המשרד המוביל מבחינת מועמדויות הוא מקאן-אריקסון עם 45 עבודות, במקום השני באומן-בר-ריבנאי עם 40 מועמדויות, ובשלישי אדלר-חומסקי עם 35 עבודות
הקמפיין יועד במקור לקדם את שירות "סלקום דיירקט", אך בעקבות הסכסוך המסחרי בין סלקום לזכייניות נדחתה עלייתו לאוויר
הקמפיין בכיכובה של ויקי קנפו ראוי לשבח, כי בניגוד לצביקה הדר - קנפו היא הדבר האמיתי
הקטגוריה המובילה בפרסום במגזר היא רשתות השיווק ■ סופר-פארם - המפרסמת המובילה
צחי פישביין מגיב להאשמות על "מכרז תפור" לגבי תקציב הפרסום באינטרנט של הטוטו: "אכזבתו של מקאן מהניקוד אינה מהווה ראיה לפגם במכרז" ■ מקאן: "נפנה למבקר המדינה"
על התקציב התמודדו גם גיתם, יהושע TBWA, באומן-בר-ריבנאי, שמעוני-פינקלשטיין ו-GPS ■ תקציב הפרסום של דפי זהב נוהל במשך כמעט 20 שנה בידי שלמור-אבנון-עמיחי
בעקבות חשיפת "גלובס" דורש מקאן לחשוף את "המדרג הסודי" שהצבעתו השונה הכריעה את מכרז האינטראקטיב של הטוטו ■ טוען כי אם המכרז לא יבוטל, המשרד יפנה להליכים משפטיים
על התקציב התמודדו גם משרדי הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שמעוני-פינקלשטיין ו-GPS
סערה סביב המכרז על תקציב האינטראקטיב של הטוטו: אידאולוג'יק ומקאן-אריקסון פנו למועצה להסדר הימורים בספורט בבבקשה לבדוק האם זכייתו של יהושע במכרז הייתה תקינה
אבי בניהו דורש פיצוי בגין לשון הרע וכן לחשוף את זהות מפרסם "מודעת הפוטש" ■ במודעה נכתב כי "אשכנזי, בניהו, הרפז ועיתונאי החצר שלהם עומדים לסכל את בחירת גלנט לרמטכ"ל"
כיהנה בעבר כמנכ"לית מקאן קלצ'רס, חברת הפרסום המגזרית של קבוצת מקאן-אריקסון ■ משרד הפרסום "הביילינים" הוקם ב-2003 ע"י האחים גיל ואורי ביילין
הניסיונות של משרד אדלר-חומסקי להעביר אליו את תקציב הפרסום של הקבוצה לא צלחו
על המודעה, שפורסמה ב"ידיעות" וב"הארץ" ב-30 בינואר, חתומים "אזרחים שאינם מכירים את גלנט אישית ומודאגים מ'הפוטש' בקריה" ■ בניהו: זו האשמה בבגידה - מדובר בלשון הרע
על התקציב מתמודדים מקאן-אריקסון, באומן-בר-ריבנאי, גליקמן-נטלר-סמסונוב ואדלר-חומסקי שמטפל כיום בתקציב ■ ב-2010 עמד התקציב על 18 מיליון דולר במחירי מחירון
משרד הפרסום הפקיד בידי "ידיעות אחרונות" כתב שיפוי למקרה שהעיתון ייתבע בעקבות פרסום המודעה התומכת במינוי גלנט לרמטכ"ל, זאת לאחר שהעיתון סירב בתחילה לפרסם את המודעה
סיכום שנתי של דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות של "גלובס" וגיאוקרטוגרפיה: מקאן הכניס הכי הרבה פרסומות לדירוג, אך באומן-בר-ריבנאי עמד בראש המדד 28 פעמים לאורך השנה
Effie Awardsאדלר חומסקיבאומן בר ריבנאיאירועים ומינוייםמשרדי פרסוםנדב פרסמןענף הפרסוםפרסוםפרסומותתקציב פרסום