אסף אזולאי, ראש מטה השיווק בבנק הפועלים, מאמין שנטפליקס הקימה סוג של דת חדשה, שבה כל אחד מקבל בדיוק את מה שהוא רוצה
קרן ברנע ברגר, סמנכ"לית השיווק בפסגות, בחרה בנייקי, שהפכה את קהילת מעריצי הסינקרס - "סינקרהדס" - לתופעה ושכללה את התעשייה הזו לדרגה של אמנות
דינה זוארץ נבות, סמנכ"לית שיווק, פרסום ופיתוח עסקים ומנהלת חטיבה במזרחי טפחות, בוחרת בעיר ללא הפסקה, שהפכה ל"עיר מקלט" לערכי החופש ואי אפשר לדמיין את ישראל בלעדיה
מתי יהב, סמנכ"ל שיווק גלובלי בסודהסטרים, כותב על דיוויד סטרן שהצליח להפוך את ליגת הכדורסל NBA מהאחות החרוגת של הספורט האמריקאי לנסיכה
זו השנה ה-17 ש"גלובס" מדרג את 100 המותגים המובילים בישראל • נטפליקס כובשת השנה את המקום הראשון, ומיד אחריה - סמסונג ושופרסל • מי עוד במותגים המובילים של ישראל? • פרויקט מיוחד
אהובה תורג'מן, מנכ"לית ומבעלי קבוצת BBB , בוחרת באילון מאסק, יזם המכונית החשמלית טסלה, שלא מפסיק לחלום
עמיחי קילשטיין, מנכ"ל מאצ' ריטייל, בחר בחברת ביונד מיט שהצליחה, למרות השוק הרווי בתחליפים, לקחת את ההמבורגר הטבעוני קדימה ולייצר מוצר שדומה למקור על כל רבדיו
ניצן לביא, מנכ"ל סופר־פארם, מתפעל מהדרך שבה מותג הקוסמטיקה Glossier רקם באמצעות האינסטגרם סיפור אהבה עם הלקוחות והפך לחד־קרן בעולם הביוטי בזמן שיא
גבי רוטר, מנכ"ל משותף ובעלי קבוצת קסטרו, סבור כי המהפך של וונדר וומן ממותג זמני למותג עדכני ומחולל שינוי, מייצג את כוחן ההולך וגובר של הנשים
איציק בנבנישתי, מנכ"ל קבוצת פרטנר, בחר במיקרוסופט, שהשכילה להתרענן ולהבין שכשטוב לעובדים, טוב ללקוחות וטוב לעסקים
נילי צור, מנכ"לית קבוצת ויסוצקי, בחרה במותג החלב השבדי Oatly, שהצליח באמצעות שיווק נכון וכמעט גאוני לשחוט פרות קדושות ולכוון למגרש של הגדולים
רון וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט, מנתח כיצד הצליחה סודהסטרים להפוך איום להזדמנות – כל הדרך עד לעסקת הענק עם פפסי
ג'יל גמון, מנכ"ל ויו"ר סוגת, מתחבר למותג נינטנדו, שהשכיל להתקיים, להתפתח ולהישאר רלוונטי במשך 130 שנה
רונן נמני, בעלי קבוצת קפה קפה, מפרגן ליוניקלו, שהצליח לעקוף את התחרות הצמודה באירופה ובארה"ב וגם הפך למותג הקמעונאי המוביל באסיה
ענת בוגנר, מנכ"לית דלתא ישראל, מנתחת את ההצלחה של נטפליקס, שנהנית מיתרונות שלגוגל או פייסבוק לעולם לא יהיו
ארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי, שואב השראה מ־Bonobos, שהצליח להפוך לאימפריה קמעונאית בזכות יצירת מודל עסקי המחבר בין אונליין ואופליין
NETFLIX (נטפליקס)אוהדיםאירוויזיוןהארלי דיווידסוןחברות מזוןטלוויזיהמותגיםמיתוגפייסבוקשיווק