נשיא ארה"ב הזהיר בני-נוער מפני העלאת תכנים אישיים ברשתות החברתיות, ואמר כי הדבר עלול לחזור לרדוף אותם בשלב מאוחר יותר בחייהם - למשל כשיחפשו עבודה
iLike, המציע למשתמשים שירות מוזיקה המבוסס על ההעדפות האישיות שלהם, הוא האפליקציה הפופולרית בפייסבוק עם כ-10 מיליון משתמשים בחודש
הממשק החדש, שדומה לגירסה הסלולרית של פייסבוק, יכול להוות תחרות מול טוויטר ■ הגירסה הקלה מציעה למשתמשים את האפשרויות הפופולריות כגון הוספת חברים, שליחת הודעות ועדכוני סטטוס
עפ"י comScore, מספר הגולשים שביקרו ביוני בפייסבוק צמח ב-24% ל-340 מיליון גולשים, ובשנה האחרונה זינק מספר המבקרים באתר ב-157% ל-208 מיליון גולשים ■ גם שירות המיקרו-בלוגינג טוויטר ממשיך לצמוח
בוועידת תקשורת ונתח שוק 2009 של "גלובס" אמר מנכ"ל בזק: "מותגים בעלי פוטנציאל צמיחה אדיר נאבקים על מקומם. לראייה - פייסבוק, מייספייס וגם טוויטר - אף אחד מהם לא יודע איך להרוויח כסף"
המנכ"ל מארק צוקרברג מודה אמנם כי פייסבוק הופתעה מטוויטר, אך לדבריו לא מדובר בתופעה משמעותית ■ פייסבוק טרם הבינה איך לנצל את עושר המידע האישי של 225 מיליון משתמשיה וכיצד לייצר מכך רווחים
בעבר דווקא אתר מייספייס היה המועדף על הפושעים, אלא שהגידול המהיר במספר המשתמשים בפייסבוק - מ-120 מיליון בדצמבר ליותר מ-200 מיליון כיום - משך אליו גם את מרבית הפעילות הלא חוקית ברשתות החברתיות
הודעה זו באה לאחר שבשבוע שעבר הודיעה הרשת החברתית שבשליטת ניוז קורפ כי תצמצם 30% מהמשרות במשרדיה בארה"ב ■ במייספייס הסבירו כי המהלך נובע מעודף של אנשים המועסקים בחברה
חברת המחקר והמדידה ComScore: במאי ביקרו בפייסבוק כ-70.278 מיליון גולשים, בהשוואה ל-70.237 מיליון גולשים אמריקניים שנכנסו למייספייס ■ מארק צוקרברג יוצא למלחמה / טור- נועה פרג
פייסבוק צמחה בזכות הקשבה לגולש. כדי להישאר בצמרת היא מרגלת אחר המתחרים
בחברה יישארו 1,000 עובדים ■ המהלך מושפע גם מהעלייה במספר המשתמשים ברשת החברתית פייסבוק, אשר בחודש שעבר עקפה את מייספייס בארה"ב
כך לפי ריצ'רד גרינפילד, אנליסט ה-Pali Research ■ טוען כי הרשת החברתית, שמעסיקה יותר מ-2,000 עובדים, נמצאת בקושי במצב של איזון - ולכן צמצום העלויות המבניות הפך לקריטי
זמן הגלישה ברשתות חברתיות הוכפל בתוך שנה ■ הגולשים בילו 13.9 מיליארד דקות בפייסבוק באפריל השנה, לעומת 1.7 מיליארד באפריל אשתקד
זאת בהמשך למהלכים קודמים של הנשיא ברק אובמה לחזק את הקשר עם בוחריו דרך האינטרנט הבית הלבן חבר כעת גם ברשת החברתית פליקר, באתר הווידיאו Vimeo ובאתרי הסרטונים והמוזיקה YouTube ו-iTunes
נילסן: כשפייסבוק ומייספייס היו בתחילת דרכן ועוררו את אותו באזז שטוויטר מעורר עכשיו - שיעור החזרה של המשתמשים היה גבוה פי שניים, וגם היום 70% מהמבקרים ברשתות אלה חוזרים אליהן גם בחודשים שלאחר מכן
אחרי שהשאיר את מייספייס מאחור וכבש את עולם הרשתות החברתיות, קם איום חדש על פייסבוק: שירות המיקרו-בלוגינג טוויטר הוא היום השם החם ברשת, שמשתמש באותו כלי שהביא את פייסבוק לפסגה - באזז תקשורתי