מהפכת הסלולר מוכיחה באופן החד ביותר ששם המשחק הוא ת-ח-ר-ו-ת
לא צריך להיות חזירים. הרפורמה בשוק הסלולר הצליחה מעל ומעבר למצופה
אלון שרייבר מעריך כי לחברות הסלולר הקיימות תהיה בעיה להמשיך ולהתקיים במבנה החדש שנוצר בשוק ■ "המחירים עשויים להתיישר ולעלות שוב בחזרה"
גלובס TV יצא לבדוק האם כניסת המפעילות החדשות אכן מהווה בשורה צרכנית ■ צרכן ספקן: "אם השירות לא יהיה טוב אז זה לא שווה לי" ■ ומה אמרו בסלקום? "אדוני, הדבר הכי טוב זה להתקשר לחברות גדולות. אנחנו נותנים שירות"
גולן טלקום והוט מובייל מזעזעות את השוק ■ פלאפון כבר הודיעה על חבילת הכול כלול ב-119 שקל למדברים מעל 250 דקות בחודש - צעד שכנראה לא יספיק
גלי ההדף של המהפכה בשוק הסלולר יורגשו גם בשוק הקווי
רמי לוי מגיב לתוכניות שהשיקו היום גולן טלקום והוט מובייל: דמי המנוי יעלו ל-17.9 שקל לחודש, אך דקת השיחה תוזל ב-3 אגורות ותעמוד על 17 אגורות לדקה ■ מודה: "אני לא הולך להתמודד עם גולן טלקום והוט מובייל"
הבעלים של גולן טלקום, שהרעידה את שוק הסלולר עם חבילת "הכול כלול" ב-99 שקל לחודש, טוען בראיון ל"גלובס" כי "זה המחיר החדש" ■ עוקץ את המתחרים: "מפעילי הסלולר רימו את הלקוח. הם היו גנבים ענקים"
חברות הסלולר החדשות משנות במהירות את מעמדו של צרכן הסלולר הישראלי, שהיה עד היום בבחינת שבוי ונרמס ע"י סלקום, פלאפון ואורנג' ■ על רקע התהפוכות בענף, מאיר "גלובס" כמה זוויות שכדאי לשים אליהן לב
מנהל מחלקת המחקר אורי ליכט מגיב להשקת הרשת הסלולרית של גולן טלקום: "אם עד עכשיו התחרות הייתה בשלב המתאבנים, הנה מגיעה המנה העיקרית" ■ מסביר כי גולן טלקום מציעה הנחה של עשרות אחוזים על הקיים היום בשוק
לקוחות "קלים" ישלמו רק 9.99 שקל בחודש ■ מיכאל גולן: "נמאס לעם, מספיק להיות פראיירים. נעשה מהפכה" ■ ההרשמה באתר - כרטיס SIM יישלח בדואר
ככה זה אצלנו: או שאין תחרות בכלל - או שלפתע אנחנו מוצפים במבול של מתחרים והצעות, שהצרכן כבר לא יודע מה לבחור ■ מ-3 חברות ששולטות בשוק הגענו למצב שבו תדלוק או קניית שוקו ולחמניה יזכו אתכם בדקות סלולר בחינם
רק הבוקר השיקה אלון סלולר את הפעילות הסלולרית שלה, וכבר מחר תושק רשמית גולן טלקום, חברת הסלולר הראשונה שתוקם מאז 1999
פלאפון החליטה שלא להיכנס לתחום הדיסקאונט ■ בסלקום טרם החליטו אם להשיק את המותג "בייסיק" או לוותר עליו ■ פרטנר כבר החליטה לא להשיק מותג דיסקאונט
האם השחקנית החדשה בסלולר 015 Hallo תעמוד בהבטחתה לאורך זמן?
המשמעות הישירה היא שמירס מאבדת כ-60-70 אלף לקוחות באופן ברור בתוך כמה חודשים ■ מירס סבורה שעדיף להתמקד במאמצי החדירה של הרשת החדשה
אבי גבאיאלקטרה מוצרי צריכהאקספוןדוחות כספייםהוטחברות סלולרמיזוגים ורכישותמשרד התקשורתסלקוםפרטנר