מכון שילוב

כתבות אחרונות

 
שומרים על מרחק בטוח בתור למכולת שכונתית בצל הקורונה / צילום: איל יצהר, גלובס

איך משפיעה החזרה לשגרה על האופטימיות הכלכלית שלנו?

מדד החוסן הכלכלי של "גלובס" ומכון שילוב מתפרסם בפעם השנייה: כחמישית מהאזרחים מדווחים על פגיעה בהכנסות ביותר מ-60% • אצל העצמאים, גם בסקר השני, המציאות ממשיכה להיות קודרת יותר - 67% מדווחים על פגיעה כלכלית קשה

עמירם ברקת ובעז רקוץ' 30.04.2020

זיכיון Millward Brown בישראל עובר ממכון שילוב ל-TNS

זאת במסגרת מהלך של קאנטר, זרוע המחקר של קבוצת WPP, לריכוז פעילויותיה בישראל בידי גוף אחד

שירות גלובס 13.07.2015

מחקר: העיתונות המודפסת ויו-טיוב - היעילים ביותר בקמפיין פיננסי

מחקר שערך מכון המחקר שילוב עבור גוגל ישראל מצא עוד כי לפרסום ברדיו ובטלוויזיה הייתה ההשפעה הנמוכה ביותר ביחס להשקעה בהם

רועי גולדנברג 23.05.2012

לידיעת המשווקים: הצרכנים במגזר הערבי עוברים ישראליזציה

במגזר הערבי נושבת רוח צרכנית רעננה, רמת ההשכלה עולה, והצעירים מוכנים לאמץ חידושים שונים ■ האם המשווקים הישראליים מפספסים את הצרכנים הערביים?

דפנה הראל-כפיר 16.06.2011

סקר: כמחצית הקונים ברשת רוכשים מוצרי חשמל

מסקר שערך מכון שילוב עבור "גלובס" עולה עוד כי גברים חילונים ומשכילים מבצעים יותר רכישות באמצעות האינטרנט

אפרת אהרוני 25.02.2010

היועץ המשפטי שהציבור רוצה

הציבור רוצה את עו"ד אליעד שרגא - ועדת האיתור מעדיפה מועמדים מהכפר המימסדי

מתי גולן 09.11.2009

סקר: הציבור רוצה כיועמ"ש אדם שהקים עמותה למלחמה בשחיתות

מסקר שערך מכון המחקר שילוב Millward Braun עולה כי 23% מהציבור היו רוצים לראות על כיסא היועמ"ש אדם שהקים עמותה התנדבותית למלחמה בשחיתות - כמו עו"ד אליעד שרגא, יו"ר התנועה לאיכות השלטון

נועם שרביט 09.11.2009

מחצית מבעלי ההכנסה הנמוכה סבורים כי המיתון עדיין בעיצומו

עם זאת, מסקר שילוב Millward Brown עולה כי 20% מהציבור הגדיל הוצאות לקראת ראש השנה

אפרת אהרוני 30.09.2009

סקר: 52% מהצופים בסרט "שיטת השקשוקה" מסכימים עם רוזנטל

6% תומכים בגירסת האחים עופר ■ 42% טרם גיבשו דעה ■ 83% מהצופים מסכימים עם הטענה כי עיתונאים נאלצים לעיתים לצנזר ידיעות בשל שליטת אנשי עסקים בתקשורת

יעל גאוני 30.07.2009

סקר: שופרסל נתפסת כרשת הזולה ביותר מבין רשתות המזון

על-פי סקר של מכון שילוב Millward Brown שנערך עבור "גלובס", רמי לוי היא הרשת הפופולרית ביותר באזור ירושלים, ואילו שופרסל היא הרשת הפופולרית ביותר בצפון ובדרום

אילנית חיות 22.07.2009

הארנק סגור: 58% מהישראלים צמצמו את היקף הרכישות ביוני עקב המיתון

עפ"י סקר מיוחד של מכון שילוב Millward Brown עבור "גלובס", המיתון ממשיך להשפיע על כיסו של הישראלי ■ כשליש מהאוכלוסיה מקפיאה או מצמצמת רכישות ■ הנפגעים העיקריים: מבוגרים ובעלי הכנסה נמוכה

דפנה הראל-כפיר 02.07.2009

קווים לדמותו של הצרכן הישראלי 2009: מתמקח, מתוחכם ועושה "שיעורי בית"

סקר קבוצת שילוב מצא כי 46% מהצרכנים הישראליים אינם נוהגים להתמקח במהלך הקניות ; עם זאת, הצרכן המקומי מגיע מוכן לקנייה, מתייחס אליה כבילוי, מחפש ביטחון, איכות ויחס אישי חם - העיקר שלא ייצא פראייר

אפרת אהרוני 28.04.2009

סקר מכון שילוב עבור "גלובס": 71% מלקוחות הבנקים לא טורחים להשוות מחירי עמלות

8 חודשים לאחר הרפורמה בעמלות הבנקים, רק 6% מהלקוחות בודקים באופן קבוע את גובה העמלות שמציע הבנק שלהם לעומת בנקים אחרים ; גם מקרב אלה שבודקים - רק מעטים עשו משהו בעניין ועברו לבנק אחר

אפרת אהרוני 18.02.2009

80% מערביי ישראל צפו באל-ג'זירה במהלך המלחמה בדרום

כך עולה מסקר שערך מכון שילוב Millward Brown עבור "גלובס" ; רק חלק קטן מהמגזר הערבי צפה בערוצים הישראליים, ורובו סבור כי האמינות של אל-ג'זירה והערוצים הערביים גבוהה לאין ערוך מזו של ערוצים 1, 2 ו-10

דפנה הראל-כפיר 09.02.2009

24% מהקונים החרדיים ברשת "אלף" עברו למתחרים עקב ההסבה ל"יש"

מסקר של מכון שילוב Millward Brown עולה כי למרות נדידת הקונים - "יש" היא עדיין הרשת הבולטת במגזר החרדי ; שופרסל: "פורמט 'יש' צומח בהצלחה בכל המגזרים"

אילנית חיות 27.01.2009

צרכנות במשבר: יותר מ-25% מהישראלים צמצמו את הצריכה בעקבות המשבר העולמי

סקר מכון "שילוב" עבור "גלובס" מגלה כי 41% מהישראלים נפגעו מהמשבר הכלכלי בעולם, וכמעט 30% דחו קניות לאור המשבר ; הקיצוצים מורגשים בעיקר בתחום המזון, שם 14% מהישראלים מפחיתים את הצריכה

דפנה הראל-כפיר ואורלי פלג-מזרחי 28.10.2008

   12   

   נמצאו 17 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2