בקבוצה לא מתעתדים להכניס משרד שיחליף את משרדו של גדעון עמיחי, שעבר לטפל בתקציבי יונדאי ומרצדס, אך שוקלים איך לחלק את המותגים
כרמל ברן, שייסד את ארגון מנהלי הדיגיטל בישראל, מוביל יוזמה שתפגיש בין בעלי סוכנויות הדיגיטל לצורך דיון בסוגיות בוערות בתעשייה ■ ברן טרם פנה בנושא לממונה על ההגבלים העסקיים, שאמורה לאשר את המפגש
מאזן הכוחות בין המשרדים הגדולים לא השתנה דרמטית ב-2016 ■ מקאן ת"א שומר על הבכורה, אך אדלר-חומסקי הוא המשרד הגדול היחיד שרושם גידול ■ AVRAHAM וענבר-מרחב מציגים גידולים נאים, מנצ' ממצב עצמו כשחקן קבוע ב-20 הגדולים, ויהושע TBWA סופג מכה
בבקשה, שהגישו עובדים לשעבר של גולץ, נטען כי בנוסף לחובות של מיליונים לנושים, גולץ חייבת להם סכומים ניכרים עבור חודשיים שבהם לא קיבלו שכר וכן בשל הודעה מוקדמת, פיצויי פיטורים והפרשות לפנסיה שלא שולמו
לבני פורש על רקע חילוקי דעות עם עדו הר-טוב, מנכ"ל הקבוצה השני, שצפוי כעת להישאר מנכ"ל יחיד
על התקציב, הנחשב לאסטרטגי, מתמודדים בין היתר אדלר-חומסקי ומקאן ת"א, וייתכן כי להתמודדות תצטרף גם קבוצת פרסום שלישית
התקציב טופל בשנים האחרונות בפובליסיס ישראל ■ הפרידה מפובליסיס נערכה על רקע רה-ארגון בקבוצה
משרדי הפרסום בארץ התחילו לעשות את הטרנספורמציה הדיגיטלית רק בשנה האחרונה ■ בכירים בענף מסבירים איך נראה השינוי בעידן של ריבוי הפלטפורמות, מבחינת העבודה מול הלקוחות, כוח האדם במשרדים והתוצר הפרסומי עצמו
בתפקידיו הקודמים כיהן סלמור כסמנכ"ל כספים במשרד הפרסום AVRAHAM וקודם לכן בארנסט אנד יאנג
הבחירה בבאומן-בר-ריבנאי לטיפול בהשקה אינה מובנת מאליה, שכן למרות החיבור לשוקולד ולממתקים מדובר במעדן של מחלבות שטראוס, שתקציבן מנוהל באדלר-חומסקי
משרד הפרסום ליאו ברנט הוא זה שעומד מאחורי הרעיון של שילוב של סופגנייה עם וופר שמציעה רשת ברגר קינג ■ "דיילי מייל", "סאן", "טיים", "קוסמופולטן" ואמצעי תקשורת בינלאומיים נוספים מגלים עניין בהמבורגר החדש
על התקציב, שטופל עד כה ביהושע TBWA, התמודדו גם אדלר-חומסקי וראובני-פרידן ■ היקף התקציב הריאלי: כ-6-7 מיליון שקל
על התקציב, בהיקף 8 מיליון שקל, התמודדו גם פרסום אברהם וזרמון גרופ ■ טופל בשנים האחרונות במשרד הפרסום אשכנזי-זלצמן
מי פותחת את העשירייה השנייה של הדירוג? ■ מי הן חברות הבוטיק שנכנסו לרשימה? ■ ומה צופנת 2017 לענבר-מרחב G, ברוקנר-יער-לוי, יהושע TWBA ומצטיינים אחרים?
למה בחרנו דווקא בגוגל, על אף שהיא לא סוכנות קלאסית? ■ מה החזיר את מקאן למשחק? ■ ומה צופנת 2017 לראובני-פרידן, באומן, AVRAHAM ומצטיינים אחרים?
כך השתלטו ענקי הטכנולוגיה על עולם הפרסום והתוכן
אדלר חומסקיהפרסומות הזכורות והאהובותאירועים ומינוייםמקאן תל-אביבענף הפרסוםפרסוםפרסומותקריאייטיבראובני פרידןתקציב פרסום