Twisted Fly: כ-53% מהגולשים הביעו השבוע סנטימנט חיובי כלפי הפרסומת, אך חלק מהגולשים טענו כי מדובר בשימוש ציני בחרשים
גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של סלקום ובנק מזרחי-טפחות מדורגות בטבלאות למרות שכלל לא שודרו השבוע
עפ"י נתוני יפעת בקרת פרסום, קטגוריות הביגוד והדיור רשמו את הצמיחה המשמעותית בהיקפן - 103% ו-200% בהתאמה ■ המפרסמת הגדולה היא סופר-פארם עם הוצאה של כ-26.5 מיליון שקל
במעמקי העיר העתיקה בבירת הנגב עמלים בשנתיים האחרונות על מערכות שיאפשרו לקיים שיחות, לנווט ב-GPS, לראות סרטונים ב-YouTube ואף להאזין לתחנות רדיו אינטרנטיות ■ סלקום כבר בפנים, ברוסיה ובצרפת כבר התעניינו
דורי מדיה מכרה בעבר את זכויות הפורמט גם לחברת הפקה נוספת הפועלת במדינות שונות במערב אירופה ■ קרוב ל-12 אלף איש מלמעלה מ-100 מדינות הגיעו לפסטיבל הטלוויזיה מיפ, שנפתח היום רשמית בקאן שבצרפת
המחזור היה נמוך והסתכם בכ-1.4 מיליארד שקל ■ מדד ת"א 75 סגר בעליה של 0.7% בעוד ת"א 25 נסוג ב-0.6% ■ הסנטימנט החיובי נמשך בשותפויות הנפט והגז ■ כלל פיננסים ממליץ "קנייה" על שיכון ובינוי עם מחיר יעד של 9.5 שקלים
לקראת שבוע מסחר חדש: הבה ונעשה סדר ונבחין בין מגזרים נפיצים לעליות המבוססות
סלקום שילמה בתמורה לדינמיקה 108 מיליון שקל ■ בנוסף על סכום התמורה מצפה החברה לקבל תשלומים השווים להיקף ההון החוזר של הפעילות הנרכשת, לרבות תשלום שיתקבל מסלקום בגין המלאי שנרכש ע"י סלקום
באמצעות אתר "כמהזה" התמקח "גלובס" עם נציגי השירות של סלקום, בזק בינלאומי, HOT ו-yes והשיג ללקוחות חבילות משופרות, כאשר בסלקום עמד החיסכון על 100 שקל בחודש ■ כל הדרכים להוזלת החשבון החודשי
חברת הבנייה נאות הפסגה מפנה חצים גם לעיריית מודיעין-עילית, שאישרה את הקמת האנטנה בניגוד לצווי הקפאת הבנייה ביהודה ושומרון ■ סלקום: "לאות רצון טוב החליטה החברה לפרק את האתר"
האינטרס של היבואנים והמפעילים ברור - למנוע את הרחבת התחרות ביבוא מכשירי הסלולר
כך אומר פול דיקנסון, שעומד בראש ארגון CDP הבינ"ל, שמתחיל לפעול גם בישראל ■ הארגון עוקב אחר סיכונים סביבתיים שמהווים גורמי סיכון עסקיים ■ בראיון בלעדי ל"גלובס" הוא מסביר על עקרונות הפעולה של הארגון, ושולח אזהרה מרומזת לטבע
מנוי פרטנר ופלאפון יכולים להשתמש בשירות ואילו לקוחות סלקום לא יכולים ■ סלקום בתגובה: "סלקום מאפשרת ללקוחותיה משלוח SMS חינם, אבל דוגלת באסטרטגית משלוח הודעות מאתר החברה"
תציע מסלולי ניהול תוכן בדרגות חסימה שונות ■ עלות "המסלול הירוק" היא 4.90 שקלים לחבילות ה-AP/HTML, ו-14.90 שקל בשימוש במודמים סלולרים ובראוטר
הרוכשת, בעלת השליטה דיסקונט השקעות, רכשה את המניות, המהוות 1.5% מהון המניות של סלקום, לפני כחודשיים בדיסקאונט של 10% על מחיר השוק - והרוויחה מאז כ-45 מיליון שקל "על הנייר"
בישראל יש כיום 9.1 מיליון מנויי סלולר, קרי - לרבים יש יותר ממספר סלולרי אחד ■ לפי נתוני סלקום, פרטנר ופלאפון, אנו מדברים בממוצע לפחות 10 דקות ביום, וחשבון הטלפון הנייד שלנו עומד על כ-142 שקל
בזקגיאוקרטוגרפיהדוחות כספייםדניאל ספירדסק"ש (דיסקונט השקעות)הפרסומות הזכורות והאהובותחברות סלולרפורטיסימופרטנרפרסומות