ממצאים מעודדים מדוח של מקינזי על האינטרנט הישראלי, עד שמגיעים לנתוני הסחר המקוון ותרומתו לכלכלה הישראלית ■ כמה עובדים מעסיק הענף, ומה אנחנו אוהבים לבדוק ברשת?
מצעד הלייקים הבינ"ל: צ'רלי שין כובש את הטוויטר ונבחרת ארגנטינה במדים חדשים
סערה סביב המכרז על תקציב האינטראקטיב של הטוטו: אידאולוג'יק ומקאן-אריקסון פנו למועצה להסדר הימורים בספורט בבבקשה לבדוק האם זכייתו של יהושע במכרז הייתה תקינה
נשים יודעות שהן לא יכולות להיות מושלמות, ובפועל הן מורכבות בהרבה מהסטראוטיפים שמנסים להלביש עליהן ■ למשווקים כדאי לפנות אליהן במקום בו הן נמצאות ולתת להן להתנסות
העמוד בפייסבוק או מספר ה"אוהדים" למותג לא יכולים להפוך למטרה שיווקית בפני עצמה
מדיה-בוסט רוצה להקים מועדון צרכנות אולטימטיבי לאינטרנט - בינתיים רק בארה"ב
חסויות תוכן חכמות וארוכות טווח מייצרות ערכים מוספים לעומת פרסום אינטראקטיבי מסורתי ■ שיטה זו מאפשרת לצרכן ולמפרסם להיפגש בפלטפורמות מגוונות, שמאפשרות ליצור קשר הדוק
מצעד הלייקים הבינ"ל: איחוד הזוג המיתולוגי והעיתונאית שהתסיסה את הרשת במקסיקו
מצעד לייקים בינ"ל: טאקו בל בניחוח תבלינים מקסיקניים ואולד ספייס והפרסומת הסודית
כך טוענת רוזי הוקינס, בכירה ב-TNS ■ אילן רם, מנהל פיתוח TNS טלסקר: "לישראלים יש פתיחות לתקשר עם מותגים. הבעיה היא באופן ההתקשרות של המותגים בזירה הדיגיטלית"
כך נהפך דף מותג עמוס לייקים רדומים לקהילה תוססת שחבריה נכנסים אליה כל יום
מצעד הלייקים הבינ"ל: מתוניסיה לבלגיה באהבה, מעצבים את שבוע האופנה בניו-יורק
יותר חברות ויזמי פרסום קטנים הופכים את פייסבוק לתחום ההתמקצעות העיקרי ■ האם יצליחו לשרוד - או שייבלעו ע"י הכרישים הגדולים? ■ "פירמה" מציג: היד שעושה את ה-LIKE
קבוצת המחקר eMarketer ערכה מחקר על פייסבוק לקראת ההנפקה הצפויה ■ פייסבוק עשויה להחזיק ב-7.8% מסך שוק הפרסום באינטרנט המוערך ב-28.5 מיליארד דולר ב-2011
מצעד הלייקים הבינ"ל: תחרות ריצה במחשב, הפרזנטור של ליוויס ושידורי מהפכה בפייסבוק
לפי נתוני חברת המחקר eMarketer, הפרסום בשוק זה צפוי להסתכם השנה ב-192 מיליון דולר, בעוד שמכירות מתנות וירטואליות במשחקים החברתיים יסתכמו ב-653 מיליון דולר
גוגלטאבולהטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהעסקים קטנים ובינונייםפייסבוקפרטיות באינטרנטפרסוםפרסום בווידאופרסום דיגיטלירשתות חברתיות