פרסום באינטרנט

כתבות אחרונות

 

לוהטת בנאסד"ק: האם פייסבוק תזנק בקרוב בעוד 40%?

בסיטי מעריכים כי מניית פייסבוק עשויה לזנק לרמה של 70 דולר ■ מארק מיי, אנליסט בבנק ההשקעות, ציין בסקירה שפרסם מספר מנועי צמיחה שעשויים להוביל את החברה לגבהים חדשים

משה גולן 03.11.2013
הבורסה בת"א | לפני כולם

TLVMedia מקדמת גיוס של 30 מיליון ד' בת"א

החברה, שהוקמה על ידי אוהד גליקסמן ועופר זינגר פועלת בתחום הפרסום ברשת, מכוונת לשווי של 120 מיליון דולר אחרי הכסף

שמוליק שלח 29.10.2013

אחרי יותר משנה: גוגל תצטרף לבורסת הפרסום של פייסבוק

גוגל תוכל להציע למפרסמים דרך "דאבל קליק" גישה למשתמשי פייסבוק ויכולת "לטרגט" עבורם מודעות פרסום

רועי גולדנברג 20.10.2013

מחקר: הונאות קליקים עולות למפרסמים בארה"ב 6 מיליארד דולר

חברת האבטחה White Ops זיהתה אתרים ש-20%-90% מהמודעות והקליקים בהם מזויפים כתוצאה מתהליכים אוטומטיים שרצים בהם

רועי גולדנברג 15.10.2013

פגיעה בפרטיות: גוגל תשלב תמונות ושמות משתמשים בפרסומות

ענקית האינטרנט תוכל להשתמש בהמלצות וביקורות של משתמשי שירותי גוגל כדי לקדם פרסומות ומוצרים שונים

רועי גולדנברג 13.10.2013

עמדה: כשאנחנו מפרקים ועדות, האנגלים מפרקים. ערימות כסף

צר לי לאכזב את קוברי הפרסום באינטרנט בטרם עת. סגירת ועדת המדרוג היא מהמורה קטנה בדרך. אולי זה ייקח עוד שנה או שנתיים, אבל גם בישראל כל המפרסמים יבינו איפה הצרכנים צורכים את המדיה ואיפה הפרסום צריך להופיע

דן חן 08.10.2013

סגירת הוועדה למדרוג: ריסטארט לשוק הפרסום באינטרנט

הוועדה למדרוג באינטרנט מתפרקת אחרי פחות משנתיים, ושוק האינטרנט הישראלי חוזר אחורה ■ אנשי דיגיטל, מפרסמים וחברי הוועדה מסבירים איפה טעינו ומה עשוי להיות הצעד הבא בניסיון להציל את מה שנשאר ממדידת האינטרנט

רועי גולדנברג 08.10.2013

עמדה - סוף ועדת המדרוג: שוק האינטרנט הישראלי = שכונה

בסיומו של יום, אנחנו נמצאים במצב אבסורדי שבו אין לנו מדד רייטינג רשמי למדיה הכי מדידה ■ אם לא נתעשת, התקציבים בדיגיטל רק ילכו ויקטנו

יואב צוקר 07.10.2013

פייסבוק משנה את שיטת הפרסום: תאפשר לגולשים להשפיע

החברה תתחיל להתייחס ל"לייקים" שמקבלות הפרסומות באתר, ותנסה להתאים טוב יותר את הפרסום לאופי הגולשים

אדוורטייזינג אייג' 29.09.2013

מרחיבה פעילות: בבילון חתמה על הסכם עם ask.com

ההסכם נחתם בשלב הראשוני לתקופה של שלושה חודשים ■ הנהלת בבילון מעריכה כי לשיתוף הפעולה עם חברת אסק תהיה תרומה מהותית לחברה

הלל קורן 15.09.2013

אמש: סמסונג העלתה קמפיין בזמן השקת אייפון 5C ו-5S

בזמן שאתרי הטכנולוגיה והחדשות דיווחו אמש על השקת הגרסאות החדשות של אייפון 5, בבאנרים מסביב לידיעות אלה התנוססו פרסומות של סמסונג המתחרה

אדוורטייזינג אייג' 11.09.2013

זיו צ'סלר מונה למנכ"ל חברת "שופוני מדיה"

שימש קודם לכן כמנהל מכירות ומנהל מחלקת המדיה באתר תפוז ■ שופוני מדיה, רשת פרסום המאגדת אתרים ישראליים בערבית, הוקמה לפני 4.5 חודשים

רועי גולדנברג 09.09.2013

"למקאן יש כוח משמעותי באינטרנט; משרדי הפרסום נרדמו בעמידה"

‎אחרי שמקאן השתלטה על שוק המדיה בטלוויזיה, היא סימנה יעד חדש: פרפורמנס - פרסום ממוקד תוצאה ■ בשוק טוענים כי מקאן כבר יצרה פער עצום מהמשרדים האחרים ■ במקאן, מנגד, טוענים כי גוגל - ולא הם - עדיין שולטת בשוק

ענת ביין-לובוביץ' 12.08.2013

ספוט של פרסום וידיאו בפייסבוק יעלה 1-2.5 מיליון דולר ליום

על-פי פרסומים שונים, פייסבוק מתכננת להציג בניוז פיד של הגולשים פרסומות וידיאו באורך של כ-15 שניות, שיעלו עד 3 פעמים ביום אצל כל גולש

רועי גולדנברג 31.07.2013

סלקום מעלה מוצר פרסומי חדש בעמוד הבית של ynet

Great interactive בקמפיין אינטרנט עבור סלקום טוטאלנט ■ המוצר הפרסומי עוטף באופן מלא את עמוד הבית של ynet ומשלב טכנולוגיה מתפרצת

שירות גלובס 23.07.2013

אתר אל-ערב מציג באנרים בגודל פיקסל כדי להגדיל את החשיפות

האתר מדווח למפרסמים השונים על כמות חשיפות, אך בפועל הגולשים לא צופים בבאנרים ■ באתר מכחישים את הטענות

רועי גולדנברג 23.07.2013

   91011121314151617181920212223   

   נמצאו 545 כתבות   |   עמוד 16 מתוך 35