תשקיע במהלך 2.5 מיליון שקל סמנכ"ל השיווק, אייל דונסקי: "בכוונת מחלבות גד לתפוס נתח של 25% מהקטגוריה בתוך 3 שנים"
המאפיין העיקרי של היערכות החברה לחג השבועות הוא בהחלטה להוזיל משמעותית חלק מהמוצרים ולהציע לצרכן אריזות חיסכון
שיעור הצמיחה הכספית ברבעון הראשון של 2009 מעיד על גידול אפסי מבחינה כמותית במכירות, וזאת לאור עליות המחיר שחלו בשנה החולפת שטראוס נחלשת, ואילו מולר מחזק את טרה
ויטמינים, אומגה 3, חיידקים ידידותיים - שפע מוצרי מזון מועשרים המציפים את מדפי החנויות מעוררים את השאלה: האם המוצרים האלה אכן מספקים את התועלת המובטחת - או שמא מדובר בגימיק שיווקי?
מחלבות גד: זו ההנחיה שקיבלנו מהשירותים הווטרינריים השירותים הווטרינריים: החלב עובר פסטור כפול, ולא נמצאו חיידקי המחלה; הפסקת הייצוא נובעת מתקנים מחמירים של האיחוד האירופי בעקבות תחקיר "גלובס"
תנובה פופולרית גם בקרב הנוער, ושאר החברות יצטרכו לעבוד קשה כדי למוסס את ההגמוניה שלה בקרב הצעירים גם המותגים שטראוס, יטבתה וטרה מתחזקים לעומת 2007
אחרי ההצלחה השיווקית של מולר, טרה משיקה את מותג הבית החדש בהשקעה של 6 מיליון שקל ונערכת לקרב עם תנובה ושטראוס בדרך להשבת נתחי השוק שאיבדה בחלק מהקטגוריות המנכ"ל: "אנחנו כאן לטווח הארוך"
העלאת מחיריםחלביוקר המחיהמועצת החלבמוצרים בפיקוחמחירי המזוןרפתניםשופרסלשוק החלבתנובה