עפ"י סקר מיוחד שערך מגזין "אד אייג'", 55% מפרסמים בפייסבוק - אך ישנן טענות לגבי מורכבות התהליך והיעילות שלו
IAB: ברבעון הראשון של 2012 צמח השוק ב-15% לעומת הרבעון המקביל
מערכת מדידת הגלישה באינטרנט הפכה לסטנדרט בשוק הפרסום, אבל לא הרבה מעבר לכך ■ מהי ההשפעה על מנהלי אתרים, על משרדי הפרסום ועל המפרסמים?
אחרי שנתיים: גוף הפרסום MASA מתפרק ■ הגוף היה משותף לנענע10 ולמיקרוסופט, ובעבר אף מכר שטחי פרסום בעמוד הבית של פייסבוק
אל תריצו לקוחות לעמוד הפייסבוק שלכם בכל מחיר, הרווח לא בהכרח שלכם שם
פייסבוק מגלגלת את רוב הכנסותיה מפרסום, אבל מה מחפשים המפרסמים ברשת החברתית? ■ מחקר ראשון מסוגו מגלה מהו הקריטריון החשוב ביותר למפרסמים בפייסבוק, מהו האתגר הגדול שלהם, ולמה הסיפורים הממומנים לא הצליחו להמריא
חברת המחקר נילסן תשיק השבוע שיתוף-פעולה ייחודיי עם חברת AOL, כדי לנסות להביא להגדלת היקף הפרסום במסגרת תכנים טלוויזיוניים באינטרנט
המעבר מפרינט לדיגיטל יוצר התמחויות חדשות: חברות שמתאימות תוכן לטאבלט
בסבב הגיוס של הסטארט-אפ, המפתח טכנולוגיות ליצירת פרסומות דינמיות ומותאמות אישית בזמן אמת, השתתפו גם המשקיעים הקיימים בהם כרמל ונצ'רס, Accel Partners ודויטשה טלקום ■ סך הגיוס של החברה - 37 מיליון דולר
איפה מוצאים קהל נשי, איזו רשת מועדפת ע"י הברנז'ה, והאם ה-Timeline של פייסבוק הוא הזדמנות אמיתית? ■ פרסום במדיה החברתית - היתרונות והחסרונות
פישר, סגן נשיא פייסבוק, מנסה למצוא את שביל הזהב בין העקרונות של הבוס מארק צוקרברג לבין הרצון של המפרסמים לקבל מידע על הגולשים
עפ"י הסקר, רוב העסקים הקטנים אינם מרוצים מתוצאות השיווק שלהם באינטרנט
כמה טוב שיש חברים: המנכ"לים של "וושינגטון פוסט" ונטפליקס, שמשמשים כדירקטורים בפייסבוק, השקיעו 8 מיליון דולר בפרסום ברשת החברתית
המדד שמשקף את פעילות ענף הפרסום חזר לרמה דומה לזו שהיה בה לאחר המשבר הכלכלי ב-2008 ■ הביקוש לעובדים צנח ברבעון הרביעי ב-28%, וכל יתר הפרמטרים גם הם ירדו ■ האם ההתאוששות היחסית בדצמבר מסמנת שינוי מגמה?
הקפיצה מגיעה על רקע הקידום שמבצע האתר לתוכן מקצועי, מעבר לתוכן הגולשים הרגיל המועלה מדי יום, ועל רקע כניסת האתר לפלטפורמות שמעבר למחשב האישי
מנכ"ל ועדת המדרוג באינטרנט, שגיא סטוניס, מסכם את השבוע הסוער מאז פורסמו תוצאות המדידה ■ "שמחה גדולה התפרצה החוצה כשהפרויקט יצא לאור" ■ ראיון
גוגלטאבולהטכנולוגיה: ענקיות הטכנולוגיהעסקים קטנים ובינונייםפייסבוקפרטיות באינטרנטפרסוםפרסום בווידאופרסום דיגיטלירשתות חברתיות