הפרסומות הזכורות והאהובות

כתבות אחרונות

 
קמפיין ביטוח ישיר / צילום מסך

קמפיין היונים של ביטוח ישיר - הזכור והאהוב ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת נמוכים בכ-49% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 11% • הקמפיין לפלאפון בכיכובו של יהודה לוי הוא המושקע ביותר השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 28.02.2019

איש חשוב מאוד: הקמפיין לרנואר עם יהודה לוי - המושקע ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: בקמפיין, שנעשה באמצעות משרד הפרסום AVRAHAM, הושקעו כ-767 אלף שקל • הפרסומת הזכורה ביותר השבוע היא של סופר-פארם; האהובה ביותר - של 9 מיליון

ענת ביין-לובוביץ' 21.02.2019
קמפיין מזרחי טפחות / צילום: מתוך יוטיוב

הפרסומות למזרחי טפחות ול-9 מיליון שומרות על הובלה: הזכורה והאהובה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של קליל, באמצעות משרד הפרסום גליקמן-שמיר-סמסונוב, היא הפרסומת עם היקף ההשקעה הגבוה ביותר השבוע

ענת ביין-לובוביץ' 14.02.2019

גם השבוע: הפרסומת לבנק מזרחי טפחות - הזכורה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת למזרחי טפחות, בהשראת הסדרה המצליחה "בית הנייר", ממוקמת גם במקום השני בדירוג הפרסומות האהובות, אחרי הפרסומת של 9 מיליון • הקמפיין ל-yes הוא המושקע ביותר השבוע עם כ-1.3 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 02.02.2019

בהשראת בית הנייר: הפרסומת למזרחי טפחות - הזכורה והמושקעת ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון היא האהובה ביותר בשבוע החולף • הילדה אמלי מהפרסומת ל-yes לא הצליחה להעפיל הפעם לראש הדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 26.01.2019
קמפיין ביטוח ישיר / צילום מסך

9 מיליון וביטוח ישיר בראש טבלת הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת ל-9 מיליון היא האהובה ביותר בשבוע החולף, ואילו פרסומת היונים לביטוח ישיר היא הזכורה ביותר • הקמפיין המושקע ביותר: הפרסומת לקוטג' של תנובה עם רשף לוי, שבה הושקעו 822 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 17.01.2019
קמפיין 9 מיליון/ צילום מסך

לא שוכחים את סופר-פארם: חוזרת להוביל את דירוג הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: בראש רשימת האהובות מככבת השבוע הפרסומת לביטוח 9 מיליון בכיכובה של שני כהן • ההשקעה בקמפיין תמי 4 לא סייעה לו להיכנס לדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 10.01.2019
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן

גם השבוע: הפרסומת לבזק בינלאומי כובשת את הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת של בזק בינלאומי, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, נמוכים בכ-48% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • הקמפיין לבנק לאומי הוא המושקע ביותר השבוע עם שיעור של כ-1.04 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 03.01.2019
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן

גם השבוע: הפרסומת של בזק בינלאומי - הזכורה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: במקום הראשון במדד האהדה ממוקמת פרסומת היונים של ביטוח ישיר שנעשתה באמצעות באומן-בר-ריבנאי • סובארו פורסטר של משרד הפרסום LEAD הוא המושקע ביותר השבוע עם סכום של 991 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 27.12.2018
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן

הפרסומת לבזק בינלאומי - הזכורה, האהובה והמושקעת ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: בקמפיין שנעשה באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי הושקעו כ-1.4 מיליון שקל • שיעור הזכירות לפרסומת נמוך בכ-8% מהמוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות ביותר

ענת ביין-לובוביץ' 20.12.2018
קמפיין בזק בינלאומי / צילום: אבי קורן

למרות שלא שודרה כמעט בטלוויזיה: הפרסומת החדשה של בזק בינלאומי בראש דירוג הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של בזק בינלאומי, באמצעות אדלר-חומסקי, רושמת שיעורי זכירות הנמוכים בכ-39% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • פרסומת ההשקה של הרשת החדשה של שופרסל, Be, היא הקמפיין המושקע ביותר השבוע עם כ-950 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 13.12.2018

פרסומת היונים החדשה של ביטוח ישיר: האהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעור האהדה לפרסומת שנעשתה באמצעות באומן בר ריבנאי, נמוך בכ-27% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות • הקמפיין של מחלבות גד הוא המושקע ביותר - כ-800 אלף שקל

ענת ביין-לובוביץ' 06.12.2018
סטפן  / צילום מסך

שנה קומסי קומסה: מהן הפרסומות הזכורות והאהובות של פירמה?

שני משרדי פרסום בלטו השנה במיוחד, לפחות מבחינת זכירות ואהדה, תודות לשני קמפיינים שעשו הרבה מאוד רעש: מקאן ת"א עם הקמפיינים ל-yes ואדלר-חומסקי עם בזק בינלאומי • מגזין פירמה משרדי פרסום

ענת ביין-לובוביץ' 01.12.2018

דדי החתול מדיח את עומר אדם: הפרסומת האהובה ביותר השבוע היא לתאגיד המיחזור תמיר

גיאוקרטוגרפיה: עם זאת, שיעור האהדה לפרסומת נמוך בכ-13% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 29.5% • הפרסומת החדשה לבנק הבינלאומי בכיכובו של אסי כהן היא המושקעת ביותר השבוע עם היקף של 1.2 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 29.11.2018
הפרסומת החדשה של עומר אדם וגידי גוב לבזק / צילום: גבע טלמור

גם השבוע: הפרסומת של עומר אדם וגידי גוב לבזק היא הזכורה והאהובה ביותר

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת היא גם זאת שהושקע בה הכי הרבה כסף השבוע - 1.7 מיליון שקל • שיעורי הזכירות לה גבוהים מאוד יחסית למקובל בדירוג הזכורות - 49%

ענת ביין-לובוביץ' 22.11.2018
הפרסומת החדשה של עומר אדם וגידי גוב לבזק / צילום: גבע טלמור

עומר אדם עושה זאת שוב: הפרסומת של בזק - הזכורה והאהובה ביותר השבוע

גיאוקרטוגרפיה: שיעורי הזכירות לפרסומת, שנעשתה באמצעות אדלר-חומסקי, גבוהים בכ-39% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 12.9% • למרות שהקמפיין למפעל הפיס הוא המושקע ביותר השבוע עם 1.3 מיליון שקל, הוא לא הצליח להתברג בטבלה

ענת ביין-לובוביץ' 15.11.2018

   91011121314151617181920212223   

   נמצאו 706 כתבות   |   עמוד 16 מתוך 45