סגנית עורך מוסף הנדל"ן של "גלובס" ועורכת מדור הדעות באתר "גלובס"
זה הטור האחרון שאני כותבת ב"גלובס". אני יכולה ללכת לדרכי
עוד 300 אלף מכוניות עלו על כבישי הארץ ב-2016, ומספר ההרוגים בתאונות מטפס ■ מאות הולכי רגל נפגעים בערים, רובם בת"א, וראשי ערים חוששים לנקוט צעדי מניעה לא פופולריים
בסקר הדו-שנתי של העירייה נמצאו נתונים מאכזבים על מהפכת התחבורה שמובילה תל-אביב ■ גם כמות הנסיעות בתחבורה ציבורית יורדת, אם כי שיעור ההולכים ברגל לעבודה עולה
תוך פחות מחצי שעה ברכבת לירושלים? אחיזת עיניים
העניים יצביעו לישראל כץ בכל מקרה. אין להם ברירה
המכוניות השיתופיות של ת"א יחריפו את הפקקים ואת מצוקת החניה
260 מכוניות יפוזרו בעיר ■ המחיר לדקת נסיעה יהיה נמוך ב-30%-40% מתעריף מונית ■ דעה/מירב מורן: המכוניות השיתופיות של ת"א יחריפו את הפקקים ואת מצוקת החניה
ארבע שנים חלפו מאז פתח השר כץ נת"צ בכביש בינעירוני כלשהו ■ הוא אפילו לא יישם את נתיב האוטובוסים בכביש אשדוד-ת"א ■ צפוי שיפור? אולי על הירח
רחוב לוינסקי יהפוך למדרחוב? ככה אפשר לעשות את זה נכון
בין 2013 ל-2016 "נצבעו" יותר מ-150 מיליון שקל לתשתיות אופניים ■ ב-30 מיליון שקל בלבד השתמשו, מהם 23 מיליון באזורי ספר ובישובים לא עירוניים שאין בהם מצוקת תחבורה
מה מזהם יותר: 10 שקיות ניילון או 5 ליטר בנזין?
עיר שמשלשת עצמה עם 72 אלף תושבים חדשים, אבל הכניסה והיציאה ממנה בלתי אפשריות ■ תחנת הרכבת? איוולת אחת גדולה ■ ראש העיר: "תכננו עיר ושכחו את התחבורה"
החלטת הממשלה לחייב אופניים לנוע בכביש האיצה עיריות לנקוט מהלכי הגנה עליהם מפני פגיעה ממכוניות ■ גבעתיים יצאה בקמפיין נועז, בעוד ת"א מטביעה תמרורים במקומות מיותרים
מה יש בסיטי של לונדון שאין במרכז הפיננסי של פרנקפורט?
רגע לפני יציאת המיזם להשכרת מכונית לפי דקות, מנכ"ל Car2GO מעריך כי המהפכה בתחום תגיע השנה ■ בינתיים הוא צריך סבסוד מהעיריות
עיריית תל אביב ועמותות שונות מתקוטטות והציבור מפסיד בגדול
אדריכלות