"גלובס" השווה מחירים של 5 מכשירים הנמכרים במקביל ע"י 3 המפעילות - וגילה כי למרות כניסתה לעולם ה-GSM, פלאפון לא מציעה מחירים זולים יותר מסלקום ואורנג' - וההפרשים עדיין מחייבים את הלקוח לבצע השוואה
משרד התקשורת משלים בימים אלה את אחד המהלכים המורכבים שבהם טיפל בתקופתו של אריאל אטיאס מדובר בניתוק הזיקה שנוצרה בין מכירת מכשירי סלולר לבין מתן הטבות הנוגעות לשירותי סלולר
יצרניות כמו LG ונוקיה יציעו מכשירים עם תוכנה לשיחות טלפון אינטרנטיות של החברה הישראלית
הסוגיית התחזקה בעקבות כניסת החברות לתחום האינטרנט: פרטנר עושה זאת באמצעות הקמת פעילות ISP (אספקת אינטרנט), ואילו סלקום עושה זאת באמצעות שירות חדש של מודם סלולרי שמשמש כנתב ביתי
חלק מהווירוסים מנטרלים פונקציות במכשיר, אחרים יחבלו בקובצי מערכת, ווירוסים נוספים ינסו לגנוב מידע הנמצא על המכשיר יש גם וירוסים שפשוט יפגעו בכם כלכלית
סמוך לתחילת השידור ביום א' הקרוב, יקבלו מנויי השירות הסלולרי של התוכנית את שמות המפורסמים ישירות למכשירם באמצעות הודעת SMS - רגע לפני שייחשפו בטלוויזיה עלות כל הודעה עומדת על שקל אחד
במתחם יציגו כל יצרני ציוד הקצה את המכשירים שהושקו בפלאפון, בהם נוקיה, סמסונג, LG, סוני-אריקסון, פאלם וטושיבה החנות תיקרא "HIGH SPEED GSM SHOP" ותציג את מכשיריה החדשים של פלאפון באופן חווייתי
להערכת חברת המחקר, שוק התוכן הסלולרי צפוי לגדול במידה משמעותית מ-20.2 מיליארד דולר בשנת 2008 לכ-25 מיליארד דולר השנה - ועד ל-35.8 מיליארד דולר בשנת 2012
בשורות מרעישות לא יצאו השנה מתערוכת הסלולר בברצלונה מה שכן בלט הוא ההתמקדות של כל היצרניות בהצגת מכשירים בעלי מסך מגע - כך שנראה שבעתיד הקרוב זה עומד להפוך לפיצ'ר בסיסי בכל טלפון נייד
להחלטה של ורייזון משמעות גדולה, מכיוון שהיא המפעילה הגדולה ביותר בעולם עד כה שהודיעה שבכוונתה להשיק רשת כזו כבר ב-2010 הדבר יאיץ גם את יצרניות ציוד הקצה לפתח מכשירים מתאימים לקראת ההשקה
המשתמש יוכל לנהל שיחות VoIP חינמיות באמצעות המכשיר הסלולרי שלו, כפי שקורה כבר במחשבים שולחניים וניידים שיתוף-הפעולה בין שתי החברות יורחב למכשירים נוספים בעתיד הקרוב
ההשקות הגדולות בתערוכת המובייל השנתית בברצלונה לא הדהימו, והשנה, על רקע המשבר הכלכלי לכולם ברור כי מה שנראה בשנה הקרובה זה בעיקר אפליקציות חדשות בניסיון להתמודד עם הירידה בהכנסות משיחות
הרעיון הוא לרכז את כל הקישורים של הלקוח, כמו פליקר, פייסבוק, או מייספייס ולנהל אותם מהמכשיר הסלולרי
הד ארצי תהיה המפיצה הבלעדית של התכנים באמצעות חברות הסלולר, כולל המרה לפורמטים הניתנים להורדה ולצפייה או האזנה ע"י מנויי החברות מדובר בתכנים המופקים כיום וכן בתכנים הנוסטלגיים של החינוכית
לקראת כנס הסלולר בברצלונה: פחות טכנולוגיות נישתיות, יותר אפליקציות חדשות - מה שמעניין את התעשייה הוא יצירת ערך למפעילים ופחות טכנולוגיות להעברת תוכן פחות חברות ישראליות ישתתפו השנה בכנס
סך הכל מכרו יצרניות הסלולר בעולם 1.18 מיליארד מכשירים ב-2008, עלייה של 3.5% לעומת 2007 IDC ישראל: "שילוב של ביקוש נמוך ואי יציבות כלכלית השפיעו על מכירות המכשירים ברחבי העולם ברבעון האחרון"
דור 5 בסלולרהוטהוט מוביילחברות סלולרטלפונים חכמים (סמארטפונים)כרטיס סיםמשרד התקשורתסלקוםפוקספלאפון