איגוד השיווק הישראלי

כתבות אחרונות

 

איש השיווק של 2013: אבי כץ, מייסד רשת קופיקס

כץ נבחר לאיש השיווק של השנה בזכות השקת רשת בתי-הקפה החדשה, המציעה תפריט אחיד ב-5 שקלים בלבד

אילנית חיות 23.01.2014

בניגוד להצהרה קודמת: רשת קופיקס מתחילה למכור זכיינויות

אבי כץ, בעלי קופיקס, הכריז על כך בכנס איגוד השיווק ■ כשנשאל על רשת כפר השעשועים שמכר לקבוצת אלון, השיב: "ויסמן קנה עסק והרס אותו. אני אשם?"

אילנית חיות 23.01.2014

איגוד השיווק משיק את כנס השיווק 2014 - "שיווק על הגריל"

הכנס ייערך ב-23 בינואר ■ בכל דיון תעלה על הבמה דמות מרכזית מעולם השיווק, המדיה והתקשורת, שתתמודד מול 3 שואלים ש"יעלו אותו על הגריל"

שירות גלובס 16.01.2014

יוצאים מהמשבר? עוגת הפרסום ב-2013 תפחה ב-4%

הוצאות הפרסום בישראל עמדו ב-2013 על 3.6 מיליארד שקל ■ הטלוויזיה התחזקה והפכה לכלי משמעותי יותר, העיתונות נחלשה, והאינטרנט צמח מאד

ענת ביין-לובוביץ' 12.01.2014

איש השיווק של חודש נובמבר: רן דנאי, מנכ"ל יוניון מוטורס

דנאי נבחר ע"י איגוד השיווק בזכות מהלכי השיווק למכירת טויוטה קורולה החדשה

אילנית חיות 26.11.2013

איש השיווק של חודש אוקטובר: מייסד רשת קופיקס, אבי כץ

איגוד השיווק הישראלי: "המהפך שיצר כץ גרם לשינוי בשוק רשתות בתי-הקפה ועורר גל תגובות ואהדה ציבורית ותקשורתית שלא ניתן היה להתעלם ממנו"

מיכל רז-חיימוביץ' 30.10.2013

איגוד השיווק ו-teenK יערכו כנס לפתרונות שיווק לבני-נוער

בכנס שייערך ב-16 באוקטובר יוצג מחקר על ההתנהגות הצרכנית ומעורבות המדיה בגילאים שונים בתקופת ההתבגרות, וייערכו מפגשים עם מומחים בינלאומיים

שירות גלובס 10.10.2013

אשת השיווק של ספטמבר: דנית שלו, מנהלת השיווק של עוף טוב

שלו נבחרה ע"י איגוד השיווק הישראלי בזכות מהלך מותגי מקיף שעברה החברה

מיכל רז-חיימוביץ' 02.10.2013
לפני כולם

קקטוס הזהב: איגוד הפרסום מנסה לחדש השת"פ עם איגוד השיווק

לפני 5 שנים הופסק שיתוף-הפעולה בין הצדדים, וכעת הם מנסים לגבש פורמט חדש לתחרות הפרסום הישראלית

ענת ביין-לובוביץ' 29.09.2013

איגוד השיווק: ההשקות המנצחות ברבעון - טרה, yes וקוקה-קולה

המהלכים נבחרו ע"י ועדת החדשנות באיגוד השיווק הישראלי, אשר מעניקה מדי רבעון את פרס ההשקה המנצחת למהלכים יוצאי דופן

אילנית חיות 10.09.2013

המהלכים השיווקיים הבינלאומיים הכי טובים בשנה החולפת

כולם מחפשים את המהלך השיווקי שיותיר את הצרכנים והמתחרים פעורי פה ■ חברי איגוד השיווק מסמנים את המהלכים הבינלאומיים שעשו עבורם את ההבדל

מיכל רז-חיימוביץ' 10.09.2013

אשת השיווק של אוגוסט: שירה יעבץ-אפל, מנהלת בפסטיבל ישראל

איגוד השיווק בחר ביעבץ-אפל בזכות הפיכת פסטיבל ישראל לרלוונטי ומשפיע

אילנית חיות 26.08.2013

מנכ"ל קוקה-קולה, טל רבן - איש השיווק של חודש יולי

איגוד השיווק הישראלי בחר ברבן בזכות שני מהלכים שיווקיים מוצלחים: השקת פיוז טי‏ וקמפיין השמות של קוקה-קולה ■ "מדובר בפעילות מעוררת השראה"

אילנית חיות ‏ 23.07.2013

איש השיווק של יוני: אלי פייגלין, סמנכ"ל השיווק של אבן קיסר

איגוד השיווק הישראלי: פייגלין נבחר בזכות ייזום סדרת ה-Supernatural והצלחה במיצוב אבן קיסר כמותג מוביל ויוקרתי בארץ ובעולם

אילנית חיות 25.06.2013

איש השיווק של מאי: מנהל השיווק של מכבי שירותי בריאות

עופר משולם נבחר לאיש השיווק של חודש מאי 2013 בזכות מהלך "מכבי שלי"

מיכל רז-חיימוביץ' 28.05.2013

הסתיים תהליך הגשת העבודות לתחרות אפי 2013

‎‎‏86 מהלכים יתחרו השנה בתחרות האפי, המדרגת את המותגים שהובילו את המהלכים השיווקיים והפרסומיים האפקטיביים ביותר

‎‎שירות גלובס‏ 13.05.2013

   12345678   

   נמצאו 117 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 8