מדיה דיגיטלית

כתבות אחרונות

 

איך תדליקו את התקשורת?

לא חסרות דליקות שניצתו בניו-מדיה. אבל לא כל גיץ ראוי להפוך לדליקה תקשורתית

לילך סיגן 13.01.2011

רכיב מהמר על משולם

מה אומר מינוי עורך "מעריב" החדש לגבי עתידה של העיתונות המודפסת?

נועה פרג 01.01.2011

100 מיליון לייקים בפייסבוק

פייסבוק חו"ל: בהודו משיקים מוצרים, בארה"ב שוברים שיאים, ובגרמניה מתחנפים וחוטפים

איתי בן-חורין 15.12.2010

מיהם הגופים הפיננסיים הכי פעילים במדיה החברתית?

החל מ-iPad חדש ועד כרטיסים להופעה של שלום חנוך וריטה: לקוחות ערניים של גופים פיננסיים - כמו בנק לאומי, מגדל ואקסלנס - יכולים להרוויח מהפעילות במדיה החברתית לא מעט הטבות

אליאב אללוף 09.12.2010

זהו, אני כבר לא מפחדת מאינטרנט

אנשים מתעצבנים מתוכן שיווקי בסביבתם הפרטית? צריך פשוט לדעת איך לעשות אותו

אירינה שלמור 09.12.2010

פובליסיס מגביר פעילות פרסומית באינטרנט במגזר הערבי

החל בסדרת מצגות בקרב לקוחותיו, במטרה לייצר מודעות לפוטנציאל הפרסומי הטמון במגזר

נועה פרג 07.12.2010

העידן הדיגיטלי של בנק לאומי

בלאומי הבינו את היתרון בזירה הדיגיטלית. התוצאה: עלייה בשביעות-הרצון של הלקוחות

אבי זיתן 07.12.2010

מותגים שהם חברים - בפייסבוק

המדיה החברתית והתפתחות כלים מחקריים מקוונים יצרו קונספט מנצח במחקרי שוק

שמחה סיגן 10.11.2010

בכירה ב-NBC: "אסור לפעול במדיה הדיגיטלית מתוך פחד"

לורן זלזניק בכנס Ad-Tech: למרות החשש של גופי המדיה מהפעילות באינטרנט והחינמיות של הרשת - "אם מנצלים את ההזדמנויות הדיגיטליות ניתן רק להרוויח"

נועה פרג, ניו-יורק 07.11.2010

ספר לסבתא, לא לי

איך מותג מספר סיפור במרחב הדיגיטלי? תשכחו מ"תעשיית האשליות", צרכנים רוצים אמת

אלון מוליאן 20.07.2010

סיימון בונד: "העובדה שיש לך עמוד בפייסבוק לא תקפיץ את המותג שלך"

בונד בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס": "אנשים אומרים 'אני רוצה עמוד בפייסבוק למותג שלי' - בלי להבין שאין לזה שום ערך בפני עצמו" ■ לריכוז כל הידיעות מהוועידה

עומר רבין 19.07.2010

להבין טוב יותר את הגולשים

מדידת הרייטינג באינטרנט תפתח למפרסמים יכולות פילוח חדשות שטרם נראו בישראל

מודי כידון 13.07.2010

PwC: "התנהגות צרכנית היא המניע לשינוי בענף הבידור והמדיה"

נתוני המחקר יפורסמו בוועידת תקשורת ונתח שוק 2010 של "גלובס" ■ ההערכות הן כי שוק הבידור והמדיה בישראל יצמח ב-מ-3.2 מיליארד דולר בשנת 2009 ל-3.9 מיליארד דולר בשנת 2014

שירות גלובס 12.07.2010

כולנו חברות תוכן

הכניסה של חברות מסחריות לעולם התוכן הדיגיטלי תיצור תחרות בלתי צפויה

אודי מירון 07.07.2010

אורנג' במהלך מיתוגי מבוסס תוכן: משיקה סדרת דרמה דיגיטלית

הסדרה המכונה "Restart" תכלול 10 פרקים בני כ-3 דקות כל אחד - ותשודר בפורטל הסלולרי של החברה, באתר האינטרנט, בעמוד של אורנג' בפייסבוק ובערוץ החברה באתר YouTube שהוקם במיוחד לצורך כך

נועה פרג 20.06.2010

"הפעילות של mako סביב התוכנית 'האח הגדול' היתה מבריקה"

כך טוען אוליביה ג'רס, מנכ"ל חטיבת המותגים בענקית התוכן אנדמול ■ בראיון ל"גלובס" הוא מדבר על מודל ההכנסות בתחום הדיגיטלי - ומספר על הלהיט החדש של אנדמול, "Married on Myspace", שמגיע לישראל

נועה פרג 01.06.2010

   12345678910   

   נמצאו 154 כתבות   |   עמוד 9 מתוך 10