הפרסומות הזכורות והאהובות

כתבות אחרונות

 
קמפיין בנק יהב / צילום: צילום מסך

בתוך המולת מסרים של הבנקים הגדולים, בנק יהב נכנס לברייק עם טוויסט גרוטסקי

שיעורי האהדה לקמפיינים של הבנקים דומים יחסית, אך מזרחי טפחות ממשיך להוביל בזכירות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • סטטיק ופרטנר מובילים באהדה, שלומית מלכה וקסטרו מתברגות בדירוג אך עם שיעורי זכירות נמוכים

ענת ביין-לובוביץ' 24.02.2022
דביר בנדק בקמפיין מזרחי טפחות / צילום: צילום מסך

גם פרטנר וגם מזרחי טפחות מתנגחים במתחרים. למה מותג הסלולר אהוד יותר?

לעומת הססגוניות וההומור בקמפיין של חברת הסלולר, בבנק בחרו לצאת עם פרסומת עגמומית ודימויים מדכאים, מה שלא תרם לאהדה - כך עולה מדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בסלקום מנסים את מזלם עם הפרזנטור החדש רן דנקר

ענת ביין-לובוביץ' 17.02.2022
משפחת אסייג בקמפיין רשת ויקטורי / צילום: צילום מסך

השבוע הוכיח שהמפורסם לכשעצמו לא מספיק כשהחיבור למותג לא מרגיש אמיתי

מספר גדול של מפורסמים כיכבו בפרסומות השבוע, אך לא כולם הצליחו לייצר זכירות ואהדה • שלום אסייג ניסה לשדר עממיות, אך מיצה את עצמו מהר • לעומת זאת, סטטיק עשה שימוש אותנטי באישיותו כדי להעביר מסר שיווקי - והנתונים בזכירות ובאהדה ממשיכים להיות גבוהים

ענת ביין-לובוביץ' 10.02.2022
סטטיק בפרסומת לפרטנר / צילום: צילום מסך

פרטנר מתנגחת במתחרה, וזוכה לזכירות ואהדה. האם בזק תתעלם או שתייצר דו קרב מותגים?

הפרסומת בכיכובו של סטטיק מתברגת במקום גבוה כבר בשבוע הראשון באוויר, אך לא מצליחה לגבור על הזכירות של דיסקונט והאהדה לדור אלון, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בצל המחאה הציבורית נגד יוקר המחיה, אסם עולה בקמפיין לבמבה

ענת ביין-לובוביץ' 03.02.2022
הקמפיין של יופלה / צילום: צילום מסך

הקאמבק של מותגים עם אישיות, בידול ושפה תקשורתית שלא כוללת רק דאחקות

רמזי ומיני רמזי בדור אלון, רותם סלע בדיסקונט וגם הצרפתייה של תנובה מוכיחים שאמירה מבודלת משיגה תוצאות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת החדשה של פרטנר, שמתנגחת ישירות בבזק, מחזירה את המותג לימים שהיה חדשני ובועט

ענת ביין-לובוביץ' 27.01.2022
אמיר שורוש בקמפיין אלונית / צילום: צילום מסך

קנייה חכמה: רמזי מ"קופה ראשית" רושם שיעורי אהדה יוצאי דופן

הפרסומת של דור אלון מתמקדת במסר, אך בזכות השימוש המדויק בהומור, ברמזי ובאחיין, היא זוכה לאהדה חוצת גיל ומגדר - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של דיסקונט עדיין הזכורה ביותר הודות להרעשה הבלתי פוסקת במדיה

ענת ביין-לובוביץ' 20.01.2022
רותם סלע בקמפיין לדיסקונט / צילום: צילום מסך

שלושה בנקים מובילים את הברייק, בהשקעה של מיליוני שקלים בשבוע

המלחמה התקשורתית בין הבנקים מתקיימת גם בהפסקת הפרסומות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • חילופי הפרזנטורים שביצעה שופרסל, טל פרידמן במקום אילן פלד, עדיין לא מוכיחים עצמם בשלב זה

ענת ביין-לובוביץ' 13.01.2022
רותם סלע בקמפיין בנק דיסקונט / צילום: צילום מסך

הקסם של רותם סלע רחוק מלהתפוגג: הפרסומת לדיסקונט היא הזכורה והאהובה ביותר השבוע

שלושה בנקים גדולים נמצאים עם קמפיינים באוויר, מה שמאפשר לבחון אילו קהלים אהבו את השפה הפרסומית שלהם • מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה עולה כי שיעורי האהדה לדיסקונט עולים עם הירידה בהכנסה, ואילו במזרחי טפחות ולאומי הכיוון הפוך

ענת ביין-לובוביץ' 06.01.2022
רותם סלע בקמפיין דיסקונט / צילום: צילום מסך

הפרסומת של דיסקונט ורותם סלע היא הזכורה ביותר בשנת 2021. האם זה בהכרח חיובי?

