לקוחות עסקיים

כתבות אחרונות

 
אילן צחי / צילום:  תמר מצפי

מנכ"ל הוט: ניקח 15% מהשוק העסקי בתוך שנתיים

אילן צחי מסתער על שוק התקשורת לעסקים, ומסביר איך מעוררים תחרות בשוק שנשלט בעיקר על-ידי בזק ■ "זה מכרה הזהב של בזק, והרגולטור לא מטפל בזה... נדאג למעמד הביניים של השוק העסקי"

גד פרץ 27.10.2014
בזק | לפני כולם

משרד התקשורת: בזק השתמשה בשיטות פסולות

המשרד הורה לבזק להפסיק להחזיר רווחים ללקוחות עסקיים בתמורה למכירת קווי תקשורת ■ בזק: מדובר בשיטת עבודה מקובלת בשוק התקשורת

גד פרץ 17.10.2013
אנטנות סלולריות | לפני כולם

גולן טלקום: המפעילים מונעים ניוד לקוחות עסקיים

התלוננה בפני השר כחלון כי מאות אלפי לקוחות שהצטרפו כבני משפחה לתוכניות של ארגונים גדולים, וביקשו לנייד את מספרם לגולן טלקום - נתקלו בדחייה

גד פרץ 12.08.2012
לפני כולם

לקוחות עסקיים: להפחית את מחירי שיחות 1-800

כיום, שיחה מסלולר למספר 1-800 מחויבת לפי 5.45 אג' לדקה, בנוסף ל-31.3 אג' ללא מע"מ ■ ירידת מחירי הסלולר מייתרת בעסקים רבים את הצורך במספר חינם

גד פרץ 03.07.2012

לקוח סלקום הוכה בתחנת שירות - והוכר כנפגע תאונת עבודה

ביה"ד האזורי לעבודה קבע כי טיפול במכשיר נייד של לקוח עסקי, המשמש בעיקר לעסק, הוא חלק אינטגרלי בביצוע העבודה ולכל הפחות "פעולה נלווית לעבודה"

חן מענית 23.04.2012

פרטנר מותחת את תוכניות ה-CLEAR גם לשוק העסקי

הלקוחות העסקיים יוכלו לבחור את המסלול המתאים להם מתוך 7 תוכניות, בטווח מחירים של 70-210 שקל בחודש

גד פרץ 07.02.2012

הוט מקימה חטיבת לקוחות עסקיים שבראשה יעמוד אסי מויאל

הקמת החטיבה באה בעקבות הצורך במיקוד בלקוחות עסקיים גדולים ובינוניים - מגזר שלא ניתנה לו תשומת-לב ראויה מאז החלה הוט את פעילותה בשוק התקשורת

גד פרץ 04.01.2012

"ביז-קופון" - אתר דילים לרכישות עסקיות; הירשמו עכשיו!

"גלובס" משיק: "ביז-קופון", אתר דילים יומי לבעלי עסקים וחברות ■ האתר מציע מגוון רחב של מוצרים לניהול השוטף של העסק לפי הצרכים הייחודיים של בעלי העסקים, בהנחות גדולות

שירות גלובס 28.11.2011

האם בזק והוט יוכלו לתת הנחות ללקוחות עסקיים גדולים?

רוב חברי ועדת חייק סבורים כי אסור לאפשר לבזק ולהוט להעניק הנחות לגודל, שכן הדבר יאפשר להן לחסל את התחרות מצד שחקנים קטנים

גד פרץ 31.08.2011

ייצוגית ב-1.7 מיליארד שקל נגד סלקום: מעלה תעריפים באופן מופרז

התובעות טוענות כי סלקום מפרשת באופן מופרז סעיף בחוזה בינה לבין לקוחותיה העסקיים המתיר לה העלאת מחירים שנתית ■ לחילופין, נטען כי מדובר בסעיף מקפח בחוזה אחיד

אלה לוי-וינריב 05.07.2011

לקוחות עסקיים, שימו לב: חברות הסלולר טומנות לכם מלכודות

אחת השיטות של חברות הסלולר לחייב לקוחות ל-3 שנים ולהעלות להם את התעריפים במהלך תקופת ההתחייבות היא להחתים אותם על חוזים של לקוחות עסקיים, גם כשמדובר בעסק זעיר

אפרת אהרוני 12.05.2011

כחלון לא מתיר לפלאפון להתחבר למרכזיות ללקוחות עסקיים

החברה מבקשת ממשרד התקשורת להיכנס לשוק העסקי הנייח באמצעות התחברות למרכזיות הלקוחות העסקיים, כך שיחוברו לרשת שלה, בדומה לשירותים שמציעות פרטנר וסלקום

גד פרץ 07.09.2010

תעריפי הסלולר ללקוחות פרטיים כפולים מאלה של לקוחות עסקיים

עובדי חברות גדולות ובני משפחותיהם משלמים הרבה פחות לחברות הסלולר ■ מבדיקת "כמהזה" עבור "גלובס" עולה כי לקוח פרטי משלם לעתים פי שניים מעובד בחברת החשמל או אל-על ■ זה הזמן להוכיח שיש לכם אחות

מיכל רז-חיימוביץ' 01.06.2010

גולש "גלובס" מציע פיתרון לקנסות העזיבה האדירים של חברות הסלולר ללקוחות עסקיים: הצטרפות למסלול פרטי

עצה בעקבות הידיעה במגזין G על קנסות היציאה מהשבוע שעבר: כך אפשר להתחייב מול חברת הסלולר ל-18 חודשים בלבד - במקום ל-36 חודשים במסלול העסקי

ליאת רון 20.03.2009

סכסוך: בזק מסרבת להקצות קווים ללקוחות הטלפון העסקיים של סלקום

בזק נענשה בעבר על החלטות דומות משום שניצלה את כוחה על מנת למנוע ממתחרותיה את היכולת להתחרות בה

גד פרץ 17.03.2009

משרד התקשורת מקשיח הפיקוח על בזק: דורש לבטל הנחות נאמנות ללקוחות עסקיים

בזק בתגובה: "בזק גאה להיות הבחירה המועדפת באספקת שירותי תקשורת בקרב הרוב המכריע של העסקים בישראל"

גד פרץ 01.02.2009

   123   

   נמצאו 33 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 3