לקוחות רבים פנו למשרד וטענו כי הם אינם יכולים להתקשר או לקבל שיחות מיעדים מסוימים ■ בגולן טוענים: בעיית הניידות נפתרה ■ משרד התקשורת הורה לחברה להפסיק לספק שיחות לחו"ל עד שלא יוסדר נושא אישור ההפעלה
חברות הסלולר החדשות ראויות לשבח, אך מה עם הרישיונות לשיחות בינ"ל?
"עקב ההצטרפות המרשימה נוצרו עומסים ועיכובים" ■ "לקוחות שחוו עיכובים ותקלות יזוכו בחודש הבא" ■ מפרסמת את רשימת המדינות שניתן לחייג אליהן
סקר "גלובס": הלקוחות מפנימים את רפורמת הסלולר - 35% כבר עברו חברת סלולר או שוקלים לעבור ■ רק חמישית חשים שהם מקבלים תמורה הולמת למחיר
הוט מובייל תעוכב, ועד ששתיהן לא תקבלנה אישור הפעלה, הן לא יוכלו להפעיל את השירות ■ גולן טלקום החלה להפעיל את השירות מבלי לקבל רישיון ואישור הפעלה ■ גם אם שתי החברות מקבלות רישיון, עדיין הן חייבות בהיתר הפעלה
לקוחות מציפים את קיר הפייסבוק של גולן טלקום: "לא מצליחים להשיג אתכם כבר ימים" ■ "13 ימים בלי שיחות נכנסות מסלקום, פלאפון והוט" ■ יש גם מפרגנים: "שכחתם איך הגדולות מצצו לכם ת'דם? רוצים להיות פראיירים? תחזרו לעלוקות"
בסערה שעוברת על שוק התקשורת, בזק מסתמנת כאיתנה יחסית, כנראה בשל תלותה הפחותה בענף הסלולר והערכות בדבר נזילות הבעלים ■ אך מה מספרות תשואות האג"ח של חברות ההחזקה בקבוצה
משרד התקשורת בחר במודע להרוג את המפעילות רמי לוי והום סלולר
לאחר שחברות הסלולר הוותיקות סירבו להפחית את מחירי השימוש, פנו המפעילים למשרד התקשורת בדרישה שיסייע להם ■ ספק אם המשרד יוכל לעזור ■ המפעילים טוענים: איננו יכולים להתחרות במחירים של הוט מובייל וגולן טלקום
החברה הציעה עד כה חבילת "הכול כלול" ב-89 שקל לחודש - אך בלי שיחות לחו"ל ■ תאפשר שיחות ללא הגבלה ל-30 מדינות ■ המחיר זהה לחבילה של גולן טלקום
החברה, שפועלת כמפעיל וירטואלי על גבי הרשת של פרטנר, ביקשה ממנה הצעה מעודכנת שתאפשר לה להתחרות בגולן טלקום והוט מובייל
"גלובס" חושף את היקף הניודים מאז הוצתה התחרות בשוק הסלולר ■ האטה בגיוס לרמי לוי - מגייס רק 200 לקוחות ביום ■ גולן: עברנו את ה-30 אלף לקוחות
גולן טלקום קיבלה אתמול את הרישיון ממשרד התקשורת וכבר החלה לספק את השירות ■ בהוט מובייל, לעומת זאת, עדיין לא החלו בשיווק השיחות לחו"ל
הבלוגר ערן ורד: "פניתי לפני כשבוע ליו"ר גולן טלקום, אורן מוסט, והוא הבטיח לי שהנושא יטופל" ■ הפירצה השאירה פרטי משתמשים וסיסמאות לא מאובטחים ■ לאחר פניית "גלובס" תוקנה התקלה
האם נתניהו וכחלון יכולים לשלוף שפן שיציל את מכרז הסיבים האופטיים?
(עדכון) - בעקבות התערבות משרד התקשורת בסוגיית אימות הלקוחות, הרימו בפלאפון מחדש את מערכת הניוד ■ גולן טלקום: סלקום, פלאפון ואורנג' מקשות על לקוחות להתנייד אלינו ■ לקוחות: "מחכים יותר מ-36 שעות לניוד, הצילו!"
אבי גבאיאלקטרה מוצרי צריכהאקספוןדוחות כספייםהוטחברות סלולרמיזוגים ורכישותמשרד התקשורתסלקוםפרטנר