היקף הפרסום של המותג TNT נע בשנים האחרונות סביב 3 מיליון דולר במחירי מחירון, ושל הוניגמן סביב כ-2.5 מיליון דולר במחיר מחירון תקציב הפרסום של הקבוצה התנהל בעשור האחרון במשרד הפרסום גלר-נסיס
מקאן-אריקסון גבר במכרז של XL על בר-ריבנאי, אך באומן מצידו גבר על מקאן בהתמודדות על תקציב הפרסום של אירוקה
בשלבים מוקדמים של המכרז נערכו פגישות גם עם משרדי הפרסום יהושע TBWA ואדלר-חומסקי&ורשבסקי
גיתםגליקמן נטלר סמסונובמינוי בכיריםמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםסופר פארםפובליסיס גרופפרסוםראובני פרידןתקציב פרסום