גם נציגי GAP ביקרו בארנה
כיום פועלות בחו"ל 232 נקודות מכירה של פוקס, מהן 64 בסין היקף המכירות של פוקס לזכיינים בחו"ל רשם ב-2008 גידול של 23% סמנכ"ל השוק הבינלאומי של פוקס: "אנו אוהבים לשים דריסת-רגל בשווקים בתוליים"
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום אליקים-הרמן&נהרדע, יעלה בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון שקל ויכלול 4 סרטונים שונים שכרן של 3 הפרזנטוריות יעמוד על סכום מדווח כולל של כ-250 אלף שקל
הקמפיין, בעלות כוללת של 2.5 מיליון שקל, יכלול מגזינים, עיתונות, שלטי חוצות וקטלוג בקונספט של מגזין אופנה
הקמפיין, בהיקף של כ-300 אלף שקל, יכלול מודעות במגזיני נשים ובעיתונות, פוסטרים בחנויות, שילוט חוצות, יחסי ציבור ואינטרנט
פרטי ביגוד של מעצבי יוקרה הנמכרים במאות בודדות של שקלים, עטי יוקרה ושעונים בהנחה של עד 60% ויאכטות בפחות מחצי מחיר - שוק היד השנייה של מוצרי היוקרה בישראל גדל בחודשים האחרונים ב-20%-30%
בראיון ל"גלובס", בן-דב מצהיר כי הוא מוכן למלחמה מול רשתות האופנה הבינל' שעתידות להיכנס לישראל, לא מפחד מקפיצת המדרגה שעשה השוק בהנחות לצרכן - ומצהיר: "התחרות היא האוויר מתחת לכנפיים שלנו"
בפוקס רווים נחת גם מהחברות הבנות: צמיחה של 78% בהכנסות של רשת ללין וצמיחה של 30% במכירות של בילי האוס, מפעילת רשת בילבונג הכנסות רשת סאקס צמחו ב-24% והסתכמו ב-30.1 מיליון שקל
קמפיין אביב-קיץ של הרשת יעלה באמצעות פרסום פרנקו ההתקשרות בין הצדדים החלה בעונה שעברה בקמפיין סתיו-חורף 2008
הרחיבה את רצפת המכירה של הסניף והפכה אותו למרכז האופנה של הרשת, שבו יוצגו קולקציות בלעדיות סביב נושאים מתחלפים המנכ"ל גבי רוטר צופה כי פידיון הסניף העומד על עשרות מיליוני שקלים בשנה יגדל ב-50%
בחודשים הקרובים תפתח הרשת סניפים גם בקניון הזהב בראשון-לציון ובמרכז G בחולון
בשלב ראשון ייפתחו 2 סניפים אשר יהוו פיילוט לבחינת המשך פיתוח הרשת שני הסניפים ייפתחו בקניון הקריון ובקניון רננים בהשקעה של 600 אלף שקל
בעוד ימים ספורים ייגמרו המבצעים על אופנת החורף גם אם המידות והמבחר דלים - זה הזמן למצוא מציאות
קסטרו הצליח לשמר את מקומו כמותג החזק בשנה החולפת, אך נחלש וצנח לשפל של כעשור פוקס התחזק משמעותית על חשבון זארה ורנואר בקרב הנוער חוסר הבידול משחק לטובת רשתות זולות כמו פוקס ותמנון
ההכנסות של רשת האופנה בשנה החולפת צמחו ב-4.3% ל-601.6 מיליון שקל ברווח התפעולי חל קיטון של 0.6% ל-79.4 מיליון שקל
בגדיםברנאר ארנוהפניקס גמאכרטיסי אשראינעלייםעיצוב אופנהקמעונאותקניותרשתות אופנהתרבות: אופנה