הרעשה חסרת תקדים בכל מדיה אפשרית ושיח תקשורתי ער לא אפשרו להתחמק משיתוף הפעולה של דיסקונט ורותם סלע, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • בזכות ארבע פרסומות שונות, טבע השתחלה השבוע לדירוג

ענת ביין-לובוביץ' 30.12.2021
אגם רודברג בקמפיין Be של שופרסל / צילום: צילום מסך

פשוט ועובד: הומור מדויק ונוכחות קבועה ואינטנסיבית במדיה מביאים תוצאות

הפרסומות של ליברה וביטוח ישיר מדגימות השבוע את חשיבות ההתמדה, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של יונדאי היא המושקעת ביותר השבוע, אך היא נותרה מחוץ לרשימה

ענת ביין-לובוביץ' 23.12.2021
אגם רודברג בפרסומת ל־Be / צילום: יוטיוב

מסר ברור לכולם? הפרסומת של אגם רודברג ל-Be נמצאת על הגבול בין מתוחכמת למתחכמת

הקהל הרחב עדיין לא לגמרי הבין את המסר של הפרסומת ה"מודעת לעצמה" של Be, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • אדלר חומסקי ממשיכים לשמור על המקומות הגבוהים עם נועה קירל ל-yes ושחקני קופה ראשית לבזק

ענת ביין-לובוביץ' 16.12.2021
נועה קירל ולונאי בקמפיין yes / צילום: אוהד רומנו, מתוך הקמפיין ל־yes+

הצופים זוכרים את הפרסומת של נועה קירל ו-yes, אבל לא כולם מחבבים אותה

הרעש התקשורתי סביב הקמפיין ההומוריסטי של yes אמנם שכך אבל הוא עדיין מושך תשומת לב, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • קמפיין חיסוני הילדים של משרד הבריאות הוא המושקע ביותר השבוע, אך מבחינת הצופים הוא נוחל הצלחה מוגבלת

ענת ביין-לובוביץ' 09.12.2021
נועה קולר בקמפיין בזק / צילום: צילום מסך

עם כל הכבוד ל"פרובוקציה" של נועה קירל, מהפרסומת של yes מרוויחים כולם. גם מרגי

הסערה התקשורתית סביב הפרסומת החדשה של yes עשתה לה רק טוב, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • אדלר חומסקי, משרד הפרסום של חברת התקשורת, מטפל גם בקסטרו - שמרגי הוא הפרזנטור שלה

ענת ביין-לובוביץ' 02.12.2021
נועה קולר בקמפיין שטראוס / צילום: צילום מסך

בזכות ההומור, קמפיין בזק מצליח גם בלי שכולם מכירים את כוכבי "קופה ראשית"

החשש שההומור של קמפיין בזק לא יתפוס את מי שאיננו צופה ב"קופה ראשית" התבדה ובגדול - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • נועה קולר רושמת הצלחה גם אצל שטראוס, ושיעור האהדה לפרסומת של ביטוח ישיר עם ליאור רז עלה השבוע משמעותית

ענת ביין-לובוביץ' 25.11.2021
ליאור רז מחליף את היונים בקמפיין ביטוח ישיר / צילום: צילום מסך

לפעמים ההתעקשות "להעמיס" כוכבים כדי לבלוט על המסך לא משתלמת

הפרסומת עמוסת הכוכבים של בנק הפועלים מתקשה לחדור לתודעה, כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • לעומת זאת, הניסיון של בזק להצדיק את הליהוק של כוכבי "קופה ראשית" עובר את מבחן האהדה

ענת ביין-לובוביץ' 18.11.2021
אילן פלד בקמפיין שופרסל / צילום: צילום מסך

ההימור הצליח: קמפיין נובמבר של שופרסל לא נפגע משמעותית למרות המשבר התקשורתי

הצופים מודעים לפרסומות העוסקות בקניות ברשת, אך לא יודעים לשייך אותן לחברות - כך עולה מדירוג הזכורות והאהובות של גלובס וגיאוקרטוגרפיה • הפרסומת של מזרחי טפחות היא הזכורה ביותר, ביטוח ישיר - הכי אהובה

ענת ביין-לובוביץ' 11.11.2021

   123456789101112131415   

   נמצאו 706 כתבות   |   עמוד 7 מתוך 45