לא חסרות דליקות שניצתו בניו-מדיה. אבל לא כל גיץ ראוי להפוך לדליקה תקשורתית
מה אומר מינוי עורך "מעריב" החדש לגבי עתידה של העיתונות המודפסת?
פייסבוק חו"ל: בהודו משיקים מוצרים, בארה"ב שוברים שיאים, ובגרמניה מתחנפים וחוטפים
החל מ-iPad חדש ועד כרטיסים להופעה של שלום חנוך וריטה: לקוחות ערניים של גופים פיננסיים - כמו בנק לאומי, מגדל ואקסלנס - יכולים להרוויח מהפעילות במדיה החברתית לא מעט הטבות
אנשים מתעצבנים מתוכן שיווקי בסביבתם הפרטית? צריך פשוט לדעת איך לעשות אותו
החל בסדרת מצגות בקרב לקוחותיו, במטרה לייצר מודעות לפוטנציאל הפרסומי הטמון במגזר
בלאומי הבינו את היתרון בזירה הדיגיטלית. התוצאה: עלייה בשביעות-הרצון של הלקוחות
המדיה החברתית והתפתחות כלים מחקריים מקוונים יצרו קונספט מנצח במחקרי שוק
לורן זלזניק בכנס Ad-Tech: למרות החשש של גופי המדיה מהפעילות באינטרנט והחינמיות של הרשת - "אם מנצלים את ההזדמנויות הדיגיטליות ניתן רק להרוויח"
איך מותג מספר סיפור במרחב הדיגיטלי? תשכחו מ"תעשיית האשליות", צרכנים רוצים אמת
בונד בוועידת תקשורת ונתח שוק של "גלובס": "אנשים אומרים 'אני רוצה עמוד בפייסבוק למותג שלי' - בלי להבין שאין לזה שום ערך בפני עצמו" ■ לריכוז כל הידיעות מהוועידה
מדידת הרייטינג באינטרנט תפתח למפרסמים יכולות פילוח חדשות שטרם נראו בישראל
נתוני המחקר יפורסמו בוועידת תקשורת ונתח שוק 2010 של "גלובס" ■ ההערכות הן כי שוק הבידור והמדיה בישראל יצמח ב-מ-3.2 מיליארד דולר בשנת 2009 ל-3.9 מיליארד דולר בשנת 2014
הכניסה של חברות מסחריות לעולם התוכן הדיגיטלי תיצור תחרות בלתי צפויה
הסדרה המכונה "Restart" תכלול 10 פרקים בני כ-3 דקות כל אחד - ותשודר בפורטל הסלולרי של החברה, באתר האינטרנט, בעמוד של אורנג' בפייסבוק ובערוץ החברה באתר YouTube שהוקם במיוחד לצורך כך
כך טוען אוליביה ג'רס, מנכ"ל חטיבת המותגים בענקית התוכן אנדמול ■ בראיון ל"גלובס" הוא מדבר על מודל ההכנסות בתחום הדיגיטלי - ומספר על הלהיט החדש של אנדמול, "Married on Myspace", שמגיע לישראל
Viceאפליקציותמדיהסטרימינגעיתונותעיתונות מקוונתפודקאסטפייסבוקפרסוםרשתות חברתיות