באומן בר ריבנאי

כתבות אחרונות

 

שבוע שני ברציפות: תנובה בראש סקר הפרסומות הזכורות והאהובות

גלובס tv גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של תנובה היא גם המושקעת ביותר מבחינה תקציבית במהלך השבוע האחרון

ענת ביין-לובוביץ' 18.02.2010

הפרסומת הנוסטלגית של תנובה - הזכורה ביותר השבוע

גלובס tv גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של HOT עם כוכבי "הבורר" מובילה את דירוג האהובות זה השבוע השלישי ברציפות

יניב פוהורילס 11.02.2010

סקר הפרסומות: מזרחי-טפחות - הכי זכורה, HOT - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: שתי הפרסומות מובילות את סקר הפרסומות הזכורות והאהובות זה השבוע השני ברציפות

ענת ביין-לובוביץ' 04.02.2010

מזרחי-טפחות - הפרסומת הזכורה השבוע, HOT - הפרסומת האהובה

המשך הקמפיין עם דביר וגיסתו גורף 10.5% זכירות ואת המקום הרביעי באהדה ■ הקמפיין ל-yes עם הזוג אובמה מדורג שני בשתי הטבלאות

נורית שר הדס 28.01.2010

הסתיים הסכסוך בין זניט מדיה וערוץ 10: יחתמו חוזה חדש

בשבועות האחרונים הגדילה זניט את ה-Share המועבר לערוץ, לאחר מספר חודשים של העברת חלק קטן משמעותית מה-Share הטבעי

ענת ביין-לובוביץ' 27.01.2010

שטראוס תשיק מוצר בקמפיין משותף עם פארמוויל בפייסבוק

פארמוויל תציע בוטנים כגידול חדש בחווה הווירטואלית, ושטראוס תצא במקביל בקמפיין השקה לחטיף "טעמי" עם בוטנים ■ מדובר בשיתוף-פעולה מסחרי ראשון מסוגו בעולם שעושה זינגה, יצרנית האפליקציה הפופולרית

נועה פרג 20.01.2010

תקציב הפרסום של גיבור סברינה עובר לבאומן-בר-ריבנאי

תקציב הפרסום של חברת ההלבשה התחתונה לשנת 2010 יעמוד על 4 מיליון שקל ■ התקציב טופל עד כה בידי אליקים-הרמן-נהרדע

ענת ביין-לובוביץ' 18.01.2010

תקציבי הפרסום של בסט ביי וביג בוקס יוצאים למכרז

התקציבים, בהיקף כולל של כ-4 מיליון דולר, מטופלים כיום בגלר-נסיס-פובליסיס ובפרסום שנהב ■ בין המתמודדים במכרז הפרסום החדש: יהושע TBWA ובאומן-בר-ריבנאי

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2010

באומן-בר-ריבנאי זכה במכרז לפרסום מנהרות הכרמל

מדובר במכרז סגור בהיקף 4 מיליון שקל בו התמודד באומן-בר-ריבנאי מול אדלר-חומסקי - שניהם מקושרים לחברות המפעילות את מנהרות האגרה בחיפה

ענת ביין-לובוביץ' 12.01.2010

דירוג משרדי הפרסום ב-2009: אדלר-חומסקי צמח ב-15%, עלייה של 2% למקאן שנותר בראש

יפעת בקרת פרסום: למרות שעוגת הפרסום קטנה בכ-5%, גליקמן-נטלר-סמסונוב ממשיך במגמת הצמיחה ■ המשרדים הגדולים מגדילים את נתחם ורושמים קיטון מינורי או סטגנציה ■ שטרית מדיה גרופ נכנס לטבלה בסערה

ענת ביין-לובוביץ' 11.01.2010

עכשיו ב-YouTube: "הישרדות הפיליפינים - הגמר האמיתי"

הסרטון של קו לעובד מציג פועלים פיליפינים שחיים בתת-תנאים ונזרקו לרחוב ■ את הסרטון הפיק בהתנדבות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ■ קו לעובד: "כדי להיות עובד זר בישראל ברישיון צריך כוח הישרדותי עצום"

רן רימון 29.12.2009

בפעם השנייה: אירוקה מפסיקה את ההתקשרות עם זרמון-גולדמן

לפני כחצי שנה הועבר התקציב מזרמון-גולדמן לבאומן-בר-ריבנאי, חזר כעבור חודשיים לזרמון, וכעת הודיעה הרשת שוב על הפסקת ההתקשרות עם זרמון ■ הפעילות הפרסומית של אירוקה תתבצע בשלב זה באופן עצמאי

‎‎‏ענת ביין-לובוביץ'‏ 13.12.2009

סכסוך מסחרי על עמלות היתר בין חברת זניט מדיה לערוץ 10

בערוץ מסרבים לשלם לזניט עמלות יתר, וזניט לא מספקת לערוץ את חלקו היחסי בטלוויזיה ■ זניט: "אנו מפרסמים לפי שיקול דעתנו המקצועית"

ענת ביין-לובוביץ' 29.11.2009

MPG של יורו ישראל תטפל בתקציב המדיה הבינלאומי של קיה

החלק בתקציב עליו היה אחראי המשווק המקומי של קיה, חברת טלקאר, יישאר בידי זניט מדיה

ענת ביין-לובוביץ' 22.11.2009

גלר-נסיס זכה בתקציב הפרסום של מותג האופנה לי קופר

גבר בשלב הגמר על משרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד ■ תקציב הפרסום של קונספט שיווק, זכיינית לי קופר, שטופל עד לאחרונה בפוגל-אוגילבי, עמד מתחילת 2009 על כמיליון דולר במחירי מחירון

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 17.11.2009

רשת To Go מפסיקה את ההתקשרות עם משרד הפרסום אדלר-חומסקי

תקציב הפרסום של רשת הנעליים יטופל באופן עצמאי ע"י החברה, ואילו המדיה תירכש באמצעות JWT ישראל

ענת ביין-לובוביץ' 12.11.2009

   2345678910111213141516   

   נמצאו 243 כתבות   |   עמוד 13 מתוך 16