חרף הפסדי עתק מהעשור האחרון בתחום מטוסי המנהלים - דירקטוריון החברה אישר את המשך הפיתוח של מטוס חדש
גורם בחברה: "אם תוכנית הפיתוח למטוס החדש תאושר - תע"א תישאר על הגלגל ותמשיך להיות רלוונטית" • ההכרעה: על רקע סכסוך העבודה
שנת 2015 סימנה התאוששות בביקוש למטוסי מנהלים לאחר השפל הגדול והקיפאון בענף שבאו בעקבות המשבר הכלכלי העולמי ב-2008 ■ תע"א: "בשנתיים הקרובות תמשיך מגמת ההתאוששות בענף"
המבקר יוסף שפירא מצביע על שורה ארוכה של ליקויים בתוכנית הפיתוח והייצור של ה-G-280 ■ עיקר הליקויים: עבודת מטה חסרה לפני הפיתוח, חריגות מעלויות פיתוח ומלוחות זמנים ובקרה רופפת מצד הדירקטוריון
הממשלה אישרה את המלצות ועדת גולדברג ■ יוחנן לוקר, מזכירו הצבאי לשעבר של נתניהו, אמר לחברי הוועדה כי בטיסתו הראשונה עם רה"מ הרגיש "כאילו חזרתי 30 שנה אחורה בזמן. ראש הממשלה פשוט מנותק. הוא מנותק"
ועדה ציבורית בראשות מבקר המדינה לשעבר אליעזר גולדברג ממליצה לרכוש מטוס ייעודי בבעלות המדינה להטסת ראש הממשלה והנשיא, וכן לבנות מתחם חדש שיכלול את משרד ראש הממשלה ומעונו הרשמי
החברה חתמה על הסכם למכירת מטוס המנהלים, שנרכש על ידה בשנת 2008 תמורת 26 מיליון דולר ■ המכירה אמורה לצאת אל הפועל בחודש אוגוסט ■ מטוסי המנהלים מצויים בשנים האחרונות מושא לביקורת ציבורית
הנסיך ווליד בן טלאל עתיד לקבל בתחילת השנה גירסה מיוחדת של המטוס הגדול ביותר בעולם ■ בין הפינוקים במטוס: אולם אירועים, סוויטות מלכותיות, חנייה ל"רולס-רויס" ומעלית שמקשרת בין הקומות של המטוס
בתעשייה האווירית ובגלפסטרים שינו את שמו של מטוס הדגל של שתי החברות - מ-G-250 ל-G-280 ■ הסיבה: המספר "8" נחשב בסין למספר מזל שמייצג עושר, הצלחה ושפע
החברה שאתם משקיעים בה מאפשרת למנכ"ל להשתמש במטוס המנהלים שלה לצרכיו האישיים? לפי מחקר של GovernanceMetrics International, די באקט זה להגדיל את רמת הסיכון
לא מדובר בהטבות שניתנות למנכ"לים כי אם לדירקטורים מן המניין בלא מעט חברות ציבוריות בארה"ב - כך מגלה דו"ח של חברת המחקר The Corporate Library ■ מדובר בחריגות מכללי ממשל תאגידי ■ בעלי המניות - לתשומת ליבכם
המטוס שצפוי לצאת לשוק ב-2011 יימכר ב-24 מיליון דולר ■ יאיר שמיר: "הפיתוח נעשה בהשקעה של מאות מיליוני דולרים, כשחלקנו הוא כ-40%. קיבלנו כבר 9 הזמנות מהמטוס, שפיתוחו טרם הושלם. הפיתוח ייצר 1,000 משרות בארץ"
פנתה בעניין למבקר המדינה, מיכה לינדנשטראוס ■ על-פי הפרסום מהיום, נשיא המדינה השתמש במטוסו של המיליארדר דניאל אברהמס כדי להגיע לוועידת איפא"ק בארה"ב
שלדון אדלסון לא מסתפק במטוס מנהלים: עם ג'מבו, בואינג 767 ובואינג 737, מדובר כמעט בחברת תעופה קטנה. מדוע הוא צריך אותם? עד שהתשובה תינתן, סימני המשבר מורגשים: אדלסון כבר חתם על הסכם לחנות בשדה תעופה נידח בנבאדה, 10 דקות טיסה מביתו - ולחסוך מאות דולרים ביום
כמה עולה לתחזק מטוס פרטי? 20-30 אלף שקל בחודש, בתוספת משכורות לצוות טייסים בכוננות, דלק וקייטרינג שעולה 1,500 דולר לטיסה אז מה הפלא שסמל הסטטוס לשעבר הפך לדבר שמצניעים - או פשוט נפטרים ממנו?