מדד המותגים 2019

כתבות אחרונות

 
PLT. מציעה פחות או יותר את מה שכולם מוכרים, אבל עושה זאת בדרכה / צילום: צילום מסך

Pretty Little Thing

דדי שוורצברג, מנכ"ל Adika, בוחר במותג PrettyLittleThing, שהצליח להבין את ההשפעה של הרשתות החברתיות על שוק האופנה

דדי שוורצברג 21.07.2019
ליווי'ס. קמפיינים ויראליים / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

שיא ג'ינס

תלמה בירו, מנכ"לית איגוד השיווק, מתפעלת מהקאמבק המפואר של ליווי'ס, שחזר להוביל אחרי שני עשורים של דשדוש מדאיג

תלמה בירו 21.07.2019
חנות של גאפ בסין / צילום: Shutterstock

Mind the GAP

ד"ר תמר אלרם, מנהלת הדסה הר הצופים, בחרה במותג גאפ, שהשכיל להתפצל לשתי חברות נפרדות במטרה למקסם כל אחת מהן

ד"ר תמר אלרם 21.07.2019
נטע ברזילי / צילום:  דניאל קמניסקי

לא כמו כולם

שמואל דונרשטיין, יו"ר ובעלי רב־בריח, בוחר בנטע ברזילי, שמפיצה מסרים של התעוררות הכוח הנשי ועוטפת אותם בשמחת חיים ובצבעוניות

שמואל דונרשטיין 21.07.2019
Xbox. סחפה אחריה מיליונים / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי

רינת אפרימה, סגנית נשיא לשיווק גלובלי אבן קיסר ישראל, בחרה ב־Xbox, שיצרה מוצר מושלם לילדים עם מוגבלות, הגדילה את השוק והובילה על הדרך שינוי חברתי

רינת אפרימה 21.07.2019
בסט ביי. חוויה היברידית מתקדמת / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

הדינוזאור ששרד

גיל טופז, מנכ"ל בנק ירושלים, לומד שיעור בעסקים מהמהפך של רשת הקמעונאות בסט ביי שניצחה כנגד כל הסיכויים

גיל טופז 21.07.2019
לגו / צילום: דוברות הכנסת

נבנתה להצלחה

מוטי אליאב, מנכ"ל eBay ישראל, בחר במותג לגו, שאחרי 83 שנות פעילות עדיין מצליח לשמור על רלוונטיות בזכות החדשנות, האחריות התאגידית, והכי חשוב - השמירה על האיכות

מוטי אליאב 21.07.2019
מקדונלד'ס. יוצרת תקדימים / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

המבורגר במסלול הירוק

תמי לנדסמן, מנכ"לית דיסני ישראל, מעריכה את הדרך שעשתה מקדונלד'ס, משיפור המזון שנמכר בה ועד לפעילות למען שמירה על האקלים והסביבה

תמי לנדסמן 21.07.2019
חבילות של eBay / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

מוכרים בלבד

שאול אולמרט, מנכ"ל Playbuzz, בוחר באתר eBay, שמניע את הגולשים לרכישה, הופך את הקנייה לחוויה מסעירה ומספק לרוכשים ריגוש עוצמתי

שאול אולמרט 21.07.2019
טוויצ'. תקבל בקרוב את "חותמת הכשרות" של המיינסטרים? / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

משחק קבוצתי

רוברט אנטוקול, מנכ"ל ומייסד פלייטיקה, בוחר ב־Twitch, פלטפורמת גיימינג שמשנה את כללי המשחק בתעשייה

רוברט אנטוקול 21.07.2019
פורטנייט. הפך את עולם הגיימינג למיינסטרים / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

גיים עובר

רע קורנבליט, מנכ"ל ASUS ישראל, לומד מהמשחק המקוון פורטנייט, ששינה את עולם הגיימינג ויצר תרבות פופולרית חדשה

רע קורנבליט 21.07.2019
דיסני פלוס. רוצה להפוך את עולם הסטרימינג לתחרותי יותר / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

האימפריה של דיסני מכה שנית

משה אדרי, מבעלי סינמה סיטי וסרטי יונייטד קינג, בחר במותג דיסני, שבניגוד לחברות אחרות שלא התעשתו בזמן ונעלמו, השכיל לבצע הערכה מחודשת ולהפוך למעצמה כלל־עולמית

משה אדרי 21.07.2019
הרצאות TED מקוונות / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

מנגישים עולמות בשבילך

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, בוחר ב־TED, שתרם להתפתחות החינוך המקוון ולהנגשת הידע לציבור הרחב

איציק אברכהן 21.07.2019
ספוטיפיי. הצליחה להחזיר את תעשיית המוזיקה לצמיחה ולרווחיות / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

ווין-ווין-ווין

מיכה שרייר, מנכ"ל טמבור, בחר בספוטיפיי שהצליחה לעשות את הבלתי אפשרי - לגרום לצרכנים לשלם על שירות שניתן בחינם

מיכה שרייר 21.07.2019
אוהדים של ליברפול / צילום: shutterstock, שאטרסטוק

חיה בועטת

ברק סורני, מנכ"ל בית ההשקעות פסגות, בוחר בליברפול, שהצליחה לחזור למשחק בדקה ה-90 ויצאה ממשבר עמוק בזכות השקעה בשחקנים – וגם באוהדים

ברק סורני 21.07.2019
הקמפיין של נייקי עם קולין קאפרניק / צילום: צילום מסך

לא לפחד מפרובוקציה

אורי וטרמן, מנכ"ל Be, בוחר בנייקי, שהבינה את רוח התקופה, לא חששה לאמץ אג’נדה מעוררת מחלוקת והצליחה להמציא את עצמה מחדש

אורי וטרמן 21.07.2019

   123456   

   נמצאו 96 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 6