לוריאל

כתבות אחרונות

 
טכנולוגיית מודיפייס המאפשרת הדגמה אישית של האיפור (מימין), בחנות ארמאני ביוטי, קניון רמת אביב / צילום: כפיר זיו

הכירו את הביוטיטק: תעשיית העתיד של עולם היופי

תעשיית היופי רתמה לשימושה את ההתפתחויות הטכנולוגיות של העשור האחרון • התוצאה: חוויית קנייה מותאמת אישית, שימוש בסימולציות מנבאות מראה ועוד • אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "הטכנולוגיה הפכה למנוע העיקרי לחדשנות עסקית וליצירת ערך"

נתן סטולרו 22.09.2019

מסמנת את הגבר הישראלי: לוריאל משיקה בארץ מותג טיפוח לגבר

מכירות שוק טיפוח הפנים הישראלי לגבר מוערך בכ-20 מיליון שקל ומהווה כ-2% משוק הטיפוח לגבר • אילן נקש, מנכ"ל חטיבת מוצרי הצריכה בלוריאל: "המטרה שלנו היא להכפיל את המכירות הללו בחמש השנים הקרובות"

שני מוזס 22.09.2019
חנות הביוטי של ארמני בקניון רמת-אביב / אילוסטרציה: שני מוזס, גלובס

איפור וירטואלי דרך בינה מלאכותית: הצצה לבוטיק הראשון של ארמני בישראל

חנות הביוטי של ארמני שנפתחה בקניון רמת-אביב מציגה טכנולוגיה חדשה שמאפשרת התנסות וירטואלית באיפור ובחינת גוון הליפסטיק או המייקאפ על הפנים באמצעות שימוש במצלמת סלפי ובינה מלאכותית • הטכנולוגיה אומנם מתקדמת, אך בפועל השירות עדיין לא מחובר למכירה מרחוק באונליין, כך שהפוטנציאל עדיין רחוק ממימוש

שני מוזס 01.07.2019

לוריאל מעמיקה את פעילותה בענף הדרמו-קוסמטיקה עם מותג חדש בישראל

תשע שנים אחרי שהשיקה בישראל את מותג הדרמו-קוסמטיקה לה רוש פוזה, קבוצת לוריאל משיקה מותג נוסף בתחום: CeraVe • מדובר במותג אמריקאי שלוריאל רכשה בסוף 2017 בעסקה בהיקף 1.3 מיליארד דולר • המוצרים מיועדים לבעלי עור יבש ויימכרו בטווח מחירים של 25-114 שקל

מיכל רז-חיימוביץ' 29.04.2019
איפור / שאטרסטוק
איפור | בלעדי

לוריאל נכנסת לעולם הלואו קוסט: מותג האיפור NYX בדרך לישראל

המותג האמריקאי, שידוע במחיריו הנוחים, צפוי להימכר ברשתות הפארם ולא באמצעות חנויות עצמאיות • לוריאל ישראל בתגובה: "האסטרטגיה שלנו היא לבחון באופן שוטף את הרחבת פורטפוליו המותגים המשווקים בארץ"

שני מוזס 05.03.2019
דוכן של ארמני ביוטי ברומא / צילום: Shutterstock

לא רק שאנל: ארמני תפתח חנות ביוטי ראשונה בישראל

החנות צפויה להיפתח בקניון רמת-אביב במאי תחת השם "ARMANI BEAUTY" • בחנות יימכרו מוצרי איפור, סדרות טיפוח ובישום יוקרתי

שני מוזס 12.02.2019

יוניברסל מקאן זכתה מחדש בתקציב המדיה של קבוצת לוריאל

היקף התקציב: כ-8 מיליון שקל • יוניברסל מקאן מחזיקה בתקציב המדיה של לוריאל מאז 2004

ענת ביין-לובוביץ' 31.10.2018
לוריאל / צילום: שאטרסטוק

הרווח לא שווה את זה: זניט לא תתמודד על המדיה של לוריאל

חברת המדיה פורשת מהתמודדות על תקציב המדיה של לוריאל, ככל הנראה כיוון שהתקציב של החברה ריווחי אך ורק עבור קבוצות פרסום שנוגעות גם בקריאייטיב • ימשיכו להתמודד על התקציב בסך כ-10 מיליון שקל: יוניברסל מקאן ו-TMF

ענת ביין-לובוביץ' 12.08.2018
TMF | לפני כולם

זניט, יוניברסל ו-TMF יתמודדו על תקציב המדיה של לוריאל

לוריאל תומכת פרסומית ב-14 מותגים, והיקף תקציב המדיה שלה עומד על כ-10 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 30.07.2018
לוריאל / צילום: שאטרסטוק

לוריאל מוציאה למכרז את תקציב הטלוויזיה שלה

התקציב מנוהל כיום בידי יוניברסל מקאן ■ ההיקף המוערך של התקציב: 8-10 מיליון שקל

ענת ביין-לובוביץ' 04.03.2018
לילאן בטנקור ובתה פרנסואז  / צילום: רויטרס

מותה של יורשת ל'וריאל הפך את בתה לאישה העשירה בעולם

ליליאן בטנקור, שנפטרה בגיל 94, הורישה לבתה פרנסואז הון בשווי 43.3 מיליארד דולר

שירות בלומברג 24.09.2017

המותג Kiehl's מתרחב בישראל ויוצא מחוץ לתל-אביב

מותג הטיפוח צפוי לפתוח 3 חנויות חדשות בהשקעה של 3 מיליון שקל בקניון עופר גרנד קניון חיפה, בקניון מלחה ירושלים ובקניון TLV FASHION MALL בתל-אביב

שני מוזס 18.06.2017
סלון תסרוקות בקניה / צילום: רויטרס

לוריאל מנסה לגלות מה נשים אפריקאיות רוצות - ולהרוויח מזה

מספר הנשים האפריקאיות בנות המעמד הבינוני המתגוררות בערים ועובדות מחוץ לבית ימשיך לגדול בשנים הבאות ■ חברת הקוסמטיקה הגדולה בעולם רוצה לפתח מוצרי שיער במיוחד עבורן, במקום להציע להן מותגים שפותחו עבור צרכניות שחורות בארצות הברית

שירות בלומברג 12.03.2017
יוניברסל מקאן | לפני כולם

מקאן ת"א זכה בתקציב הדיגיטל של לוריאל בהיקף 6 מיליון שקל

מקאן זכה גם בתקציב המדיה וגם בתקציב הקריאייטיב של לוריאל, מול TMF וגיתם שהתמודדו מולו בשלב הגמר

ענת ביין-לובוביץ' 04.07.2016
לוגו אדידס / צילום: רויטרס
TMF | לפני כולם

TMF זכתה בתקציב המדיה של אדידס בהיקף 6 מיליון שקל

על התקציב התמודדו בין היתר גם זניט, שהחזיקה בתקציב עד עתה; מדיה קום מקבוצת אדלר-חומסקי; ויוניברסל מקאן דיגיטל

ענת ביין-לובוביץ' 23.05.2016
TMF | לפני כולם

יוניברסל ו-TMF עלו לגמר במכרזי המדיה של לוריאל ואדידס

במכרז אדידס מתמודדים על מדיה וקריאייטיב בנפרד, אך לצד TMF עלה שלב גם גיתם, ולצד יוניברסל עלה גם מקאן

ענת ביין-לובוביץ' 15.05.2016

   1234   

   נמצאו 61 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 4