היקף התקציב צפוי לעמוד על כ-5 מיליון שקל
התקציב מטופל כיום במשרד אדלר-חומסקי ■ החברה מכוונת בעיקר להתקשרות עם משרד פרסום גדול
התקציב, בהיקף 10 מיליון שקל, נוהל בשנים האחרונות בדרורי-ארועטי-ברמן
זאת לרגל חגיגות ה-90 להיווסדה ■ המהלך יכלול בחירת 90 סטארט-אפים ופרויקטים דיגיטליים מ-90 מדינות בעולם, כשכל אחד מהם יקבל ליווי של מומחי קבוצת פובליסיס בשיווק, תקשורת, ניהול וטכנולוגיה
השינויים הרגולטוריים בשנה החולפת גרמו למפרסמים ללחוץ על הברקס, מה שפגע במגה-משרדים, אך המשרדים הבינוניים הגדילו את כוחם ■ הפער בין מקאן לאדלר ובאומן מצטמצם, ברוקנר ופרסום אברהם מזנקים
מי ששימש לאחרונה כסמנכ"ל לקוחות במשרד הפרסום מקאן - עובר למתחרה הגדול ■ בעברו עסק מוסקל בעיקר בשיווק, ביו השאר כמנכ"ל yellow וכמנהל הפיתוח העסקי של שופרסל
הרשת, שנערכת לשינויים בשוק, הפקידה את מערך הפרסום בידי זרמון DDB ■ תנסה לבדל את עצמה בזכות היבוא המקביל ■ המנכ"ל אייל רביד: "אני רוצה להיות במגרש של הגדולים"
קמפיין ההשקה של RIDER יתייחס ישירות למתחרים ב-GETT, ויוביל אותו טילטיל (לירון אורפלי), כוכב "הישרדות" - שאף עובד כנהג מונית ובעברו עבד ב-GETT
לאחר שנתיים של הדממת מנועים כמעט מוחלטת, נרשמת התעוררות בפרסום של בתי ההשקעות
את המותג, שיתחרה בדומינו'ס פיצה ובפיצה האט, הביא לישראל היזם אסף גרינברג
הבשלה טכנולוגית לצד השקעות ויוזמות של שחקנים מקומיים הופכות את השיווק מבוסס הנתונים ללהיט של ענף השיווק והפרסום בארץ ■ בדרך יצטרכו גופי המדיה, משרדי הפרסום והמפרסמים לעבור שינוי תודעתי וארגוני
בשל ביקורת על תנאי המכרז יתמודדו על התקציב רק LEAD וענבר-מרחב
החלק הארי של תקציב טמפו טופל מזה שנים ארוכות במקאן, והוא עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה ■ שאר התקציב מטופל במשרד "אלנבי"
בשלב הגמר התמודדו על התקציב גם משרדי הפרסום ענבר-מרחב ו-LEAD ■ היקף התקציב בשלב זה הוא 5 מיליון שקל במחירים ריאליים
מתוך סכום זה חייב המשרד כמיליון שקל חוב לעובדיו ■ עורכת הדין של העובדים: "עד היום עובדי החברה לא קיבלו אפילו את מלוא השכר לחודשים יוני-יולי"
אחרי שנים שבהן בעיקר דיברו על זה, אפשר להכריע שהשנה הדיגיטל עלה מדרגה משמעותית ■ ההשפעה שלו ניכרת לא רק על תמהיל הפרסום, אלא גם על אופן החשיבה של ניהול קמפיינים, על הקריאייטיב ועוד
אדלר חומסקיהפרסומות הזכורות והאהובותאירועים ומינוייםמקאן תל-אביבענף הפרסוםפרסוםפרסומותקריאייטיבראובני פרידןתקציב פרסום