מוצרים ירוקים

כתבות אחרונות

 
סניף של איקאה בפילדלפיה / צילום: Shutterstock

מגמה ירוקה: כך לוקחים המותגים בעלות על שוק היד השנייה

יותר ויותר חברות בעולם מבינות שסביב מכירת מוצריהן מתקיים שוק משני, ומחליטות לקחת עליו בעלות • איקאה, זארה ולולו למון מציעות למכור אצלן פריטים משומשים, וולמארט פתחה מרקטפלייס יד שנייה, ובסט ביי מוכרת ללקוחות קרטונים למשלוח פסולת אלקטרונית

שירה ספיר 12.04.2023
זיהום סביבתי / צילום: תמר מצפי

הכדור צריך להיות בידיים של החברות המובילות במשק

הגיע הזמן שהחברות הגדולות במגזר העסקי ייקחו אחריות וינחילו מדיניות ירוקה • זה מתחיל מאמצעים טכנולוגיים להפחתת גזי החממה בייצור ובשימוש במוצר, בהפחתת כמויות הפסולת, בהנהגת שימוש חוזר בחלקי מכשירים ישנים לטובת ייצור חדשים ובייצור מוצרים ירוקים וחסכוניים

משה ארדר 29.10.2021
האם מיתוג של מוצר ''ירוק'' ישפר אוטומטית את מה שהצרכנים   חושבים עליו? / צילום: Shutterstock

האם אנחנו באמת אוהבים "מוצרים ירוקים" או רק מנסים לעשות רושם

חשבתם שמיתוג של מוצר "ירוק" ישפר אוטומטית את מה שהצרכנים חושבים עליו? מחקרים מוכיחים שהמציאות הרבה יותר מורכבת

יאנה שכטרמן ואמיר גרינשטיין 22.10.2021
חנות גוצ'י בשדה התעופה צ'אנגי בסינגפור/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קריאייטיב

האם הייתם קונים GUCCI ידידותי לסביבה? או אולי CHANEL שעשוי מחומרים ממוחזרים?

בעוד הצרכים שמספקים מוצרי היוקרה הם איכות, סמל סטטוס ותדמית, הרי שהמוצרים הירוקים מספקים את הצורך בשמירה על הסביבה ובעתיד טוב יותר לעולם • האם באמת ניתן לחבר ביניהם בלי לפגוע בתדמית ובאיכות של מוצר היוקרה?

ד"ר דיקלה פרץ 23.12.2020
צמיחה / צילום: שאטרסטוק
שיווק | דעה

דעה: הצרכנים דורשים שהירוק יהיה אמיתי

אנו בתחילתו של עידן ה-‭Greenketing‬ בעולמות השיווק, והמותגים מבינים שצריך לבצע פעולות ירוקות אמיתיות כדי לרצות את הצרכנים • דעה

אבי זיתן 06.01.2020
הפגנה של פעילי איכות הסביבה בצרפת / צילום: רויטרס

שוחרי הסביבה חייבים להתפכח

הבעיה אינה הספקנים בהתחממות גלובלית, אלא האג'נדה האנטי-קפיליסטית ושנאת הטכנולוגיה של הירוקים

וולטר ראסל מיד, וול סטריט ג'רנל 05.10.2018
המחאה ברנואר / צילום: איתי אקנין אנונימוס

בעקבות מחאת הנוצות ברנואר: הדרישות החברתיות שכופפו חברות

מודעות צרכנית למוצרים חברתיים היא תחום שבו לצרכן הישראלי יש מקום לשיפור ■ על רקע מחאת הנוצות במעילי רנואר, "גלובס" בודק אילו מהלכים חברתיים של צרכנים גרמו לחברות עולמיות לעשות שינוי

מיכל רז-חיימוביץ' 22.12.2015

כמה אתם מוכנים לשלם על מוצר ירוק וידידותי לסביבה?

ככל שעולה המודעות לנזק הסביבתי ממוצרים שונים, כך גדל גם מבחר המוצרים המוגדרים "אקולוגיים" - והחברות מנצלות זאת בתמחור ■ האם המוצרים באמת ירוקים? בקרוב יפורסם מדריך קריטריונים מחייב ■ צפו בפערי המחירים

אפרת אהרוני 20.11.2013

עמיר פרץ: "נעשה הכול כדי שעידן הירוק המתחזה ייפסק"

טיוטת מסמך שפרסם המשרד להגנת הסביבה יאפשר לתבוע קבלן או חברה על הטעיה בפרסום ברגע שתפרסם מוצר כ"ירוק" למרות שאינו עומד בסטנדרטים שנקבעו

אורי חודי 30.05.2013

סקר חדש בארה"ב מגלה: הטרנד הירוק נעצר

עפ"י הסקר, הצרכנים מראים פחות נכונות לשלם יותר על מוצרים "ירוקים" ■ הסיבה העיקרית: הצרכנים הפכו לביקורתיים כלפי ההצהרות "הירוקות" של היצרנים

אדוורטייזינג אייג' 27.09.2012

האם הטרנד הירוק חולף? ירידה במכירות המוצרים הירוקים

אחרי שנים של התלהבות מהמוצרים הירוקים ואג'נדה של תמיכה באיכות הסביבה, הצרכנים בארה"ב החלו להתעייף: מכירות המוצרים הירוקים ואפילו המכוניות ההיברידיות נמצאות בירידה

אדוורטייזינג אייג' 09.01.2011

על דולפינים וארנבות: "גלובס" מציג מורה נבוכים לסימנים הירוקים על מוצרים

חברות מוצרי צריכה רבות, בעיקר בתחום הקוסמטיקה, מטביעות על האריזות סמלים שונים ומשונים המתייחסים לנושאים סביבתיים-חברתיים ■ עם זאת, ברוב המקרים סימון המוצרים נעשה ללא פיקוח או בקרה ראויים

מיכל רז-חיימוביץ' 04.06.2009

סקר הגל החדש: 47% מהציבור בישראל אינם מוטרדים מאיכות הסביבה

רשתות השיווק משקיעות מאמצים בגיבוש תדמית ירוקה, אבל מסתבר כי רק 18% מהאוכלוסייה היא קהל יעד פוטנציאלי למוצרים ירוקים

‎‎אילנית חיות‏ 23.09.2008

   1   

   נמצאו 14 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 1