תנובה, שטראוס וטרה חושפות את האסטרטגיה שלהן לקראת שבועות ■ בתקופת החג מכר מוצרי החלב רושם עלייה כוללת של קרוב ל-50%
תשווק תחת המותג גם שקיות חלב מועשר ששווקו עד כה בקרטון ובכד 2 ליטר ■ המהלך ילווה בקמפיין בהשקעה של כמיליון דולר
המבצעים האגרסיביים הביאו לגידול בנתח השוק של טרה, שפגעה בתנובה בקטגוריות הליבה: חלב, גבינות לבנות וקוטג' ■ טרה נערכת לקרב ענקים בקטגוריית המעדנים מול שטראוס ובקטגוריית הגבינות הצהובות מול תנובה
שוק החלב לא צומח, והקרב על המכירות ונתחי השוק הולך ומחריף ■ עשרות מוצרים של כל החברות הגדולות נמכרים במבצע - חלקם במחירי הפסד ■ בכיר בענף: "אני לא מכיר תופעה כזאת בהיסטוריה של החלב"
החל מנקניק ועד טישו - כמעט לכל מוצר על המדף נולד לאחרונה אח יוקרתי ויקר יותר ■ "גלובס" בודק מה מסתתר מאחורי האריזות המושקעות, והאם משתלם להשקיע עוד כמה שקלים במוצרי הפרימיום
מוצרי מזון דיאטטיים, מופחתי שומן ונטולי סוכר יקרים יותר ממוצרים רגילים, כשהפער מגיע גם ל-30% ■ מבדיקת אתר "פרייסל" עבור "גלובס" עולה כי במשקאות ובמוצרי חלב ההבדלים נמוכים מאשר במוצרי המזון היבש
מותגי שטראוס שולטים ב-71.6% מקטגוריית מעדני החלב ■ מעדן שטראוס וקרלו של תנובה מדורגים במקום הרביעי והחמישי כמותגים הנמכרים ביותר
זאת מכיוון שההשקה בינואר השנה לא הביאה לשיפור משמעותי בנתח הכספי של שטראוס בקטגוריה
משיקה משקה מילקשייק בשקית, מילקשייק שוקו עם סירופ שוקולד בבקבוק ובקבוקי שוקו קטנים ■ מתחילת השנה רשמה קטגורית משקאות החלב בישראל ירידה כספית של 4.5%
ביהמ"ש אישר את אופן חלוקת הפיצויים בהיקף כולל של 55 מיליון שקל: הסדר הנחות - 22% או 12.1 מיליון שקל; קרן מחקרים ומלגות - 33.33% או 18.33 מיליון שקל; וחלוקת מוצרי חלב לנזקקים - 44.66%
חג שבועות מעורר מתקפת שיווק של יצרני הגבינות, היבואנים ומשווקים. תנובה, למשל, מגרילה דירה בקרב צרכניה ■ איך משתלבים השחקנים הקטנים בחג החלב, בהיעדר גב כלכלי שמאפשר להם להצטרף לחגיגה?
"גלובס" בדק אילו סוגי חלב מוצעים על המדף, ומצא כי לצד ההבדל בערכים התזונתיים בין גבינות צאן לגבינות בקר - קיים גם הבדל ניכר בעלויות ■ מי שמעדיף את טרנד משקאות תחליפי החלב, ישלם עבורם פי שניים ויותר
בהשוואת סלי המוצרים המשלימים לשבועות (פסטות, גלידות וכו'), נמצא כי הסל הזול נמכר דווקא ברשת העירונית מגה בעיר ■ גם הרשת העירונית שופרסל שלי מפתיעה לטובה, וסל מוצרי החלב בה היה זול מזה של שופרסל דיל
תחלק בנוסף פרסים כספיים בסך מיליון שקל בסך-הכל תשקיע החברה 6 מיליון שקל בפעילות לקראת שבועות
תשקיע במהלך 2.5 מיליון שקל סמנכ"ל השיווק, אייל דונסקי: "בכוונת מחלבות גד לתפוס נתח של 25% מהקטגוריה בתוך 3 שנים"
המאפיין העיקרי של היערכות החברה לחג השבועות הוא בהחלטה להוזיל משמעותית חלק מהמוצרים ולהציע לצרכן אריזות חיסכון
העלאת מחיריםחלביוקר המחיהמועצת החלבמוצרים בפיקוחמחירי המזוןרפתניםשופרסלשוק החלבתנובה