מועצת הכבלים והלוויין יזמה שימוע ציבורי לפני ביצוע המהלך הניסיוני ■ החברות יציעו למנויים חבילת בסיס מצומצמת שתכלול את ערוצי החובה, הערוץ הערבי, ערוץ הקניות, שידורי הרדיו וערוצים בסיסיים נוספים ■ המטרה: לתת מענה ל-DTT
על רקע בדיקות הרשות השנייה ומועצת הכבלים, אבי ניר הודיע כי גם קשת תבצע בדיקה של תוכניות הריאליטי שלה ■ מה הרגולטור יכול לעשות? ניתוח מיוחד
האוצר חזר בו וויתר לפי שעה על הכנסת ערוצים נושאיים למערך הטלוויזיה הדיגיטלית
זאת, לדבריו, אם יתברר כי הפקת "האח הגדול" אכן השפיעה על המתמודדים באמצעים לא כשרים ■ מועצת הכבלים תרחיב את "הקוד האתי" של הריאליטי
הערוץ עלה באפיק סמוך לערוצים הערביים הבינלאומיים, ובהמשך ישודר באפיק 30
ניצן חן: "המועצה תדון בסוגיות העולות מהפרסומים בתקשורת בעניין שימוש בתרופות פסיכיאטריות והשלכותיהן על משתתפי התוכנית 'האח הגדול' בערוץ 20"
ההון העצמי של בעלי הערוץ יצטרך לעמוד על 24 מיליון שקל ■ שידורי הערוץ ימומנו ממכירה של משדרי פרסומת וחסות וממכירה של תוכניות וחלקי תוכניות
מועצת הכבלים והלוויין שוקלת להרחיב את מנגנון ההשהיה בערוץ 20, זאת לאחר שבמהלך שידור נשמעו התבטאויות של דיירי בית "האח הגדול" על שימוש בסמים
בעקבות התבטאויות משתתפי "האח הגדול" בעניין שימוש בסמים, פנה מנכ"ל הרשות השנייה, מנשה סמירה, במכתב למנכ"ל קשת, אבי ניר
דאבוש שימשה בעבר כיו"ר הרשות השנייה ■ יחד איתה ייעץ למכרז גם הבמאי ויוצר הסרטים נפתלי גליקסברג ■ על-פי ההערכות, יותר מקבוצה אחת תיגש למכרז
יו"ר מועצת הכבלים והלוויין ניצן חן אמור היה לסיים את תפקידו בחודש יוני הקרוב
במשרד מגבשים ועדת האיתור למינוי מחליף למנכ"ל הרשות השנייה שמסיים את הקדנציה שלו בקרוב ■ רעיון איחוד רשויות התקשורת עשוי לחזור להיות אקטואלי
רק אלוהי המסך יודע מה עבר על קברניטי "יס" כשקראו לערוץ הסדרות החדש בשם יס הו
תכנים מיניים בוטים, אלימות וסטריאוטיפים הם רק חלק מהחוליים של תוכניות שונות בערוצי הילדים והנוער ■ על מי מוטלת האחריות, מה חלקם של ההורים במניעת הצפייה, ומדוע לא מעדכנים את חוק הרשות השנייה כבר למעלה מ-20 שנה?
לפחות 3 ערוצי ספורט חדשים אמורים לעלות לאוויר בתקופה הקרובה בכבלים ובלוויין, ושלושתם יהיו כרוכים בתשלום נוסף של המנויים
עמותת תושבי ערד פנתה למועצת הכבלים ולרשות השנייה בדרישה לפסול את התוכנית "האיש הירוק", בטענה כי היא עושה שימוש בתוכן שיווקי סמוי ומוכרת זמן מסך פרסומי ■ לטענת העמותה, אייטם של 30 דקות בתוכנית עולה 63 אלף שקל
אריאל משעלהוטהרשות השנייהיועז הנדללי-אור אברבךמינוי בכיריםמישל קרמרמןמשרד התקשורתניר שוויקינתי שוברט