מדיה דיגיטלית

כתבות אחרונות

 
האפליקציה של אובר / צילום: רויטרס

המודל של Uber: בקרוב בענף הפרסום?

"כלכלת שיתוף", "טכנולוגיה לבישה", "בריאות דיגיטלית" ומהפכת ה-"Ubering" - אלה הבאזז-וורדס ששלטו השנה בכנס אינטרנט בינלאומי בפריז ■ התובנה הבולטת: עולם השיווק והפרסום עומד להשתנות דרמטית

ענת ביין-לובוביץ' 22.12.2014
פעילות מפלגות ופוליטיקאים בדיגיטל

הטיקט החברתי: זירת הדיגיטל יכולה להכריע את הבחירות

טוויטר תוכל לשחק תפקיד בקשר עם הברנז'ה התקשורתית, אינסטגרם תביא תמונות "צבע" ופייסבוק תפציץ עם סרטוני וידיאו אוטומטיים ■ וגם: מה אפשר ללמוד מהניצחון של אובמה בבחירות האחרונות לנשיאות בארה"ב?

רועי גולדנברג 16.12.2014
רויטרס ניו יורק/ צילום: רויטרס

מחפשים מודל דיגיטלי המנצח: רויטרס משיקה את Reuters.TV

המיזם יכלול תוכן וידיאו בהתאמה אישית ויוצע בתשלום בפלטפורמות דיגיטליות

אדוורטייזינג אייג' 06.10.2014
וואלה walla

וואלה משיקה את וואלה פלוס - קניית מדיה חכמה לפי קהלי יעד

חלק מקניית המדיה תבוצע דרך בורסת מדיה שתייצר וואלה עבור לקוחותיה, שיוכלו להציע לרכוש קהלי יעד בזמן אמת (RTB)

שירות גלובס 09.09.2014
גבעון שניר/ צילום: אמיל שוויד

דורי מדיה וגבעון שניר משיקים חברה ליצירה מקורית באינטרנט

"MeMeMe" תציע ליוצרים מגוון שירותים - מהפקת תכנים מקוריים לפלטפורמות דיגיטליות ועד הפעלת ערוצי רשת וניהול זכויות דיגיטליות למותגים קיימים

לי-אור אברבך 09.09.2014
מרקו ברטוצ'י / צילום: תמר מצפי

"מפרסם חכם יודע לא לעשות אובר טרגטינג לאנשים"

מרקו ברטוצי, מנכ"ל VIVAKI לפתרונות פרסום דיגיטליים, השיק בארץ מערכת מתקדמת שתציג לכל גולש פרסומות מותאמות אישית ■ "מי שלא ימהר לאמץ את הטכנולוגיות יישאר מאחור", הוא מזהיר - ועל הדרך שולח עקיצה לפייסבוק

דביר בר 19.06.2014

מדריך להצלת דינוזאורים

שלל עצות מוזהבות יש בדוח שדלף מניו-יורק טיימס. יעזור? לא

דורון אביגד 29.05.2014

WEB3 תמכור את המדיה הדיגיטלית של מיקרוסופט בישראל

תמכור את שטחי הפרסום והמדיה בנכסים הדיגיטליים של מיקרוסופט בישראל, לרבות סקייפ וערוצי ‏MSN‏

‎‎רועי גולדנברג‏ 23.04.2014

"המובייל הוא הסיגריה החדשה. מדי פעם אתה לוקח שתי שאיפות"

נשיא חטיבת הדיגיטל של קבוצת המגזינים Hearst Media, טרוי יאנג, מסביר שלא מספיק לפגוש את הקורא פעם בחודש במגזין הפרינט, אלא חייבים "לייצר מעורבות אינטימית עם הקוראים בכל דקה" ■ ראיון

רועי גולדנברג, מינכן 22.01.2014

פריון במו"מ לרכישת myThings בכ-150 מיליון דולר

myThings שגייסה 37 מיליון דולר עוסקת בהתאמת פרסומות לפי העדפות הגולשים

שמוליק שלח ורועי גולדנברג 19.01.2014

רוי סקוף: בקרוב נקים גרסה של "האפינגון פוסט" בישראל

סקוף, העורך הראשי של העיתון המקוון "האפינגטון פוסט", מתארח השבוע בארץ בכנס INTV של זכיינית ערוץ 2 קשת ■ בראיון בלעדי ל"גלובס" הוא אומר: "אם עיתונאי לא חש בנוח לעשות שימוש במדיה דיגיטלית - הוא בצרות"

לי-אור אברבך 06.11.2013

הטלוויזיה לא מתכננת למות כל-כך מהר

בניגוד לשמועות - הטלוויזיה לא מתכננת למות, אם כי תנאי המחיה שלה ישתנו ■ הדיגיטל כאן כדי להישאר, אך התעשייה ברובה לא מבינה איך בדיוק זה קשור אליה

יובל נתן 23.10.2013

"פייסבוק עלולה להפוך לזירת טרור לגופים הגדולים"

ד"ר יניב לויתן, מומחה ללוחמה פסיכולוגית, מוציא ספר חדש - "לחץ כאן" - על שיווק דיגיטלי ■ בריאיון ל"גלובס" הוא מדבר על הבעיות בתחום: "נעשות המון טעויות"; על שיווק בפייסבוק: "עדיין לא אפקטיבי"; ועל 5 הטעויות בשיווק באינטרנט

יניב מגל 22.10.2013

קבוצת הדיה זכתה במכרז המדיה הדיגיטלית של מכבי שירותי בריאות

במסגרת הפעילות, סניפי מכבי ומכבי פארם אובזרו בלמעלה מ-1,000 מסכים שיציגו מגוון תכנים בעלי אופי שיווקי ופרסומי, וזאת בהשקעה של 4 מיליון שקל

שירות גלובס 27.06.2013

ה"ניו-יורק טיימס" מקים חומת תשלום גם בסלולר

הגולשים בנייד יוכלו לקרוא 3 כתבות ביום, אך יידרשו לשלם על כל כתבה נוספת

שירות גלובס 23.06.2013

רק בזמן אמת

התובנה של השיווק בעידן הדיגיטלי: אם זה לא קורה עכשיו, זה פשוט לא קורה

איתי צמיר 07.05.2013

   12345678910   

   נמצאו 154 כתבות   |   עמוד 4 מתוך 10