גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של תנובה היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית במהלך השבוע האחרון
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של HOT עם כוכבי "הבורר" מובילה את דירוג האהובות זה השבוע השלישי ברציפות
גיאוקרטוגרפיה: שתי הפרסומות מובילות את סקר הפרסומות הזכורות והאהובות זה השבוע השני ברציפות
המשך הקמפיין עם דביר וגיסתו גורף 10.5% זכירות ואת המקום הרביעי באהדה ■ הקמפיין ל-yes עם הזוג אובמה מדורג שני בשתי הטבלאות
בשבועות האחרונים הגדילה זניט את ה-Share המועבר לערוץ, לאחר מספר חודשים של העברת חלק קטן משמעותית מה-Share הטבעי
פארמוויל תציע בוטנים כגידול חדש בחווה הווירטואלית, ושטראוס תצא במקביל בקמפיין השקה לחטיף "טעמי" עם בוטנים ■ מדובר בשיתוף-פעולה מסחרי ראשון מסוגו בעולם שעושה זינגה, יצרנית האפליקציה הפופולרית
תקציב הפרסום של חברת ההלבשה התחתונה לשנת 2010 יעמוד על 4 מיליון שקל ■ התקציב טופל עד כה בידי אליקים-הרמן-נהרדע
התקציבים, בהיקף כולל של כ-4 מיליון דולר, מטופלים כיום בגלר-נסיס-פובליסיס ובפרסום שנהב ■ בין המתמודדים במכרז הפרסום החדש: יהושע TBWA ובאומן-בר-ריבנאי
מדובר במכרז סגור בהיקף 4 מיליון שקל בו התמודד באומן-בר-ריבנאי מול אדלר-חומסקי - שניהם מקושרים לחברות המפעילות את מנהרות האגרה בחיפה
יפעת בקרת פרסום: למרות שעוגת הפרסום קטנה בכ-5%, גליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיך במגמת הצמיחה ■ המשרדים הגדולים מגדילים את נתחם ורושמים קיטון מינורי או סטגנציה ■ שטרית מדיה גרופ נכנס לטבלה בסערה
הסרטון של קו לעובד מציג פועלים פיליפינים שחיים בתת-תנאים ונזרקו לרחוב ■ את הסרטון הפיק בהתנדבות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ■ קו לעובד: "כדי להיות עובד זר בישראל ברישיון צריך כוח הישרדותי עצום"
לפני כחצי שנה הועבר התקציב מזרמון-גולדמן לבאומן-בר-ריבנאי, חזר כעבור חודשיים לזרמון, וכעת הודיעה הרשת שוב על הפסקת ההתקשרות עם זרמון ■ הפעילות הפרסומית של אירוקה תתבצע בשלב זה באופן עצמאי
בערוץ מסרבים לשלם לזניט עמלות יתר, וזניט לא מספקת לערוץ את חלקו היחסי בטלוויזיה ■ זניט: "אנו מפרסמים לפי שיקול דעתנו המקצועית"
החלק בתקציב עליו היה אחראי המשווק המקומי של קיה, חברת טלקאר, יישאר בידי זניט מדיה
גבר בשלב הגמר על משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד ■ תקציב הפרסום של קונספט שיווק, זכיינית לי קופר, שטופל עד לאחרונה בפוגל-אוגילבי, עמד מתחילת 2009 על כמיליון דולר במחירי מחירון
תקציב הפרסום של רשת הנעליים יטופל באופן עצמאי ע"י החברה, ואילו המדיה תירכש באמצעות JWT ישראל
גיתםגליקמן נטלר סמסונובמינוי בכיריםמקאן תל-אביבמשרדי פרסוםסופר פארםפובליסיס גרופפרסוםראובני פרידןתקציב פרסום