יורם מוקדי מ-HOT פנה ליו"ר הכנסת וקבל על "פטור שניתן באופן שרירותי למפעילי שיחות לחו"ל באשר לתשלום התמלוגים, שמעלה חשד לחשש של המדינה מתקיפה משפטית"
החברה קוראת לוועדת חייק לאמץ משטר פיקוח חדש בשוק התקשורת ולבחון לעומק את השפעות כניסת חברת החשמל לשוק התשתיות
היקף החוזה עומד על כ-45 מיליון דולר ל-3 שנים ■ דורי מדיה מספקת את התכנים עבור 8 ערוצי סרטים ב-HOT
חברת הכבלים תחליף את ערוץ ESPN בערוץ יורוספורט 2 ■ ב-ESPN לא קיבלו בעין יפה את ההחלטה: "קיווינו להמשיך בשיתוף-הפעולה עם HOT, אך לצערנו לא נוכל לעשות זאת לאור החלטתם החד-צדדית להסיר את הערוץ"
ב-HOT וב-yes מאמינים כי החלטת רשות השידור להעביר את המונדיאל בחינם לבעלי ממירי HD תוביל את המהפכה ■ אם זה יעבוד - המחיר יצנח, עלויות ההפקה יירדו, וגם את הכדורגל הישראלי נוכל לראות טוב יותר
הקיצוצים בהיקף של 10% מכוח-האדם במחלקה מצטרפים לכוונת החברה לגלגל את הקיצוץ על ספקי התוכן
החברה תדרוש מהערוצים הזרים להוריד עשרות אחוזים ממחירם - או שהם יורדו מהאוויר ■ בשנת 2009 השקיעה HOT כ-160 מיליון שקל ביצירה ישראלית
בכך עולה ל-35 מספר המדינות להן נמכרה הסדרה מאז השקתה בסוף מאי 2009, והיקף מכירותיה עד כה נאמד בלמעלה מיליון דולר ■ "חצויה" עוסקת בסכסוך בין ערפדים לבני אדם דרך עיניה של חבורת בני-נוער
סמנכ"ל התוכן של yes אמר את הדברים בכנס השנתי של איגוד האינטרנט הישראלי ■ אייל הרצוג, מייסד מטהקפה: "השליטה של חברות הכבלים והלוויין בתוכן הולכת לחלוף מהעולם"
(עדכון) - היעד: שיעור EBITDA של 50% תוך 3 שנים ■ כעת החברה צופה שיעור של 40% רק ב-2014 ■ הרצל עוזר: מהלך של פיטורים עלול לפגוע בשירות הלקוחות ■ יום סוער ב-HOT: סמנכ"לית התוכן קרני זיו התפטרה, עובדים התבקשו לדווח להנהלה מהי עבודתם
עפ"י הצעת סמנכ"ל HOT יורם מוקדי, גופים שיבקשו לקבל רישיונות שידור משנת 2012 - בין אם הם משדרים כיום בטלוויזיה המסחרית ובין אם לא - יקבלו אפיקים חדשים שטרם שידרו בהם ■ קשת ורשת מתנגדות ליוזמה
קרניאל, יו"ר ועדת האתיקה ברשות השידור ומומחה לתקשורת ומשפט, סבור כי צריך לסגור גם את הרשות השנייה, מועצת הכבלים והלוויין ומשרד התקשורת - ולהקים מאפס ערוץ ציבורי חדש ורשות תקשורת חדשה
יום אחרי שנודע על הדו"ח המיוחד של אגף הכלכלה במשרד התקשורת, מגיעות התגובות ■ HOT: "הדוח ועיתויו מעידים על חוסר הביסוס של כל הרפורמה בתחום השידורים" ■ קשת: אין נימוק אחד התומך בפרסום בכבלים ובלוויין"
ב-HOT וב-yes זועמים על המלצת ועדת מרדכי לדחות את הפרסום בכבלים ובלוויין ל-2012 מנכ"ל yes, רון אילון: "יש התערבות יתר של פקידים בשווקים תחרותיים" סמירה: "לא ניתן לפרסם בכבלים לפני שיש גוף מסדיר"
הקימה צוות חוצה חברה בראשות יורם מוקדי, על מנת לבחון את העברת כל הערוצים לשידור על פלטפורמת האינטרנט ולגבש תוכנית עבודה המטרה: לפנות קיבולת ברשת הכבלים ולהגדיל הכנסות מפרסומות
ג'ים שכטרג'ף פולברועידת ישראל לעסקים 2011טוויטרניו יורק טיימספייסבוקשלי תשובה