על-פי הערכות, בבאומן-בר-ריבנאי ובמקאן-אריקסון החליטו לוותר עקב ההשקעות הגדולות הכרוכות בהשתתפות במכרז ■ היקף התקציב של מפעל הפיס עומד על 40 מיליון שקל
במחצית הראשונה של 2011 משרדי הפרסום הבינוניים המשיכו להתחזק ■ מקאן ממשיך להוביל למרות שירד בהיקפיו ■ פרט לאדלר-חומסקי שצמח ב-7%, כל 5 המשרדים הגדולים קטנו
ההצעה של מקאן, "POWER TO THE PEOPLE", נבחרה מבין הצעות של כ-20 משרדי פרסום
ערוץ 9 הגיש תביעה בסך של כ-3 מיליון שקל נגד חברת המדיה יוניברסל בגין אי-תשלום חובות
תקציבי מותגי הקבוצה - ml, ג'אמפ ו-MAM'Z - יטופלו מעתה במחלקה פנימית שהוקמה לצורך כך בחברה ■ תקציב קבוצת ריטייל ישראל יגדל השנה ל-12 מיליון שקל
זאת בקטגוריית הדיירקט עבור קמפיין "הפרה מסביב לעולם" עבור שטראוס-עלית ■ שלמור-אבנון-עמיחי הכניס 11 מועמדויות לגמר התחרות
זאת כנראה כחלק מעסקת ברטר שעשה מקאן עם צ'מפיון מוטורס, במסגרתו נרכשו עבור מקאן מספר רכבים ■ המדיה עבור צ'מפיון מוטורוס נרכשת בדרך-כלל ע"י מדיה קום של אדלר-חומסקי
משרד הפרסום הישראלי המוביל בשלב זה במספר המועמדויות הוא שלמור-אבנון-עמיחי
הפקחים בדקו את יישום חוק שעות עבודה ומנוחה ■ המנכ"לית איריס בק: "שינינו דפוסי עבודה שהיו נהוגים בעבר" ■ פקחי התמ"ת ביקרו בשבוע שעבר גם במשרד הפרסום זרמון-גולדמן
עד כה רכשו את טפסי המכרז מקאן-אריקסון, המטפל כיום בתקציב, אדלר-חומסקי וזרמון-גולדמן
דובר צה"ל היוצא דורש ממשרד הפרסום מקאן-אריקסון לחשוף את מזמין המודעות בהן הואשם בסיכול מינויו של האלוף גלנט לרמטכ"ל ■ טוען: "המשמיץ לא יכול להישאר אנונימי"
כך כתב הפרסומאי אילן שילוח בטוויטר שלו בהתייחס לפרשת הסחר של משפחת עופר עם איראן ■ חברת עופר מדיה שבשליטת משפחת עופר שותפה בבעלות על זכיינית ערוץ 2 רשת
בתחרות הפרסום השנתית הגיע באומן-בר-ריבנאי למקום השני בהפרש של שתי נקודות ■ מקאן-אריקסון מתברג רק למקום השלישי ■ זכיית גיתם מבוססת על הצלחת קמפיין "הובה בובה"
יש לי חדשות בשביל הפרסומאי הנודע: לא רק דובר צה"ל לשעבר אבי בניהו רוצה לדעת
כך נטען בכתב ההגנה של מקאן לתביעת הדיבה שהגיש דובר צה"ל לשעבר בעקבות "מודעת הפוטש בקריה", בה נטען כי בניהו וקבוצת קצינים פעלו לסיכול מינויו של גלנט לרמטכ"ל
במקאן טוענים כי קיים חשש כבד כי המכרז בו זכה יהושע TBWA הוטה ע"י אחד מחברי הוועדה
Effie Awardsאדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיאירועים ומינוייםמשרדי פרסוםנדב פרסמןענף הפרסוםפרסוםפרסומותתקציב פרסום