באומן בר ריבנאי

כתבות אחרונות

 

ככה כן בונים קמפיין

שתי דוגמאות לקריאייטיב מעולה בפסטיבל קאן, שבו מילת המפתח השנה היא Engagement

יורם לוי 23.06.2010

זכיות ראשונות בפסטיבל הפרסום בקאן: 3 אריות לשלמור, 1 לבאומן

‎שלמור זכו באריה הזהב עבור קמפיין הרדיו ל-‏SDIA‏ ■ באומן זכו באריה הברונזה, לראשונה בתולדות המשרד, עבור קמפיין "הבועה" לעמותת "בקול"

‎‎חגית ברונסקי‏ 22.06.2010

פסטיבל קאן: 9 עבודות בגמר לשלמור, 3 לאדלר, 3 למקאן ו-1 לבאומן

מדובר בעבודות מרשימות השורט ליסט שפורסמו עד כה ■ שלמור-אבנון-עמיחי מועמד ל"אריות" ב-6 קטגוריות ■ עבודות של מקאן-אריקסון עלו לגמר בקטגוריית הפרומו והמדיה ■ אדלר-חומסקי עלה לגמר בקטגוריית הפרינט

חגית ברונסקי 21.06.2010

למרות המשבר: מכרז הפרסום של מי עדן ימשיך מחר כמתוכנן

על התקציב, בהיקף 2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים, מתחרים ענבר-מרחב-שקד, יהושע TBWA, ראובני-פרידן וגיתם BBDO ■ הערכות: מי עדן תצא בקמפיין הסברה כדי להרגיע את הלקוחות ולמזער את נזקי משבר האיכות הנוכחי

חגית ברונסקי 16.06.2010

ענבר-מרחב-שקד מצטרף למכרז על תקציב מי עדן

זאת בנוסף ליהושע TBWA, ראובני-פרידן וגיתם BBDO ■ היקף תקציב הפרסום של מי עדן, שטופל ב-5 השנים האחרונות בידי באומן-בר-ריבנאי, עומד על כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים

חגית ברונסקי 08.06.2010

יהושע, גיתם וראובני יתמודדו על תקציב הפרסום של מי עדן

התקציב, בהיקף של כ-2.5 מיליון דולר במחירים ריאליים, טופל ב-5 השנים האחרונות בידי באומן-בר-ריבנאי

‎‎חגית ברונסקי‏ 01.06.2010

קקטוס הזהב 2010: שלמור לקח יותר זהב, מקאן ניצח בנקודות

מקאן גרף 38 פרסים, מתוכם 5 מדליות זהב ושני גרנד קקטוס ■ שלמור חוזר להשתתף בתחרות, וההימור שלקח - להגיש מספר קטן של עבודות איכותיות - הביא אותו למקום השני עם 8 מדליות זהב ושני גרנד קקטוס

חגית ברונסקי 25.05.2010

הקמפיינים הזוכים בגרנד קקטוס: פלאפון, yes, AXE, אלמקס ודפי זהב

השפה הפרסומית החדשה של פלאפון הותירה חותם על שופטי הקקטוס: שתי גירסאות שלה זכו בתחרות - האחת בפרס הגרנד והשנייה במדליית זהב ■ בלטו לטובה הזכיות בקטגוריית הפרסום הקהילתי, שגרפו 6 מדליות זהב

חגית ברונסקי 25.05.2010

המפרסמים מהמרים: מהם הקמפיינים שיזכו השנה בקקטוס הזהב

"להעביר את דביר" של מזרחי-טפחות, קמפיין "הבורר" של HOT והבתים של תנובה מובילים את הימורי המפרסמים לטקס קקטוס הזהב 2010 ■ מי ייקח את הגרנד קקטוס? סמנכ"לים ומנכ"לים מפרגנים לקולגות

חגית ברונסקי 24.05.2010

תקציב הפרסום של מי עדן עוזב את באומן-בר-ריבנאי

באומן-בר-ריבנאי שימש כמשרד הפרסום של מי עדן ב-5 השנים האחרונות ■ היקף ‎‎תקציב הפרסום של מי עדן עומד על 8 מיליון דולר במחירי מחירון‏

‎‎שירות גלובס‏ 16.05.2010

באומן-בר-ריבנאי זכה בתקציב הפרסום של קניוני ישראל

‎‎על התקציב בהיקף 10 מיליון שקל התמודדו גם קבוצת אדלר-חומסקי, יורו ישראל וענבר-מרחב-שקד‏ ■ המיתוג הכולל של הקבוצה יטופל בידי באומן-בר-ריבנאי, וחברת-הבת אקספרט תטפל בפעילות השוטפת של כל קניון

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 27.04.2010

זרמון ופוגל מצטרפים למכרז על תקציב הפרסום של בסט ביי

המכרז הוא על תקציבי בסט ביי וביג בוקס, שהיקפם המשותף עמד ב-2008 על כ-4 מיליון דולר במחירים ריאליים

ענת ביין-לובוביץ' 15.03.2010

אדלר, באומן, ענבר ויורו יתמודדו על תקציב הפרסום של קניוני ישראל

הקבוצה מתעתדת לערוך מהלך מיתוג כולל לכל קניוני הקבוצה ומתכננת להקצות לשם כך 12 מיליון שקל, אך לא ברור אם מדובר בתקצוב סופי ■ עד עתה טופל התקציב בידי משרד פרסום קטן מאוד - צדר-יריב

‎‎ענת ביין-לובוביץ'‏ 08.03.2010

סקר הפרסומות: דיסקונט - הכי אהובה; פלאפון - הכי זכורה

גיאקרטוגרפיה: החיבור בין שייקה אופיר למודי בר-און וישראל קטורזה הניב לבנק דיסקונט שיעור אהדה של 18.7%

ענת ביין-לובוביץ' 04.03.2010

הבורר חוזר: הפרסומת של HOT בראש דירוג הפרסומות האהובות

הפרסומת של HOT חוזרת לראש הדירוג עם 22.7% אהדה - שיעור הגבוה ב-10% מממוצע האהדה החצי-שנתי ■ הפרסומת של תנובה מדורגת בפעם השלישית ברציפות בראש דירוג הפרסומות הזכורות

ענת ביין- לובוביץ' 25.02.2010

"ישראל מתייבשת" - הפרסומת האהובה ביותר בשנת 2009

מסיכום דירוג האהובות והזכורות של גיאוקרטוגרפיה עולה כי גם הפרסומת לפלאפון היא הזכורה ביותר ■ אדלר מוביל הזכורות ומקאן את האהובות ■ בנטרול גודל המשרד מנצח גליקמן-נטלר-סמסונוב

ענת ביין-לובוביץ' 23.02.2010

   2345678910111213141516   

   נמצאו 243 כתבות   |   עמוד 12 מתוך 16