אילן צחי מסתער על שוק התקשורת לעסקים, ומסביר איך מעוררים תחרות בשוק שנשלט בעיקר על-ידי בזק ■ "זה מכרה הזהב של בזק, והרגולטור לא מטפל בזה... נדאג למעמד הביניים של השוק העסקי"
המשרד הורה לבזק להפסיק להחזיר רווחים ללקוחות עסקיים בתמורה למכירת קווי תקשורת ■ בזק: מדובר בשיטת עבודה מקובלת בשוק התקשורת
התלוננה בפני השר כחלון כי מאות אלפי לקוחות שהצטרפו כבני משפחה לתוכניות של ארגונים גדולים, וביקשו לנייד את מספרם לגולן טלקום - נתקלו בדחייה
כיום, שיחה מסלולר למספר 1-800 מחויבת לפי 5.45 אג' לדקה, בנוסף ל-31.3 אג' ללא מע"מ ■ ירידת מחירי הסלולר מייתרת בעסקים רבים את הצורך במספר חינם
ביה"ד האזורי לעבודה קבע כי טיפול במכשיר נייד של לקוח עסקי, המשמש בעיקר לעסק, הוא חלק אינטגרלי בביצוע העבודה ולכל הפחות "פעולה נלווית לעבודה"
הלקוחות העסקיים יוכלו לבחור את המסלול המתאים להם מתוך 7 תוכניות, בטווח מחירים של 70-210 שקל בחודש
הקמת החטיבה באה בעקבות הצורך במיקוד בלקוחות עסקיים גדולים ובינוניים - מגזר שלא ניתנה לו תשומת-לב ראויה מאז החלה הוט את פעילותה בשוק התקשורת
"גלובס" משיק: "ביז-קופון", אתר דילים יומי לבעלי עסקים וחברות ■ האתר מציע מגוון רחב של מוצרים לניהול השוטף של העסק לפי הצרכים הייחודיים של בעלי העסקים, בהנחות גדולות
רוב חברי ועדת חייק סבורים כי אסור לאפשר לבזק ולהוט להעניק הנחות לגודל, שכן הדבר יאפשר להן לחסל את התחרות מצד שחקנים קטנים
התובעות טוענות כי סלקום מפרשת באופן מופרז סעיף בחוזה בינה לבין לקוחותיה העסקיים המתיר לה העלאת מחירים שנתית ■ לחילופין, נטען כי מדובר בסעיף מקפח בחוזה אחיד
אחת השיטות של חברות הסלולר לחייב לקוחות ל-3 שנים ולהעלות להם את התעריפים במהלך תקופת ההתחייבות היא להחתים אותם על חוזים של לקוחות עסקיים, גם כשמדובר בעסק זעיר
החברה מבקשת ממשרד התקשורת להיכנס לשוק העסקי הנייח באמצעות התחברות למרכזיות הלקוחות העסקיים, כך שיחוברו לרשת שלה, בדומה לשירותים שמציעות פרטנר וסלקום
עובדי חברות גדולות ובני משפחותיהם משלמים הרבה פחות לחברות הסלולר ■ מבדיקת "כמהזה" עבור "גלובס" עולה כי לקוח פרטי משלם לעתים פי שניים מעובד בחברת החשמל או אל-על ■ זה הזמן להוכיח שיש לכם אחות
עצה בעקבות הידיעה במגזין G על קנסות היציאה מהשבוע שעבר: כך אפשר להתחייב מול חברת הסלולר ל-18 חודשים בלבד - במקום ל-36 חודשים במסלול העסקי
בזק נענשה בעבר על החלטות דומות משום שניצלה את כוחה על מנת למנוע ממתחרותיה את היכולת להתחרות בה
בזק בתגובה: "בזק גאה להיות הבחירה המועדפת באספקת שירותי תקשורת בקרב הרוב המכריע של העסקים בישראל"
אינפלציהבזקהמגזר העסקיהפקולטהטכנולוגיה: סטארט-אפיםמגזין הניהול של הרווארדמשרד התקשורתעבודה מהביתפרטנרריבית