הרפורמה בשוק הסלולר ב-2010 הובילה לתחרות עזה בתחום, שנמשכת עד היום ■ החברות, שנפגעו מהמהלך, עברו מאז כברת דרך משמעותית בניסיון למצוא אפיקים חדשים שיפצו אותן על אובדן ההכנסות
זה לקח לה אומנם שנתיים, אבל החידושים בסלקום TV בטלוויזיות החכמות מוצלחים - החל מצפייה בערוצי עידן פלוס דרך האינטרנט ועד יכולת הקלטה בענן של תוכניות
ניהול אבטחת המידע של העסק יבוצע באמצעות פורטל ייחודי שפותח במיוחד ■ מנכ"ל הקבוצה: "בכוונתנו להפוך לספק שירותים מוביל גם בתחום הגנת הסייבר"
סלקום קוצרת את הפירות ■ גם פרטנר תיאלץ להיכנס לתחום הטלוויזיה ■ וההפרדה המבנית בבזק חייבת להתבצע נכון ■ ניתוח שוק
רמי לוי יצא במבצע אגרסיבי במגזר החרדי ■ גולן טלקום ממשיכה לאבד מנויים בקצב גבוה
החבילה כוללת עד 3 קווי סלולר, 10 ג'יגה גלישה במהירות 40 מגה (ספק פלוס תשתית), את כל התוכן הטלוויזיוני ועוד ■ הגדילה חשיפה בטלוויזיות חכמות
המשמעות היא שהשלב האחרון של רפורמת השוק הסיטונאי נכנסת לתוקף, לאחר שבשבועות האחרונים הואילה בזק לקדם את השימוש בתשתיות הפיזיות שלה ולאפשר לפרטנר וסלקום חיבורים של סיבים אופטיים לשכונות ברחבי הארץ
זאת, למרות שהתוצאות שלה נחותות משל המתחרות ■ בזק העריכה את פעילות פלאפון בלא פחות מ-6.43 מיליארד שקל ■ הרווח הנקי של פלאפון צנח ב-2016 ב-60%
(עדכון) זאת בעקבות חתימת שר האוצר אתמול על הצו לביטול מס הקנייה על טלפונים סלולריים ■ כך, אייפון 7 (32G) יוזל ב-600 שקל והגלקסי 7 ב-340 שקל
חבילת הטלוויזיה של החברה, הזולה ביחס לשתי המתחרות הוותיקות, תכלול בקרוב גם סדרות כמו "משחקי הכס" ו"ווסטוורלד", ללא תוספת תשלום ■ בחודשים האחרונים הפכו הסדרות של הערוץ האמריקאי לחלק ממלחמת התוכן בין הפלטפורמות השונות
בצלאל יקבל ביום חמישי הקרוב רישיון הפעלה עבור אקספון ויהיה המפעיל השישי בשוק (ללא המפעילים הווירטואליים), במסגרת הסכם שחתם לאיחוד רשתות עם סלקום
מדובר בסטארט-אפים בתחומי ה-IOT והסייבר ■ במסגרת השת"פ יקבלו הסטארט-אפים גישה לציוד תקשורת, משרדים לתקופה ראשונית ואפשרות לריצה על beta site בניסיון להבשיל מוצר
קבלת-פנים צוננת לאלקטרה צריכה שרכשה את גולן - אובדן של 11,300 לקוחות נטו ברבעון הראשון ■ הוט מובייל ממשיכה להוביל את השוק בגדול עם 15,700 מנויים חדשים נטו ברבעון
ברבעון הרביעי רשמה פלאפון ירידה של 8.6% בהכנסות ל-652 מיליון שקל ועברה להפסד תפעולי של 4 מיליון שקל ■ ברבעון זה הצטמקו הכנסות פרטנר ב-18% ל-821 מיליון שקל ורשמה הפסד של 7 מיליון שקל
רשת הפרסום תשלב דאטה של הסטארט-אפ BehavioReal, האוסף נתוני גלישה ממנויים סלולריים תוך שיתוף פעולה עם המפעילות, מנתח אותם ובונה קבוצות מפולחות המיועדות לפרסום שני סוגי דאטה הנחשבים לאיכותיים יותר הם אלה המצויים בחברות כרטיסי האשראי ובחברות סלולר
8,856 פניות ציבור התקבלו בשנת 2016 - ירידה של כ-15% ■ הוט שיפרה את מדדיה עם ירידה משמעותית בהיקף התלונות, וכמוה גם פלאפון ■ נגד סלקום, לעומת זאת, מספר התלונות עלה
בזקגיאוקרטוגרפיהדוחות כספייםדניאל ספירדסק"ש (דיסקונט השקעות)הפרסומות הזכורות והאהובותחברות סלולרפורטיסימופרטנרפרסומות