אברכהן: "שופרסל מתכננת להגיע לנתח מכירות של כ-25% במכירות המותג הפרטי שלה, כאשר היום זה עומד על כ-16.5%"
זאת לעומת הפסד של 24 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד ■ המנכ"ל אברכהן: "שופרסל הוכיחה את עוצמתה וידעה להתאים עצמה לשינויים בשוק המזון" ■ על רשת מגה: "אשמח אם היא תעבור את המשבר"
מנכ"ל שופרסל לשעבר, אפי רוזנהויז, נכנס הבוקר לכלא לאחר שהורשע בפגיעה בתחרות ■ כיצד השפיעה הרשעתו על מערכת היחסים בין הקמעונאים והספקים, והאם בשופרסל למדו את הלקח?
לקוח גילה את הזוועה, אך בשופרסל לא מתבלבלים ומאשימים את תנובה ■ שופרסל: "עשינו תחקיר, וזה לא בא מאיתנו. זה משהו נקודתי" ■ תנובה: "צר לנו ששופרסל בוחרת להטיח בספקים את בעיות ההגיינה של הסניף"
אחרי חודשיים של סכסוך מסחרי: המותגים של יוניליוור יחזרו למדפי רשת השיווק, ואף יוצעו עליהם מבצעים שונים
3 חודשים אחרי השקת המותג הפרטי בחלב, שופרסל מחריפה התחרות מול תנובה ומבטיחה לתפוס נתח שוק של עד 50% ■ והמחירים? אנטריקוט ב-139 שקל לק"ג במקום 159 שקל, צלעות וכתף בקר יימכרו במחיר הנמוך בכ-12%
בכל רשתות השיווק יחד נרשמו אלפי מימושי שוברים בלבד ■ בתוך כך, חודשו המגעים בין שופרסל ויוניליוור לפתרון הסכסוך המסחרי
שימשה בעבר כסמנכ"לית הכספים של דואר ישראל וכסמנכ"לית הכספים של קבוצת שילב וכיהנה בתפקידי ניהול בדלתא גליל
איציק אברכהן: "נראה איך יתפתח הוויכוח המסחרי בינינו" ■ "הקמעונאים בארץ נשחקים. זה נורמלי שכל 5 או 10 שנים תקרוס כאן רשת? העסק לא בריא"
וגם: עובדי לוריאל ישראל מציינים את "יום האזרחות הטובה"
(עדכון) - רפי ביסקר עוקץ את יוניליוור בשיאו של קרב הענקיות ■ רפי ביסקר: "אני מזמין את יוניליוור להמשיך לתת קופונים כדי להוריד את יוקר המחיה" ■ שופרסל פרסמה דוחות רבעוניים: עברה לרווח נקי של 16 מיליון שקל
אם אתם רוצים להוריד את יוקר המחיה, אל תתפתו למבצעים של יוניליוור ■ המשיכו לקנות בשופרסל - ותראו שתוכלו להמשיך לחיות גם בלי "מגנום", "ליפטון" ואפילו בלי "נמס בכוס"
הקופונים יכובדו במרבית רשתות השיווק אך לא בשופרסל ■ מנכ"ל שופרסל תוקף את המתחרים שמשתפים פעולה עם יוניליוור: "כל מי שמתנהג היום בפופוליזם, זה יהיה עבורו חרב פיפיות"
השילוט הוצב בסניפי שופרסל לאור הסכסוך עם יוניליוור שנחשף השבוע ב"גלובס" ■ שופרסל: "אנו נאבקים לשמור על מחירים הוגנים של מוצרי יוניליוור" ■ יוניליוור: "מזמינים את הלקוחות לרכוש את מוצרינו בכל שאר הרשתות"
לאחר שאותת כי הרשת לא תישא בכל עליות המחיר ורגע לפני הקניות לראש השנה, מנכ"ל שופרסל מוריד ליוניליוור מוצרים מהמדף ■ הסיבה: תנאים מסחריים ירודים וצמצום המבצעים שעורכת יוניליוור בשופרסל
הורדת המחירים בלמה במידה מסוימת את הצמיחה במכירות ושחקה את הרווח הגולמי של הרשת ■ המנכ"ל איציק אברכהן: "שופרסל לא תחזור לרווחיות תפעולית של 5%, אין חיה כזו"
Beאורי וטרמןיוסי אמירמינוי בכיריםעופר בלוךקמעונאותרשתות שיווקשופרסלשכר בכיריםשלומי אמיר