מדיה דיגיטלית

כתבות אחרונות

 

סטאז' דיגיטלי: יחסי הכוחות החדשים בין הרופא לחולה

אחרי שהחולים התפקדו לרשתות החברתיות, מגיע תורם של הרופאים לעשות זאת, אם הם לא מעוניינים להפוך ל"סקנד אופיניון" ■ ניתוח מיוחד: G בעקבות חוכמת ההמונים שמעבירה את הרופאים סטאז' דיגיטלי

רנן נצר 02/05/2013

בבתי חולים עם הרבה לייקים מתים פחות

וגם: הפייסבוק משפר תדמית אבל גם מפחית את השליטה העצמית‏‎‎ וגלישה ברשת החברתית בזמן העבודה דווקא משפרת את הביצועים. מחקרים מפתיעים על העולם המקביל שברשת החברתית

גלי וינרב 18/04/2013

מה חוזה הטרנדולוגית שצפתה את המחאה ואת הניצחון של לפיד?

בשנה שעברה הצרכן התייצב במרכז, בשנה הקרובה הוא יבקש גם להבין מה התועלת ■ הטרנדולוגית עדי יופה, שחזתה את המחאה החברתית ואת התחזקותם של יאיר לפיד ונפתלי בנט, מציגה: חמישה גוונים של שחרור

עדי יופה 14/02/2013

הרבה לפני הבריף: 10 עצות למנהלים וליועצי תקשורת לשנה הקרובה

אחד היתרונות העיקריים של סביבת מדיה הפעילה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, היא ההבנה של מנהלים בכירים שכדאי שיתמצאו במדיה ככל האפשר, על כל סוגיה ■ ההבנה הזו מייצרת הזדמנות בלתי רגילה ליועצי תקשורת מיומנים

זמיר דחב"ש 09/01/2013

קבוצת המגזינים Hearst מדווחת על 800 אלף מנויי דיגיטל משלמים

המהלך הדיגיטלי של קבוצת המגזינים Hearst, המוציאה לאור של "קוסמופוליטן", "ELLE" ו-"Esquire", מסתמן כהצלחה

רועי גולדנברג 03/01/2013

"'ניוזוויק' ימשיך להשפיע. גם אובמה צורך יותר חדשות בדיגיטל"

שבועון "ניוזוויק" הגיע אתמול לסוף דרכו המודפסת, אך העורך הכלכלי הבכיר, דניאל גרוס, נשמע אופטימי ■ הוא מבין את הצעד של הבעלים, טוען כי המגזין לא יאבד את השפעתו ומעריך כי עוד עיתונים ילכו בעקבותיו בשנה הקרובה

רועי גולדנברג 25/12/2012

ב"טלגרף" שוברים את הראש: מה מחפשים הקוראים בדיגיטל?

מארק צ'אלינור, מנהל פלטפורמות המובייל של הקבוצה, מסביר במה דומה מהדורת האייפד לעיתון המודפס, ומדוע הם לא עובדים על גרסה לאנדרואיד

יונתן כיתאין 20/12/2012

מוטו תקשורת משיקה פלטפורמה דיגיטלית למגזינים

מלבד 15 המגזינים של הקבוצה, בהם "דרך האוכל" ו"מוטו", הצטרפו לאתר מגזינים מתחרים, בהם "אוטו", "בית ונוי", "טבע הדברים" ועוד

רועי גולדנברג 18/12/2012

לשכנע את המשתפים

אגו, אגוצנטריות וחיבת פרסום. כך גורמים לנו לקדם מותגים בחינם

אבי לאופר 16/12/2012

שנתיים אחרי ההשקה: אפליקציית החדשות The Daily תיסגר

The Daily הושקה לפני שנתיים במטרה ליצור עיתון יומי דיגיטלי שיהווה תחלופה לעיתון הפרינט ■ אנליסט: "האפליקציה נכשלה כי היא הייתה פשוט משעממת"

שירות גלובס 04/12/2012

האם האתגר של הפרסום הדיגיטלי קרוב לפיצוח?

שנה קשה עברה על הפרסום הדיגיטלי: משרדים ויתרו עליו, אחרים הטמיעו את המחלקות האינטראקטיביות בתוכם, ורבים פוטרו ■ אחרי ההתפכחות הכואבת, מסתמן שב-2013 הענף יצמח לכיוונים חדשים ויעמיק את פעילותו במובייל

ענת ביין-לובוביץ' 15/11/2012

זו המהדורה האחרונה שלו

מתי נדע אם המין האנושי הרוויח מהיעלמות התוכן המודפס?

יזהר שי 27/10/2012

עמדה: מתי כבר ייפול האסימון למנהלי השיווק?

משרדי פרסום נופלים ומפילים לקוחות בגלל אסטרטגיית הכוח ■ התחום הדיגיטלי למשל חייב להיות מחוץ למשרדי הפרסום - וכך גם תחום המיתוג

אלי דרפיש 24/10/2012

"אין עדות לכך שסוף העיתונות המודפסת קרוב"

מרטין ניסנהולץ, שהוביל את פעילות הדיגיטל של "ניו-יורק טיימס", מאמין שלמרות התעצמות הכוחות הדיגיטליים, אין עדיין תאריך תפוגה לפרינט ■ בראיון מיוחד לרגל הגעתו לישראל הוא חושף את האסטרטגיה של העיתון החשוב בעולם

לי-אור אברבך 23/10/2012

אילו מודלים אלטרנטיביים יש לעיתונים שמבקשים לשרוד?

"חומת תשלום", אפליקציות מובייל, מודעות אינטראקטיביות ומנויים של "קרא כפי יכולתך" - אילו מודלים מנסים לכבוש את לב קוראי העיתונות בדיגיטל?

רועי גולדנברג 23/10/2012

   12345678910   

   נמצאו 154 כתבות   |   עמוד 5 מתוך 10