בעל השליטה בטאו העניק לה הלוואה בהיקף 180 א' ש' - כתשלומי ריבית על חובותיה לבינלאומי ■ טאו תידרש להציג ביטחונות נוספים עד ה-23 באוקטובר, כדי להימנע מפירעון מיידי של החוב
היום הודיעה החברה על שורת מינויים בצמרת החברה ■ איתן כוכב מונה לתפקיד משנה למנכ"ל לתפעול וביצוע ■ רן פרידמן, יחיאל ווייל ודניאל בלנק יכהנו כמהנדסים הראשיים של החברה
מחליפו: רונן גינצבורג, סמנכ"ל ההנדסה של החברה ■ לדברי מקורבים, בן גיגי פורש על רקע חילוקי דיעות ניהוליים ■ בן גיגי בראיון ל"גלובס" בפברואר: "אין ספק שלב לבייב הוא מותג חיובי"
ההכנסות קטנו ב-24.1% ל-523.84 מיליון שקל ■ הפסד גולמי של 206 מיליון שקל בכביש 431 ■ מזהירה כי ביטול פרויקט הרכבת הקלה בת"א עשוי להשפיע מהותית לרעה על תוצאותיה ■ המנכ"ל, אילן בן גיגי: "החברה בוחנת כיווני התרחבות משלימים"
עוזב את זרוע הקבלנות והתשתיות של אפריקה ישראל שבשליטת לב לבייב
דניה סיבוס עברה לרווח של כ-15.4 מיליון שקל ברבעון הראשון של 2009 ■ הכנסות החברה ירדו ברבעון ב-7.1% ל-498.2 מיליון שקל ■ רשמה הכנסות של 6.9 מיליון שקל ברבעון מתפעול כביש 431
החיבור במחלף נשרים יאפשר לנוסעים המגיעים מכביש 6 גישה לכיוון מודיעין, ראשל"צ ולאיילון דרום
על-פי החשד, שני מנהלי העבודה קיבלו טובות הנאה בהיקף כספי הנאמד בעשרות אלפי דולרים אילן בן-גיגי: "ההנהלה תשקול לנקוט בצעדים חריפים יותר מעבר לסיום עבודה של השניים"
דניה השלימה היום מחזור חוב של כ-1.33 מיליארד שקל מנכ"ל דניה אילן בן גיגי אמר בעבר כי החברה לא פוסלת מימוש חלק מאחזקותיה בפרויקט
עד סוף תקופת הדו"ח השנתי זכתה החברה למענק הקמה של 384.5 מיליון שקל עלח הקמת כביש 431 הרווח הבסיסי למניה הגיע ב-2008 ל-67 אג' לעומת הפסד של 8.34 שקל למניה בשנת 2007
הסכום לא יוזרם לחברה, אלא ישמש במלואו לפירעון האשראי שהעמידו הבנקים, בראשות הפועלים להקמת הכביש דניה לא דיווחה לבורסה על קבלת המענק ההתחשבנות הנוספת בין דניה למדינה תידחה לחודש יולי
מנוליד שבשליטת האחים יעקובי, טוענת כי דניה מעכבת תשלומים המגיעים לה בהיקף של עשרות מיליוני שקלים בגין התקנת מתקני תאורה ובקרים בכביש הרוחב 431 שבין ראשל"צ למודיעין
שר התחבורה צפוי לקיים אחר הצהריים דיון בלשכתו בנוגע לליקוי הבטיחות שהתגלו לכאורה במעקות שהותקנו בכביש 431, ובסכסוך הקשה שפרץ בין מע"צ לזכיינית הכביש
במכתב לוועדת המכרזים הממשלתית הודיעה החברה כי היא מבקשת למנות מומחה חיצוני: "בכל הכבוד היעדרו של אישור אינו ליקוי בטיחותי ואיננו עילה מספקת להחלפת קילומטרים רבים של מעקות בטיחות"
אחרי פתיחת הכביש שאיים למוטט את החברה, אומר אילן בן גיגי: "כשאתה בונה בניין ב-30 מיליון ש' ומפסיד 2-3 מיליון זה לא נורא. לא היה כזה פרויקט בישראל" "אפריקה ישראל לימדה אותי שכשיש בעיה בחברות בנות היא תומכת בהן"
אפריקה ישראלדניה סיבוסחוצה ישראלכביש 431לב לבייבתשתיותתשתיות תחבורה