דדי שוורצברג, מנכ"ל Adika, בוחר במותג PrettyLittleThing, שהצליח להבין את ההשפעה של הרשתות החברתיות על שוק האופנה
תלמה בירו, מנכ"לית איגוד השיווק, מתפעלת מהקאמבק המפואר של ליווי'ס, שחזר להוביל אחרי שני עשורים של דשדוש מדאיג
ד"ר תמר אלרם, מנהלת הדסה הר הצופים, בחרה במותג גאפ, שהשכיל להתפצל לשתי חברות נפרדות במטרה למקסם כל אחת מהן
שמואל דונרשטיין, יו"ר ובעלי רב־בריח, בוחר בנטע ברזילי, שמפיצה מסרים של התעוררות הכוח הנשי ועוטפת אותם בשמחת חיים ובצבעוניות
רינת אפרימה, סגנית נשיא לשיווק גלובלי אבן קיסר ישראל, בחרה ב־Xbox, שיצרה מוצר מושלם לילדים עם מוגבלות, הגדילה את השוק והובילה על הדרך שינוי חברתי
גיל טופז, מנכ"ל בנק ירושלים, לומד שיעור בעסקים מהמהפך של רשת הקמעונאות בסט ביי שניצחה כנגד כל הסיכויים
מוטי אליאב, מנכ"ל eBay ישראל, בחר במותג לגו, שאחרי 83 שנות פעילות עדיין מצליח לשמור על רלוונטיות בזכות החדשנות, האחריות התאגידית, והכי חשוב - השמירה על האיכות
תמי לנדסמן, מנכ"לית דיסני ישראל, מעריכה את הדרך שעשתה מקדונלד'ס, משיפור המזון שנמכר בה ועד לפעילות למען שמירה על האקלים והסביבה
שאול אולמרט, מנכ"ל Playbuzz, בוחר באתר eBay, שמניע את הגולשים לרכישה, הופך את הקנייה לחוויה מסעירה ומספק לרוכשים ריגוש עוצמתי
רוברט אנטוקול, מנכ"ל ומייסד פלייטיקה, בוחר ב־Twitch, פלטפורמת גיימינג שמשנה את כללי המשחק בתעשייה
רע קורנבליט, מנכ"ל ASUS ישראל, לומד מהמשחק המקוון פורטנייט, ששינה את עולם הגיימינג ויצר תרבות פופולרית חדשה
משה אדרי, מבעלי סינמה סיטי וסרטי יונייטד קינג, בחר במותג דיסני, שבניגוד לחברות אחרות שלא התעשתו בזמן ונעלמו, השכיל לבצע הערכה מחודשת ולהפוך למעצמה כלל־עולמית
איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, בוחר ב־TED, שתרם להתפתחות החינוך המקוון ולהנגשת הידע לציבור הרחב
מיכה שרייר, מנכ"ל טמבור, בחר בספוטיפיי שהצליחה לעשות את הבלתי אפשרי - לגרום לצרכנים לשלם על שירות שניתן בחינם
ברק סורני, מנכ"ל בית ההשקעות פסגות, בוחר בליברפול, שהצליחה לחזור למשחק בדקה ה-90 ויצאה ממשבר עמוק בזכות השקעה בשחקנים – וגם באוהדים
אורי וטרמן, מנכ"ל Be, בוחר בנייקי, שהבינה את רוח התקופה, לא חששה לאמץ אג’נדה מעוררת מחלוקת והצליחה להמציא את עצמה מחדש
NETFLIX (נטפליקס)אוהדיםאירוויזיוןהארלי דיווידסוןחברות מזוןטלוויזיהמותגיםמיתוגפייסבוקשיווק